ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

تکینیک های آرایش داخل چشم

ما به شما نحوه انجام آرایش داخل چشم را آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید.

چرا باید از آرایش داخل چشم استفاده کرد؟

اگر چشمانی ریز دارید، این آرایش مناسب شماست. این آرایش همچنین برای کسانی که نمی‌خواهند آرایش چشم آنها مشخص باشد و آرایش لایت می‌خواهند، خوب است.

اگر چشمان خمار دارید، این آرایش به جلوه بیشتر مدل چشم‌های شما کمک می‌کند. در ادامه روش انجام این آرایش را به صورت مرحله به مرحله آموزش می‌دهیم تا چشمان درشت و بشاش داشته باشید.

موارد موردنیاز:

مرحله اول: آماده‌سازی چشم

پیش از شروع کار، باید دستان و صورت شما کاملا تمیز باشد. کمی پرایمر چشم را اطراف پلک‌ها بزنید. این کمک می‌کند تا خط چشم شما ماندگاری بیشتری پیدا کند. بگذارید پرایمر کاملا خشک شود سپس به سراغ مرحله بعد بروید.

مرحله دوم: قسمت‌های تیره را پوشش دهید

کانسیلری انتخاب کنید که رنگ آن بیش از یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی شما نباشد. کانسیلر را روی قسمت‌های تیره زیر چشم بزنید و بگذارید روی پوست بخوابد (گرمای بدن به آن کمک می‌کند). می‌توانید کمی کرم پودر نیز روی کانسیلر بزنید.

مرحله سوم: خط اشکی بالای چشم را پر کنید

آرایش داخل چشم و کشیدن خط چشم

برس چشم زاویه‌دار خود را در سایه مشکی بزنید. مطمئن شوید تمام موهای برس با سایه پوشانده شده‌اند. پلک چشم را بالا نگه دارید، چانه را بالا گرفته و از زیر چشم نگاه کنید. یا می‌توانید آینه را پایین قرار دهید و از پایین نگاه کنید.

برس را عمودی بگیرید و آن را کاملا در خط اشکی بالای چشم بکشید. یادتان باشد شما می‌خواهید مژه‌ها پرتر دیده شوند، بنابراین تا هر جایی که مژه قرار دارد باید سایه بزنید.

مرحله چهارم: مژه‌های پایینی را برجسته کنید

آرایش داخل چشم و خط مژه‌های پایینی

مرحله قبل را برای مژه‌های پایینی نیز انجام دهید. برس را زیر مژه‌ها بکشید. از گوشه بیرونی شروع کرده و تنها تا نصف یا دو سوم خط مژه‌های پایینی را بکشید. این کار سبب می‌شود چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند.

مرحله پنجم: اضافات را تمیز کنید

آرایش داخل چشم و تمیز کردن چشم

گوش پاک‌کن را داخل مایع پاک‌کننده آرایش بزنید و اضافات و خط‌های اشتباهی را پاک کنید. سپس فرمژه زده و ریمل زیاد بزنید.

حال که آرایش داخل چشم را آموختید، یک بار آن را امتحان کنید تا از نتیجه شگفت‌زده شوید. یک آرایش ملایم که چهره شما را تغییر می‌دهد. این آرایش بسیار ساده است و می‌توانید همیشه آن را داشته باشید.

نتیجه آرایش داخل چشم

توصیه‌هایی برای داشتن آرایش حرفه‌ای داخل چشم:

خط چشم مناسب انتخاب کنید

آرایش داخل چشم مستلزم آن است که خط چشم را درست داخل چشم بکشید، بنابراین خط چشم شما باید واترپروف یا ضدآب باشد. خط چشم شما می‌تواند مدادی، کرمی یا حتی ژلی باشد. برای آنکه آرایش شما طبیعی‌تر به نظر برسد، رنگ خط چشم را به رنگ مژه‌های خود انتخاب کنید.

بر ریشه مژه‌ها تمرکز کنید

خط چشم را تا جای ممکن روی ریشه مژه‌ها بزنید.

حتما فرمژه استفاده کنید

آرایش داخل چشم بدون فر کردن مژه‌ها ناقص است. اگر می‌خواهید چشم‌ها درشت به نظر برسند و آرایش شما زیباتر شود، باید مژه‌ها را خوب فر کنید. حتما ریمل بزنید.

حتما از محصولات واترپروف استفاده کنید

خط چشم باید حتما از نوع واترپروف باشد. این کمک می‌کند تا آرایش شما در طول روز ثابت بماند.

مراقب مژه‌ها باشید

اگر در هنگام استفاده از خط چشم یا فرمژه احتیاط نکنید، احتمال دارد مژه‌های شما دچار ریزش شود. پیش از خواب، روغن کرچک یا سرم مژه بزنید تا سلامت مژه‌ها حفظ شود.

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …