ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آموزش آرایش گرادینت ( سایه روشن )

آموزش آرایش گرادینت ( سایه روشن )

مرحله اول 

ابتدا با استفاده از مرطوب کننده لب یا بالم لب، لب هایتان را مومیایی کنید تا پوست لب تان نرم و لطیف شود. در انتها با استفاده از یک دستمال کاغذی رطوبت اضافی لب را بگیرید تا چربی بیش از حد لب از بین رود.

برای اینکه رنگ رژلب به زیباترین شکل ممکن دیده شود لازم است تا از یک کانسیلر بر روی لب و اطراف دهان استفاده کنید. این کانسیلر را با براش یا اسفنج روی تمام قسمت های لب پخش کنید تا حالت بی رنگی بر روی لب ها ایجاد شود. اگر کانسیلر ندارید می توانید اسفنج مخصوص کرم پودر خود را روی لب بزنید. این کار برای این است که رنگ اصلی لب پوشش داده شده و رنگ رژ لب بهتر دیده شود.

 

مرحله دوم

اکنون باید یک خط لب با رنگ تیره تر از رژلب خود را انتخاب نمایید. در این آموزش خط لب صورتی و رژلب مرجانی مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین با خط لب صورتی اطراف لب و مرکز لب را مانند تصویر بکشید. حتما با استفاده از خط لب خطوطی را روی مرکز لب ایجاد کنید تا رژلب گرادینت زیباتری داشته باشید.

 

مرحله سوم

ر این مرحله باید از رژلب استفاده کنید. رژلب مرجانی را روی مرکز لب بزنید و سپس با استفاده از یک براش مخصوص رژلب، خط لب صورتی و رژلب مرجانی را کمی با یکدیگر ترکیب نمایید. با استفاده از این براش مرز بین خط لب بالا و پایین را نیز کمی محو کنید تا حالت سایه روشن طبیعی و زیبایی بر روی لب ها ایجاد شود.

در انتها اگر خط لب اطراف لب خیلی محو شد دوباره آن را بکشید و شکل و ظاهر خوبی را برای لب هایتان ایجاد نمایید. با استفاده از این آموزش می توانید به سادگی از هر ترکیب رنگی برای آرایش لب گرادینت استفاده کنید.

 

 

با رژلب های فروشگاه آرایشی بیست بهترین و زیباترین آرایش را داشته باشید

 

بادوام ترین رژلب ها

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …