ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
نکاتی درباره رنگ کردن مژه ها آرایشی بیست

نکاتی درباره رنگ کردن مژه ها

رنگ کردن مژه قبل و بعد

با تونرهای پاک کننده چشم ضد حساسیت چشمها را کاملا از هرگونه آرایش و چربی تمیز میکنید و با گوش پاک کن دورادور چشمها و زیر مژه های پایینی و محلی که نمیخواهید رنگ کنید را با وازلین بپوشانید. مراقب باشید داخل چشم هیچگونه موادی وارد نشود. چه رنگ – چه کرم زیرا باعث ایجاد قرمزی و خارش و سوزش می شود. پد های پنبه که گرد هستند را از وسط ببرید و نم کرده زیر مژه های پایینی بخوابانید. و یا از کاغذهای آماده این کار استفاده کنید. از مشتری بخواهید تا چشمهایش را ببندد و تا وقتی که از او نخواسته اید باز نکند.

رنگ کردن مژه و قرار دادن پد

 

رنگ انتخابی را به اندازه ۲ سانتیمتر در ظرف مخصوص تخت ابرو و مژه بریزید. ترجیحا از ظرفهای تلقی یا شیشه ای استفاده کنید. و با چند قطره اکسیدان مخلوط نمائید. مواد را با برس کوچک که یک سر آن شانه دارد و مخصوص مژه و ابروست خوب مخلوط کنید و از ریشه تا نوک مژه را رنگ بزنید و سپس شانه کنید . برای نتیجه بهتر می توانید از برس گرد مخصوص مژه همانند ریمل زدن از روی مژه یکبار و از زیر مژه هم یکبار رنگ را خیلی سریع و با دقت تمام بزنید. طوریکه همه مژه ها ی پلک بالا به رنگ آغشته شوند. خیلی دقت کنید تا رنگ داخل چشم نرود.

رنگ کردن مژه و برداشتن پد

 

درصورت کوچکترین تماس چشم با رنگ بلافاصله رنگ را با پنبه پاک کنید و با آب فراوان بشوید و کمپرس آب سرد کنید. اگر رنگ داخل چشم رفت و مشتری احساس سوزش میکند سریع رنگ را تمیز کنید و بگزارید تا چشمهایش را با آب بشوید و از او بخواهید چشمهایش را داخل کاسه آب باز و بسته کند تا وقتی که تا احساس سوزش از بین برود. اگر فکر میکنید کافی نیست با چشم پزشک تماس بگیرید. وقتی رنگ را به مژه های یک طرف زدید با گوش پاک کن رنگهایی که به پوست تماس دارند را تمییز کنید و با پنبه نم چشم را بپوشانید و طرف دیگر را رنگ کنید. هیچوقت مشتری را تنها نگذارید. همه ۵ تا ۱۰ دقیقه رنگ را چک کنید. همین کار را با چشم دیگر انجام دهید و با پنبه خیس با آب ولرم چشم را ماساژ دهید و از او بخواهید تا به آرامی چشمهایش را باز کند. اگر ناراحتی نداشت از ژل چشم استفاده کنید و مژه ها را شانه کنید.

  • بهتر است برای افراد بلوند از رنگ قهوهای استفاده شود .اگرچه رنگهای سیاه پرکلاغی بیشتر مورد محبوب همه افراد در روی مژه ها است.
  • این رنگ ۶ تا ۸ هفته دوام دارد. باید مشتری از مواد پاک کننده ارایشی غیر روغنی مانند لوسیون های صورت برای تمیز کردن ارایش خود استفاده کند تا عمر رنگ زیادتر شود.

یادتان باشد که رنگ مخصوص مژه و ابرو باید حتما استفاده کنید مارک ایگورا, اورآل- شوارتسکف- گارنیر – رنگهای مخصوص مژه و ابرو را دارند و بدون آمونیاک هستند که داخل پکشون اغلب دارای رنگ مژه و ابرو و پد برای گذاشتن زیر مژه همینطور اکسیدان مخصوص تقویت کننده مژه و ابرو و قلاب جهت هم زدن و درست کردن رنگ هست.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …