ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آموزش آرایش پاییزی به سبک آرایشی بیست (قسمت دوم)

آموزش آرایش پاییزی به سبک آرایشی بیست (قسمت دوم)

۴- دودی، قهوه‌ای، پاییزی

اگرچه زیرسازی پوست و یک‌دست کردن آن در فصل پاییز فرق زیادی با فصل‌های دیگر ندارد، اما این موضوع در مورد آرایش چشم‌ها کاملا فرق می‌کند. بهترین حالت آرایش چشم  در فصل پاییز، آرایش تیره یا دودی است. منظور از آرایش دودی، فقط استفاده از رنگ خاکستری نیست، بلکه «دودی» یک سبک از آرایش چشم است.

برای آرایش چشم‌ها، از ابروهای‌تان شروع کنید. ابروها نقش مهمی در زیباشدن چشم‌های‌تان دارند. اگرچه مدل و رنگ ابرو سلیقه‌ای است، به یاد داشته باشید که ابروهای نازک سن شما را بیش‌تر نشان می‌دهد. از مداد و  سایه های ابرو با پایه‌رنگ خاکی استفاده کنید. پایه‌رنگ قرمز ابروهای‌تان را غیرطبیعی می‌کند. ابتدا با مداد قسمت‌های زیر ابرو، کمان، انتهای ابرو و قسمت‌های تیره را پر کنید و سپس با برس مخصوص ابرو، رنگ را پخش کنید.

در آرایش چشم پاییزی حداقل به دو رنگ سایه چشم نیاز دارید. استفاده از رنگ‌هایی با پایه‌رنگ زغالی و قهوه‌ای برای این فصل مناسب‌تر است. از رنگ بنفش هم می‌توانید استفاده کنید اما رنگ‌هایی مثل آبی اصلا مناسب این فصل نیستند. سایه‌ در پایین پلک و نزدیک مژه‌هایتان باید تیره‌تر باشد و هرچه به سمت ابرو می‌روید، روشن‌تر بشود. از سایه‌ابروهایی استفاده کنید که به دو صورت خشک و مرطوب قابل‌استفاده‌اند؛ این کار مانع ریختن سایه در طول روز می‌شود.

 

مشاهده انواع سایه های آرایشی بیست

 

نکته : 

در آرایش چشم دودی، خط چشم هم در قسمت بالا و هم در قسمت پایین چشم کشیده می‌شود. اگر چشم‌های درشتی دارید خط چشم را از گوشه‌ی داخل چشم به سمت گوشه‌ی بیرونی بکشید و اگر چشم‌های ریزی دارید، خط چشم را از میان چشم تا گوشه‌ی بیرونی بکشید. خط چشم‌ها در انواع مویی، ماژیکی و مدادی وجود دارند. نوع مناسب خود را تهیه کنید. اگر با مداد خط چشم می‌کشید، از یک برس برای پخش‌کردن آن استفاده کنید.

آخرین مرحله در آرایش چشم،ریمل زدن است. در آرایش چشم دودی، چشم‌های‌تان را تیره آرایش کنید تا مشخص‌تر باشند؛ این کار را با استفاده از ریمل انجام دهید. ریمل را از سمت ریشه‌ها به سمت بیرون بکشید و با استفاده از حرکات زیگ‌زاگ، مژه‌هایتان را به سمت بالا هدایت کنید. برای این‌که چشمان جذاب‌تری داشته باشید، سمت بیرونی مژه‌هایتان را پررنگ‌تر کنید.

‌ ‌

۵- سرخ، براق، کلاسیک

آرایش براق معمولا برای مجالس و میهمانی‌های خاص استفاده می‌شود، اما در مورد آرایش پاییزی قضیه فرق دارد. وجود یک عضو براق در صورت‌تان، آرایش شما را زیباتر می‌کند. اگر رژگونه یا سایه‌ی مات استفاده کرده‌اید، حتما رژ براق بزنید. رنگ رژتان را هم از بین رنگ‌های پاییزی (قرمز، نارنجی، قهوه‌ای) انتخاب کنید. شاید شبیه خانم‌های دهه‌ی ۹۰ میلادی به‌نظر برسید، اما این بهترین گزینه برای آرایش فصل پاییز است.

اول از همه باید شکل واقعی لب‌های‌تان را به کمک مداد لب، مشخص‌تر کنید. مداد لب را بیرون خط اصلی لب‌های‌تان بکشید. رنگ مداد لب باید کمی از رنگ رژتان پررنگ‌تر باشد. مداد لب را از دو گوشه به سمت داخل لب‌ها بکشید.برای رنگ‌کردن لب‌های‌تان، رژ را از وسط به گوشه‌های لب هدایت کنید و با کج‌کردن رژ، گوشه‌ها را صاف و بدون ایراد رنگ کنید. از رژهای حاوی نرم‌کننده استفاده کنید تا لب‌هایتان پوسته‌پوسته نشوند. رژهای دارای ماندگاری طولانی، شما را از تجدید رژ در طول روز خلاص می‌کنند. در انتها برای پاک‌کردن اضافه‌ی رژ، یک دستمال را به‌آرامی روی لب‌هایتان بگذارید.

برای رنگ‌کردن لب‌های‌تان، رژ را از وسط به گوشه‌های لب هدایت کنید و با کج‌کردن رژ، گوشه‌ها را صاف و بدون ایراد رنگ کنید. از رژهای حاوی نرم‌کننده استفاده کنید تا لب‌هایتان پوسته‌پوسته نشوند. رژهای دارای ماندگاری طولانی، شما را از تجدید رژ در طول روز خلاص می‌کنند. در انتها برای پاک‌کردن اضافه‌ی رژ، یک دستمال را به‌آرامی روی لب‌هایتان بگذارید.

‌ ‌

مشاهده انواع رژلب ها ی جامد

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …