ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
راهنمای کشیدن خط چشم دنباله دار آرایشی بیست

راهکارهای کشیدن خط چشم دنباله دار حرفه ای

ممکن است همیشه یک خط چشم ساده برای چشمان خود بکشید اما برای مناسبت‌های خاص مانند عروسی و مهمانی و … باید تغییری در مدل خط چشم خود دهید. برای چنین مواقعی می‌توانید خط چشم دنباله‌دار بزنید. می‌توان گفت بهترین مدل خط چشم، گربه‌ای است اما خط چشم دنباله‌دار از انواع دیگر خط چشم ساده‌تر است و مهمتر از آن اینکه چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. گرچه شاید کشیدن این مدل خط چشم دشوار به نظر برسد اما برعکس بسیار ساده است و می‌توانید بدون کمک آرایشگر حرفه‌ای، خودتان به تنهایی خط چشم بکشید، حتی اگر مبتدی هستید.

مهمترین اصل در کشیدن یک خط چشم دنباله‌دار و بی‌نقص این است که برای آن وقت بگذارید و آن را به مراحل ساده تقسیم کنید. با این کار نه تنها کارتان آسانتر می‌شود، بلکه به راحتی می‌توانید اشتباهات خود را اصلاح کنید ( اگر برای نخستین بار این کار را انجام می‌دهید، طبیعی است که خطا داشته باشید). با راهنمایی‌هایی که ما به شما ارائه می‌دهیم و با اندکی تمرین، همیشه چشمانی زیبا با خط چشمی زیبا خواهید داشت.

شکل آن را بکشید

اگر از خط چشم مایع استفاده می‌کنید، پیش از کشیدن خط چشم دنباله‌دار بهتر است حدود خطوطی که می‌خواهید بکشید را ترسیم کنید. به آینه نزدیک شوید و فرم بیرون چشمان خود را به دقت نگاه کنید. به زاویه پایین‌ترین (نازک‌ترین) خط چشم خود نگاه کنید و ادامه این خط را به سمت بیرون و گوشه ابرو تصور کنید. اگر زاویه خط چشم دنباله‌دار بسیار بالاتر از خط چشم باشد، چشم‌ها را کج نشان می‌دهد و اگر پایین‌تر باشد، چشم‌ها را افتاده نشان می‌دهد. دورترین نقطه از خط اصلی چشم را درنظر بگیرید سپس پایین‌ترین خط چشم را تا آن نقطه ادامه دهید، در واقع این نقطه پایان خط چشم دنباله‌دار شماست. می‌توانید نقطه‌ای که در نظر گرفته‌اید را با مداد روشن ( خاکستری یا قهوه‌ای) علامت بزنید.

دنباله خط را بکشید

برای امتداد خط چشم نباید از خط چشم پهن استفاده کنید، زیرا هر لک سیاهی آرایش را خراب می‌کند. کشیدن گوشه بیرونی خط چشم باید با احتیاط انجام شود، پس باید از خط چشمی استفاده کنید که نرم و راحت خط بکشد. حال به آرامی خط چشم را از گوشه بیرونی چشم‌ها تا نقطه‌ای که علامت زده بودید ادامه دهید. کمی صورت را کج کنید. بهتر است زمان کشیدن خط چشم، چشم‌ها را باز نگه دارید تا فضاهایی که می‌توانید خط چشم بکشید را ببینید.

خط را پر کنید

این آسان‌ترین قسمت است. تنها چیزی که نیاز است یک خط چشم مایع است تا خط بالای چشم را بکشید. این خط را ادامه دهید تا برسید به خط زاویه‌داری که کشیده بودید. حال باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید خط چشم شما چقدر نازک یا پهن باشد.

تمیز کنید

حتی اگر هزار بار خط چشم دنباله‌دار کشیده باشید، باز هم خط چشم شما به راحتی کثیف می‌شود. به جای آنکه ناامید شوید یا بخواهید از اول خط چشم بکشید، تنها قسمت‌هایی که خراب شده است را پاک کنید. می‌توانید از یک شانه جارویی آرایشی کوچک که آغشته به پاک‌کننده آرایش است برای این کار استفاده کنید. برس پاک‌کننده را برای گوشه‌های بالایی چشم‌ها، زیر دنباله‌ها و بالای خط چشم به آرامی بکشید و هر گونه ناصافی را اصلاح کنید. همین کار را برای چشم دیگر نیز انجام دهید.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …