ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
نکات محافظت موها در فصل بهار و تابستان آرایشی بیست

توصیه های محافظت مو در بهار و تابستان

در فصل گرم سال، تمایل به شنا در استخر (آسیب کلر) و یا آب دریا (آسیب نمک)، رعایت نکردن نکات سلامت و زیبایی برای موها می‌تواند صدمات جدی و جبران ناپذیری را به بافت مو بزند.

چند توصیه برای محافظت از موها در بهار و تابستان

توصیه می‌شود از محصولات مراقبتی با پایه طبیعی و گیاهی برای موهای خود استفاده کنید و با پیشگیری جلوی آسیب‌های احتمالی به موها را بگیرید.

استفاده از شامپو، نرم کننده و ماسک داخل حمام توصیه می‌شود این امر باعث می‌شود تار مو به‌صورت عمقی رطوبت رسانی و تغذیه شده و کمتر مستعد خشکی و آسیب دیدگی قرار گیرد.

بعد از حمام با استفاده از محصولات رطوبت رسان و تغذیه کننده مراقبتی اجازه ندهید موها در معرض هوای آزاد خشک شود. این کار به زیبایی و سلامتی بیشتر موها بسیار کمک می‌کند.

توصیه می‌شود در فصل گرم سال از روسری‌های نخی و یا برای آقایان از کلاه‌های نخی استفاده شود. (این امر موهای شما را در برابر آسیب مستقیم نور آفتاب محافظت می‌کند.)

این نکته را به یاد داشته باشید اگر قصد شنا در دریا یا استخر را دارید حتماً از کلاه استفاده کنید. کلر موجود در آب استخر و یا نمک موجود در آب دریا می‌تواند موها را بسیار خشک، شکننده و آسیب پذیر کند.

در نظر داشته باشید مراقبت از موها کنار دریا و استخرهای روباز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مورد محصول فوق‌العاده و منحصر به فرد فیتوپلاژ می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

حتماً بعد از استخر و دریا از شوینده ملایم با پایه طبیعی و گیاهی و محصولات رطوبت رسان و مراقبتی استفاده کنید.

اگر موهای رنگ شده، فر و دکلره شده دارید توجه داشته باشید که کلر و نمک آب دریا و استخر می‌تواند باعث تغییر رنگ موهای شما شود.

بهترین راه مراقبت از موها به خصوص در تابستان انتخاب و استفاده از محصولات با پایه طبیعی و گیاهی است

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …