ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آموزش آرایش ابرو با استفاده از روش شیدینگ

میکروشیدینگ چیست؟ در حال حاضر شیدینگ ابرو بهترین روش حالت بخشیدن به ابرو‌هاست. در این روش در کنار حفظ فرم طبیعی ابرو‌ها، با ایجاد سایه در آن‌ها نواحی خالی ابرو نیز پر می‌شود.

شیدینگ ابرو چیست و روش انجام آن چگونه است؟

آموزش میکروشیدینگ

انواع شیدینگ ابرو

شیدینگ ابرو به دو روش انجام میشود:

  1. یکی با سوزن پاور
  2. با سوزن فلت
  3. شیدینگ هایی که با سوزنهای پاور زده میشود مثل شیدینگ مخملی یا پودری یا دات فورد که با تک سر هم انجام میشود میتوان از آن برای کل ابرو استفاده کرد و نیز در مناطق کوچکی که به صورت نقطه ای پر میکنیم و در این نقطه ها میتوانیم از تکنیک دات استفاده کنیم.
  4. شیدینگ های پرتابی که با ۳ پاور یا ۵ پاور و یا هفت فلت یا پنج فلت و یا سه فلت انجام میشود برای حجم زیاد ابرو استفاده میشود و در واقع جهت پرکردن کامل داخل ابرو از این روش استفاده میشود.
  5. شیدینگ هایی که با هفت فلت انجام میشود قطعا بصورت پرتابی اجرا میشود ولی با سوزنهایی که حالت پاور دارند میتوانیم با کم کردن فشار دست هم سایه ابرو رو ایجاد کنیم.
  6. رنگ را رقیق میکنیم و به سوزن کمتر فشار می آوریم و دستمان را عقب کشیده و در نهایت میتوانیم سایه را با سوزن پاور ایجاد کنیم چندین مدل سایه داریم سایه ی پودری یا پوینت که سایه مخملی هم به آن گفته میشود و بصورت ضربه ای بر روی پوست زده میشود
  7. سایه ی دیگر بصورت هایلایت است که دم ابرو تیره تر میباشد و سر ابرو روشنتر میباشد یک مدل سایه هم وجود دارد که ابرو بصورت یکدست زده میشود و قاب هم دارد ولی در کل کمرنگ میباشد در واقع یک حالت پیش زمینه ایجاد میکند و انگار که با مداد کم رنگ خطی را در داخل ابرو کشیده ایم یک سایه سه بعدی هم داریم که از زیر ابرو به سمت بالا زده میشود که یک حالت بعد در داخل ابرو ایجاد میکند قسمت پایین تیره تر است و هرچه به سمت بالاتر میرویم روشنتر میشود و زمانیکه به سر ابرو میرسد ، بسیار روشن است و دیده نمیشود.

شیدینگ ابرو

یک نوع سایه وجود دارد که از دم ابرو به سر ابرو تقریبا از پر رنگ به کم رنگ میرود که به آن سامبره میگویند یعنی از سه رنگ تشکیل شده است سر ابرو روشن است و انتهای ابرو هم یک رنگ دارد و قسمت میانی ترکیبی از دو رنگ ابتدا و انتهای ابروست به سایه ای که از دم ابرو می آید به وسط ابرو میرسد و تمام میشود و در قسمت تاج ابرو هیچ سایه و رنگی وجود ندارد ، آمبره میگویند

در روش بالیاژ رنگ در لابلای خطوط زده میشود یعنی هر قسمت از ابرو که احساس میکنیم خالی است و کم حجم است سایه میزنیم اگر بخواهیم با قلم دستی شیدینگ را انجام دهیم میتوانیم از سوزن تک سر و یا شیدینگ دبل شیدینگ دبل نیدل که مثل ان ۱ و ان۲ بدن است برای اجرای تکنیک دات یا نقطه ای یا مخملی هم استفاده کنیم که بسیار طبیعی و زیبا هست روش کار به اینصورت است که پس از سر کردن ابرو و مطمئن شدن از سر شدن کامل آن دورتادور کار را با چسب نواری استتار میکنیم یعنی دور طرح را دقیقا شبیه به طرحمان چسب نواری میزنیم و پس از اینکه سر سوزن را داخل رنگ ابرو زدیم بصورت کوبشی سوزن را بر روی طرحمان میزنیم و طرح را به سایه ی بسیار زیبا و طبیعی تبدیل میکنیم

نکاتی درباره انجام شیدینگ ابرو

توجه کنید که ابرو‌ها پس از اتمام کار تیره هستند و پس از گذشت زمانی حدود ۲ الی ۴ ساعت روشن می‌شوند و به رنگ مورد نظر در می‌آیند. بهتر است حین سایه زدن تاج ابرو را کمی قوی‌تر کار کنید، چرا که ممکن است این ناحیه از ابرو بعد از یک هفته ریزش داشته باشد بدین ترتیب حالت طبیعی خود را حفظ می‌کند.

عوارض احتمالی شیدینگ ابرو

از عوارض احتمالی فرآیند شیدینگ ابرو می‌توان به حساسیت پوستی، تورم، قرمزی، و کبودی جزئی اشاره کرد.این عوارض برای یک یا دو روز مشکلی نداشه و کاملاً طبیعی است. اما در صورتی که این علایم ظرف چند روز بر طرف نشد، ممکن است نشانه عفونت باشد که باید بلافاصله اقدامات درمانی با کمک متخصص زیبایی صورت پذیرد.

یکی دیگر از عوارض جزیی شیدینگ ابرو ایجاد خارش در ناحیه ابرو است؛ که باید این خارش را تحمل کرده و از خاراندن محل ابرو خودداری کنید.

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …