ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
راز یخ ها در آرایشی و زیبایی در آرایشی بیست

راز یخ در زیبایی

شستشوی صورت با آب سرد و یخ یکی از تجویزهای مورد علاقه پزشکان و متخصصان زیبایی است. شستشوی صورت با یخ باعث افزایش گردش خون شده و چین و چروک ها را از بین می برد.

به چند نمونه راز و رمزهای استفاده از یخ در زیبایی اشاره می کنیم:

 

جمع کردن مزاحمها:

نگه داشتن یه تکه یخ کنار جوشهای مزاحم، یک راه حل بی سر و صدا برای برطرف کردن قرمزی آنهاست. یخ التهاب را کم کرده و حتی باعث کاهش درد آکنه می شود. برای این کار چند تکه یخ را داخل کیسه ای نایلونی ریخته و آن را برای ۵ الی ۱۰ دقیقه روی جوشها قرار دهید. نتیجه باور نکردنی است.

 

کاهش پف چشم:

صبح هنگام زمانی که منتظر دم کشیدن چای هستید قرار دادن یه تکه یخ داخل کیسه ای نخی (مانند لیف نخی تمیز حمام) و قرار دادن آن روی چشمها می تواند پف صبحگاهی چشمها را کم کرده و شما را هوشیارتر نشان دهد.برای تاثیر قوی، به جای قالب یخ، از قالب های چای سیاه یخ زده استفاده کنید.

 

آماده سازی پوست:

قبل از فونداسیون صورت، تکه یخی را برداشته و به صورتتان بمالید بطوری که تمرکز اصلی بر نواحی دارای منافذ باشد. سرمای یخ باعث کوچک شدن منافذ شده و آنها را زیر آرایش محو خواهد کرد. این کار باعث خواهد شد پوست شما پس از میکاپ بسیار مسطح و صاف تر حالت عادی دیده شود و مناسب ملکه برفی باشد.

 

ماسک یخی میوه ای:

برای درست کردن ماسک روشن کننده پوست، میوه یا سبزیجاتی مانند خیار، توت فرنگی و مانگو را با آب و مخلوط نموده و داخل قالب های یخ بریزید. سپس آن را داخل فریزر بگذارید تا یخ بزند. قالبها را برداشته و به آرامی روی صورت بمالید. همزمان با ذوب یخ، میوه ها هم پوسته پوسته شده و به حالتی خمیری روی پوست شما قرار می گیرند.

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …