ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

هوشمندانه ترین ترفندهای آرایشی و زیبایی

۱۲ نکته شگفت انگیز آرایشی که همه خانم ها عاشق آنها هستند
ترفند های هوشمندانه آرایشی و زیبایی

هوش و ذکاوت خانم ها هیچ مرزی ندارد. هر خانمی میتواند بدون هزینه کردن پول و وقت عالی و بی نقص به نظر برسد. البته اگر چند ترفند هوشمندانه را بداند.

ما اینجا چند تا از آنها را به شما می گوئیم.

شماره ۱۲: برای اینکه رژ لب های قدیمی را مثل اول تازه و نو کنید، آنها را گرم کنید.

رژلب را نگه دارید و یک شمع در زیر آن بگذارید و گرمش کنید. رژلب ذوب شده و در ظرف پخش می شود. وقتی که رژلب تان کاملاً سرد شد مانند روز اول یک رژ لب نو خواهید داشت.

***

شماره ۱۱: قبل از استفاده از فر مژه آن  را با سشوار  گرم کنید.

قبل از اینکه از فر مژه استفاده کنید، می توانید آنرا برای چند لحظه زیر آب گرم نگه دارید یا با یک سشوار آنرا گرم کنید. اینطوری مژه هایتان زمان بیشتری فردار می مانند.

***

شماره ۱۰: وازلین جوش های سر سیاه را از بین میبرند.

همه محصولات آرایشی و زیبایی میتواند برای پوست شما مضر باشد. ولی  یک راه مطمئن و مهم تر از آن سریع برای از بین بردن جوش های سر سیاه وجود دارد.

صورت خود را بشوئید و کمی وازلین بر روی پوست تان بمالید.بعد یک تکه سلفون بسته بندی روی آن قسمت گذاشته و با حوله بپوشانید. بعد از ۵ دقیقه سلفون را بردارید و با یک پارچه خشک جوش ها را فشار دهید.

***

شماره ۹: برای اینکه از پخش و پلا شدن ناخن ها زمانی که آنها را کوتاه می کنید جلوگیری کنید، از چسب نواری استفاده کنید.

اگر از اینکه مدام در گوشه و کنار خانه تیکه های ناخن پیدا کنید خسته شده اید، یک تکه چسب نواری دور ناخن گیر بچسبانید. این کار مشکل را حل می کند.

***

شماره ۸: عمر برس های آرایشی خود را طولانی کنید.

اگر برس های آرایشی تان بطور مرتب بشوئید و در حالت عمودی بگذارید خشک شود شکل و لطافت خود را حفظ خواهند کرد.برای این کار می توانید از یک تخته شاسی استفاده کنید. برای اینکه برس ها نیفتند کافیه از یک کش پلاستیکی استفاده کنید.

***

شماره ۷: برای نرم کردن پوسته های خشک اطراف ناخن تان می توانید بجای استفاده از نرم کننده های معمولی از نرم کننده لب استفاده کنید.

این نرم کننده ها یا همان لیپ بالم ها دارای عناصری هستند که باعث  نرم شدن پوست اطراف ناخن ها شده، میکروسیستم ها را التیام می بخشد و رطوبت بیشتری ایجاد می کند.

***

شماره۶: اگر پوست نرم می خواهید از حوله استفاده نکنید.

این شگرد بیشتر در کشور کره محبوب است. موضوع خیلی ساده هست: بعد از شستن صورت خود آنرا با حوله خشک نکنید. بجای آن از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید. با این کار پوست تان کرم را بهتر جذب می کند و نرم تر می ماند.

***

شماره ۵: هر کدام از محصولات آرایشی تان را که تیوپی هست را گرم کنید تا بتوانید تا آخرین قطره آنرا استفاده کنید.

اگر کرم پودرتان ممکن هست هر لحظه تمام شود و وقتی برای خریدن ندارید، آنرا با یک سشوار گرم کنید. کرم پودر گرم شده در ظرف به سمت پایین سرازیر می شود و می توانید تا آخرین قطره ی آنرا استفاده کنید.

***

شماره ۴: برای انتخاب بهترین رنگ رژلب، آنرا روی نوک انگشتانتان بمالید.

برای همه خانم ها عادت شده که برای تست رژلب، آنرا بر روی مچ شان امتحان می کنند. ولی برای اینکه بهتر متوجه رنگ اصلی رژلب شوید آنرا بر روی نوک انگشت تان امتحان کنید. رنگدانه های انگشت های ما بسیار به رنگ لب ها نزدیک است.

***

شماره ۳: برای اینکه کرم ها بهتر جذب پوست شوند، از سر رولی دئودورانت استفاده کنید.

اگر ظرف دئود.ورانت خالی دارید آنرا دور نیاندازید. آنرا خوب بشوئید و کرم، ژل یا هر روغنی که استفاده می کنید را در آن بریزید. رول سر آن کار ماساژور را انجام می دهد و به پوست تان کمک می کند بهتر کرم را جذب کند.

***

شماره ۲: تنها با یک چنگال لب های بزرگ تر و پُر تری داشته باشید.

اگر دوست دارید لب هایتان پُر تر و بزرگ تر به نظر بیاید، آنها را برای ۱ الی ۲ دقیقه با چنگال فشار دهید. بعد روی آنها رژ لب یا نرم کننده لب بزنید.

***

شماره ۱: زیاد از مواد آرایشی استفاده نکنید.

استفاده از کانسیلر یا کرم پودر زیاد، رنگ رژ نا مناسب، خط چشم کلفت و رنگ های تیره برای بزرگ کردن و پر رنگ کردن ابرو هایتان باعث می شود مسن تر بنظر برسید. برای جوان و جذاب شدن آرایش طبیعی داشته باشید.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …