ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
آشنایی میکروپیگمینتیشن ابرو در آرایشی بیست

آشنایی با میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن ابرو

میکروپیگمنتیشن به کاشت رنگدانه های مخصوص در عمق مشخصی از پوست گفته می شود که کاملا مبتنی بر اصول پزشکی و علمی بوده و با استفاده از دستگاه های ویژه و لوازم یکبار مصرف و استریل انجام می پذیرد و بدین ترتیب می توان با شکل دادن به ابرو ، اضافه کردن به ابرو، قرینه سازی ابروها، ایجاد خط چشم، بهبود و مخفی کردن قسمت های بی مو در ابرو و یا موی سر، پر کردن جای شکستگی و بخیه در ابرو و یا سر و همچنین ایجاد خط لب و …نیاز به آرایش روزانه را مرتفع و بدین ترتیب یک آرایش دائمی ایجاد کرد.

در گذشته از تتو برای اصلاح شکل ابرو استفاده می شد که این روش بسیار دردناک بوده و با گذشت زمان ایجاد تغییر در آن غیر ممکن بود و معمولا یک کادر پر رنگ در ابرو ایجاد می شد که ظاهری کاملا غیر طبیعی داشت و در طی زمان رنگ آن تغییر می کرد اما امروزه تتو ابرو کاملا منسوخ شده و میکروپیگمنتیشن جای آن را گرفته است. در روش میکروپیگمنتیشن رنگدانه ها در عمق کمی از پوست کاشته می شود لذا تغییر دادن مدل، شکل و رنگ آن راحت تر صورت می پذیرد، همچنین رنگ های مورد استفاده در این روش از ایمنی و بهداشت بالایی برخوردار بوده و کمترین حساسیت را ایجاد کرده و با گذشت زمان تغییر رنگ نیز اتفاق نمی افتد. بر خلاف روش تتو که در آن کادر پر رنگی در ابرو ایجاد می شد، در روش میکروپیگمنتیشن با استفاده از سوزن های نازک، تارهایی شبیه تار مو داخل ابرو کشیده می شود که بسیار شبیه به موهای ابرو بوده و ظاهری طبیعی به ابروها خواهد داد. این روش بدون درد و خونریزی بوده و معمولا التهاب کمی داشته و بر خلاف روش تاتو در اینجا فرد می تواند در حداقل زمان ممکن در انظار عمومی ظاهر شود. رنگ مورد استفاده در این روش نیز کاملا هم رنگ خود ابرو بوده و در نگاه اولیه تشخیص خط های رنگی با موهای واقعی به سختی امکان پذیر است.

میکروپیگمنتیشن برای افرادی توصیه می شود که ابروهایشان بسیار کم پشت شده و سفیدی ته ابروها نمایان شده است. همچنین افرادی که دارای ابروهای قرینه نیستند و بدین ترتیب تناسب صورتشان از بین رفته می توانند با این روش ابروانشان را قرینه نمایند. تغییر در مدل ابرو و کشیده کردن ابروها نیز با استفاده از این روش امکان پذیر بوده و فرد می تواند با ارائه مدل دلخواه خود به متخصص و با مشورت او به ابروهای دلخواه خود دست یابد.

اگر شما قبلا ابروهای خود را تتو کرده اید و از وضعیت موجود ناراضی هستید می توانید با استفاده از روش میکروپیگمنتیشن به اصلاح تتو پرداخته و با انجام هاشور بر روی تتوی قبلی ظاهر بهتری ایجاد نمایید. با توجه به اینکه در میکروپیگمنتیشن رنگدانه ها در عمق کمی از پوست وارد می شوند لذا معمولا نیاز به ترمیم داشته و در فاصله های زمانی مشخص بایستی مجددا ترمیم صورت پذیرد. البته عمق کم رنگدانه ها این مزیت را نیز برای شما ایجاد می کند که در صورت ناراضی بودن و یا تکراری شدن طرح ابروهایتان بعدا دوباره بتوانید مدل و شکل و حتی رنگ آن را مجددا تغییر دهید.

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …