ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آموزش آرایش لب سایه روشن و انواع آن

آموزش آرایش لب سایه روشن و انواع آن

آرایش لب آمبره ، یکی از تکنیک‌های آرایش صورت و لب است که باعث جذابیت بیشتر در آن می‌شود و با استفاده از ۲ رنگ رژلب ، جلوه خاصی به سبک آرایشیتان می‌دهد. تکنیک آرایش لب آمبره ، تاثیر زیادی در گیرایی چهره دارد، زیرا از دو رنگ روشن و تیره رژلب استفاده می‌شود که می‌تواند لب‌ها را چاق‌تر یا کم‌حجم‌تر جلوه دهد و این بستگی به رنگ‌هایی دارد که انتخاب می‌کنید.

لوازم مورد نیاز

رژلب قرمز

رژلب نارنجی

خط لب قرمز

کانسیلر

سایه چشم اکیلی ملایم

براش مخصوص آرایش لب

بالم لب

برق لب

دستمال کاغذی

 

نحوه آرایش لب آمبره

مرحله اول

اول از همه باید زیرسازی کنید تا آرایش لب آمبره زیبایی داشته باشید. به همین منظور، اگر پوست لبتان خشک و خشن است، اول با یک اسکراب ساده مانند شکر و آبلیمو از آن لایه‌برداری کنید و بعد به آن بالم لب بزنید تا کاملا نرم شود. سپس با یک کانسیلر ملایم، دور تا دور و روی لب را کانسیلر بزنید تا تمام سیاهی و رنگدانه‌های تیره لب را بپوشاند و باعث شود که رنگ رژلب کاملا مشخص باشد.

 

مرحله دوم

حالا با یک خط لب قرمز مات، دور تا دور لب را خط بکشید. ابتدا لب بالایی و بعد لب پایینی را خط بکشید و قسمت لب بالا را با خط لب پر کنید.

 

مرحله سوم

حالا با براش مخصوص آرایش لب، رژلب قرمز را به دور تا دور لب بزنید. کمی از خط لبی که کشیده‌اید، پهن‌تر باشد. با براش، تمام قسمت‌ها را صاف و در یکدیگر محو کنید. بعد از این، دوباره با کانسیلر، قسمت‌های مرکزی لب را بیرنگ کنید تا آماده دریافت رنگ دیگر رژلب شود.

 

مرحله چهارم

حالا دستمال کاغذی را روی لب بگذارید و کمی با انگشت، روی آن را بکشید تا رژلب اضافی را جذب کند.

 

مرحله پنجم

حالا رژلب نارنجی را به مرکز لب بزنید. این کار را با دقت انجام دهید و با براش رژلب ، دو رنگ قرمز و نارنجی را به خوبی در یکدیگر محو کنید. بعد از این مرحله باید برق لب بزنید.

 

مرحله ششم

حالا با یک سایه شامپاینی، کمی لب پایینی را براق کنید. اگر فکر می‌کنید که برق لب کافی است، می‌توانید این مرحله را حذف کنید.

 

برای اینکه یک آرایش لب آمبره زیبا داشته باشید، باید در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید. رنگ رژلب می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی آرایش لب آمبره داشته باشد، بنابراین یا رنگ‌هایی از یک خانواده و با تناژ مختلف را انتخاب کنید و یا اینکه ۲ رنگی که نزدیک به هم هستند را استفاده نمایید. استفاده از رنگ‌های متضاد و غیر ترکیب، می‌تواند آرایش لب آمبره را فانتزی جلوه دهد.

هم می‌توانید رنگ‌ها را از تیره به سمت روشن اعمال کنید و هم اینکه مرکز لب را در آرایش لب آمبره تیره‌تر نمایید که دومی تکنیک جدیدتری است ولی روش اول، برای یک استایل رسمی بهتر است.

 

بادوام ترین رژهای مایع و جامد را از فروشگاه آرایشی و بهداشتی بیست تهیه کنید

 

رژهای مایع و جامد

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …