ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آموزش آرایش دخترانه رسمی برای روز خواستگاری

برای خواستگاری چه مدل آرایشی مناسب است؟

در این روز اصلا قرار نیست میکاپ غلیظی داشته باشید که تغییرتان بدهد،یک میکاپ ساده و شیک کافی است .آرایش شما اصلا نباید غلیظ و سنگین باشد،فقط در حدی که صورتتان را شاداب کند و یک رنگ و رویی هم بهتان بدهد .پس سایه های پر رنگ و اسموکی،مژه مصنوعی های پر و حجیم و رژ تیره رو فراموش کنید و اصلا سراغشان نروید .یک کرم پودر سبک یک رژ کالباسی یا گوشتی ، با سایه کرم قهوه ای و رژگونه گلبهی بهترین انتخاب است.  یادتان باشد استایل دخترانه تان را حفظ کنید و با ارایش زیاد دظرافتتان را از بین نبرید .در مراسم های پیش رو فرصت برای میکاپ های سنگین تر هست و روز خواستگاری نچرال و طبیعی بودن صورتتان را فراموش نکنید. البته این مورد درباره لباس هم تا حدودی صدق میکنه.

نکات پیشنهادی برای آرایش و میکاپ خواستگاری

_ رنگ صورتی رنگی کاملا دخترونه‌ است که به همه رنگ پوستی از روشن تا سبزه میاید. سایه ،رژ گونه و رژ آرایش خواستگاری رو با رنگ و پیگمنت صورتی انتخاب کنید. اگر سایه زدن بلد هستید یک سایه ملایم با خط چشم نازک و رژ گونه صورتی روشن رو انتخاب کنید و اگر بلد نیستید فقط خط چشم نازک با رژ‌گونه و ‌رژ صورتی ملیح رو انتخاب کنید.  یا میتوانید خط چشم استفاده نکنید و برای آرایش چشم فقط سایه و ریمل بزنید

آرایش ساده و شیک دخترانه آرایش مناسب خواستگاری

_ یک آرایش دیگه که برای شب خواستگاری پیشنهاد میکنم که به هر پوستی میاید ،استفاده از سایه شکلاتی یا مشکی (اگر پوست سبزه‌ای دارید، مشکی) ، روی خط مژه و بعد هم یک ریمل ملایم هست.  رژ‌گونه را هم یک رنگ ملایم انتخاب کنید که پیگمنت صورتی هم داشته باشد رژ را هم متناسب با بقیه آرایش نود (کرمی رنگ) انتخاب کنید.

_ پیشنهاد من به دختران زیبا این است که اگر مژه‌های بلندی ندارید ،از الان مژه مصنوعی گذاشتن رو تمرین کنید یک خط چشم باریک بکشید ،با توجه به اینکه خط چشم نصفه برای چشم‌های درشت مناسبه و خط چشم کامل چشم را درشت‌تر میکند و برای چشم‌های کوچک مناسب است. بعد انتهای چشم و مژ‌هایتان را چند تار مژه اضافه کنید که حالت چشمهایتان قشنگ‌تر شود. لازم نیست یک مژه مصنوعی اساسی استفاده کنید

_ اول از همه باید همه شما مراقبت از پوستتان را اولویت روزانه تان قرار بدهید. چه مراسمی در پیش دارید و چه ندارید باید یکسان با پوستتان رفتار کنید. اگر پوستتان زیبا و سالم باشد، هر کاری کنید زیباتر میشوید. همانطور که اگر اندام زیبا و ورزیده داشته باشید هر لباسی به تنتان عالی میشود. ابروهایتان را بهتر است بگذارید پر شود و یک مدل دخترونه بردارید. و برای روز مراسم اگر ابروهایتان پر نیست کمی سایه ابرو بکشید. البته طبیعی .

_ اگر پوست و موهایتان روشن است به اینکار زیاد هم نیاز نیست. یک خط چشم یا مداد چشم قهوه‌ای لایت تهیه کنید و یک خط نازک و نیمه چشم بکشید تا چشماتون درشت‌تر بنظر بیاد. (از وسط چشم تا انتهای چشم( به فکر کرم پودر سنگین و گریم نباشید و یا از یک کرم پودر همرنگ با پوستتان انتخاب کنید که حالت کیکی به پوستتان ندهد و طبیعی باشد. مهمترین نکته : شما هر جوری باشید زیبا هستید ،اعتماد به نفستان حتماً زیاد باشد و قدر خودتان را بدانید.

آموزش آرایش مناسب مراسم خواستگاری  در آرایشی بیست

_ ابروهاتون رو بهتره بذارید پر و کلفت باشه و یک مدل دخترونه بردارید. و برای روز مراسم اگر ابروهاتون پر نیست یکم توش سایه بکشید. البته طبیعی ،اگر پوست و موهاتون روشنه به اینکار هم نیاز نیست.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …