ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
آرایش عروس قسمت دوم آرایشی بیست

آرایش عروس قسمت دوم


استایل های درخشنده و آرایش عروس

سایه چشم‌های براق خیلی زیبا هستند ولی در آرایش عروس  کمتر استفاده می‌شوند. جذابیت سایه‌های براق و اکلیلی بسیار زیاد است و تقریبا تمام توجه را به سمت چشم‌ها جلب می کند. استفاده از سایه‌های اکلیلی در بین سوپر استارها بسیار محبوبیت دارد. اما به یاد داشته باشید که شما در شب عروسی یک سوپر استار سینما نباید باشید آرایش عروس تفاوت های عمده ای با گریم ردکارپت سوپر استارهای هالیود دارد پس از آرایشگراتان آرایش هالیودی نخواهید.

آرایش عروس

جام صورت

نکته ی بعدی در آرایش عروس جام یا فرم چهره است. فرم چهره تان گرد است، بیضی یا کشیده؟ آرایشگرتان به این نکته خیلی توجه می کند و با در نظر گرفتن این مسئله شما را گریم می کند. میک آپ آرتیست با استفاده از تکنیک کانتورینگ و هایلایت فرم چهره شما هر شکلی که باشد به فرم بیضی در می آورد و بوسیله ی این تکنیک نقایص چهره را می پوشاند.تکنیک کانتورینگ و هایلایت نقش بسیار زیادی در متعادل سازی چهره دارد که توسط پودر فن یا کانسیلرها انجام می شود.دراین تکنیک نقاطی از چهره با استفاده از فن یا کانسیلر دو درجه تیره از رنگ زمینه تیره می شود که به آن

کانتورو نقاطی از چهره با استفاده از فن یا کانسیلر دودرجه روشن تر از رنگ زمینه روشن می شود که به آن هایلایت می گویند.

در پایان آرایش عروس فیکس می شود که هم توسط پودر ها می شود این کار را انجام داد هم اسپری های فیکس کننده میک آپ.

عروس خانم های عزیز شاید یک دغدغه دیگه شما تهیه ست لوازم آرایشتان باشد که اینجا برای شما چندنمونه از لوازم آرایشی که بهتر است  تهیه کنید را عنوان می کنم. یک عروس خانم شیک و امروزی باید کیف لوازم آرایشی کامل و کاربردی هم داشته باشد.

آرایش عروس

شما به یک فن یا کرم پودر برای میکاپ نیاز دارید که باید با توجه به رنگ و جنس پوستتان انتخاب کنید. برای زیر کرم پودر اگر پوستتان خشک است معمولا نیاز به مرطوب کننده یا پرایمر دارید که بهتره از برند خوب و با کیفیت استفاده کنید. برای زیر چشمهایتان نیاز به کانسیلر دارید.کانسیلر ها را به مقدار کم استفاده نمایید و هر دفعه که میکاپ می کنید نیاز نیست حتما استفاده کنید . برای خشک کردن میکاپتان باید از پنکیک استفاده کنید تا هم میکاپتان را فیکس کرده باشید و هم ماندگار. برای چشمهایتان نیاز به کیت سایه دارید که دستتان را برای میکاپ متنوع و زیبا باز می گذارد و میتوانید با رنگ بندی ان مثل یک هنرمند زیبایی خلق کنید . ریمل و فرمژه را فراموش نکنید که از اقلام مهم آرایشی محسوب می شوند.رژ گونه و براش رژگونه را حتما جدی بگیرید و حتی المقدور از دونوع مات و براق آن تهیه کنید . از نوع بسیار روشن و براقش می توانید به عنوان هایلایتر هم استفاده کنید. بعضی از خانم ها از خط لب استفاده نمی کنند که باید این خانمهای عزیز بگویم که اشتباه بزرگی انجام می دهند زیرا شما با کشیدن خط لب لب هایتان را گوشتی تر و قلوه ای تر نشان می دهید.حالا می رسیم به قسمت جذاب ماجرا یعنی رژلب. عروس خانم های زیبا شما معمولا به چند رنگ رژ لب نیاز دارید که پرکاربرد ترین رنگ ها برای کیف آرایشی تان قرمز صورتی کالباسی و قهوه ای است. البته رنگهایی مثل بنفش زرشکی وآجری هم جذابیت های خود را دارند. از ابرو ها غافل نشویم براش سایه ابرو و ریمل ابرو از ملزومات آرایش ابرو هستند که باید در کیف آرایشتان بگنجانید. برای خانم هایی که ابروهای پری دارند ریمل ابرو کفایت میکند و برای عروس خانمهایی که ابرو های خالی و تنکی دارند مداد ابرو هم جزو ملزومات است. برای تهیه براش های آرایشی هم وسواس بخرج دهید .براشی را انتخاب کنید که موهای نرم و لطیفی داشته باشد و صورتتان را آزرده نکند. شاید موفق نشوید همه این محصولات را از یک برند انتخاب کنید چون شاید ریمل یک برند خوب باشد ولی کیفیت کرم پودرش آنچنان چنگی به دل نزند ولی همیشه این مسئله را در نظر بگیرید که لوازم آرایش انتخاب  کنید که برای پوستتان مناسب باشد و ازکیفیت خوب برخوردار باشد و بدنبال جنس ارزان قیمت نباسید چرا که در ارتباط مستقیم با پوست است و باید با وسواس و دقت فراوان انتخاب شوند.

نکته آخر

عروس خانم های عزیز نکته ی آخردر مورد آرایش عروس که شما باید به آن توجه داشته باشید سلامت پوستتان است .شروع کنید به پوستتان برسید آنرا آبرسانی کنید و تقویت نمایید .مصرف میوه ها و سبزیجات را فراموش نکنید و اگر جوش میزنید یا مسئله پوستی دارید حتما به پزشک مراجعه کنید. پوست نقش مهمی در زیبایی دارد اگر می خواهید آرایش تان در روز موعود بی نقص بنظر برسد حتما به پوست تان اهمیت بدهید و دوستش داشته باشید.

قسمت اول مقاله آرایش عروس

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …