ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آرایش ساده و طبیعی

مراحل انجام آرایش ساده طبیعی

مرحله اول: مرطوب کننده

اول از همه یک لایه نازک مرطوب کننده بزنید. مرطوب کننده ای با کیفیت استفاده کنید که با نوع پوست شما سازگاری داشته باشد. مرطوب کردن پوست کلید دست یافتن به آرایش طبیعی است و باعث میشود بعد از اعمال لوازم آرایشی پوست همچنان واقعی به نظر برسد.

 

 

مرحله دوم: پرایمر

برای پوشاندن نواقص و آماده سازی پوست برای آرایش از پرایمر استفاده کنید. پرایمر خط و خطوط و ایرادات پوست را میپوساند و باعث ماندگاری و جلوه بهتر آرایش میشود. پرایمر را به طور یکنواخت در همه جا پخش کنید، از گونه ها تا بینی، چانه، ناحیه T و پلک ها. پرامر پوست صورت شما را یکدست میکند.

 

مرحله سوم: فاندیشن

برای آرایش ساده و طبیعی، کرم فاندیشنی استفاده کنید که پوشش سبک یا متوسط داشته باشد و آن را با پد محو کننده یا قلموی صاف روی پوست پخش کنید. این تکنیک باعث میشود آرایش صورت شما از صبح تا شب دست نخورده باقی بماند.

 

مرحله چهارم: کانسیلر

کانسیلر را زیر چشم بزنید. برای آرایش ساده کانسیلری را انتخاب کنید که یکی دو درجه از فاندیشن شما روشنتر باشد. کانسیلر سیاهی یا ناهمتاهنگی زیر چشم را پوشش میدهد. آن را به صورت نقطه نقطه یا مثلثی زیر چشم ها بزنید و بعد با قلمو یا انگشت تمیز دست محو کنید.

 

 

مرحله پنجم: پودر تثبیت کننده

برای تثبیت فاندیشن و کانسیلر و مات جلوه دادن رنگ پوست از پودر تثبیت کننده آرایش استفاده کنید که بی رنگ یا همرنگ لایه های زیری باشد. پودر تثبیت کننده را حتماً با استفاده از قلم های بزرگ پر مو بزنید تا آرایش طبیعی تر جلوه کند.

 

 

 

مرحله ششم: برنز کننده

رنگ پوست را با استفاده از کرم برنز کننده کمی گرم کنید. کرم بنز کننده را فقط در چند ناحیه بزنید. روی خط گونه، شقیقه ها و خط چانه نقاط مناسبی برای زدن کرم برنز کننده در آرایش طبیعی هستند.

 

مرحله هفتم: رژگونه

رژگونه را درست روی برجستگی گونه بزنید تا صورت شما کمی رنگ پیدا کند. سپس آن را قدری محو کنید تا در یک نقطه متمرکز نباشد. برای جلوه طبیعی تر آرایش لازم است رژگونه ملایم و محو باشد.

 

مرحله هشتم: هایلایتر

هایلایتر را به برجستگی های صورت بزنید: روی برجستگی گونه، روی بینی و بالای لب.

 

 

مرحله نهم: سایه چشم

برای آرایش طبیعی چشم سایه ای با رنگ گرم انتخاب کنید و روی پلک بزنید. از رنگ روشن تری زیر چشم استفاده کنید و بعد به خوبی محو کنید.

 

 

مرحله دهم: ریمل

ریمل مرغوبی انتخاب کنید و فقط یک لایه از آن را به مژه ها بزنید. میتوانید برای این که تک تک مژه ها به ریمل آغشته شوند، برس را به طور عمودی بگیرید و بچرخانید.

 

مرحله یازدهم: پر کردن ابرو

ابروها را با محصول انتخابی خود پر کنید. استفاده از رنگ های پودری جلوه ای مات و طبیعی به ابرو میدهد اما مداد ابرو دقیق تر است. برای آرایش طبیعی ابرورنگی شبیه به رنگ ابروی خود انتخاب کنید و شدت رنگ را به نسبت تراکم موها در هر قسمت از ابرو انتخاب کنید.

 

 

مرحله دازدهم: برق لب

حوله ای را به آرامی روی لب بکشید تا پوست های اضافی کنده شوند سپس آرایش طبیعی را با با یک برق لب تمام کنید.

 

تمامی مقالات مربوط به این بخش رو میتونید با فشردن دگمه زیر مشاهده کنید

به زیبایی خود بیاندیشیم

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …