ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آموزش سریع آرایش چشم برای خانم های ایرانی

آموزش سریع آرایش چشم برای خانم های ایرانی

اکثر خانم ها از ماندگار نبودن آرایش روی چشم هاشون، پخش شدن سایه و براق شدن آرایش شکایت دارند و بعد از چند ساعت از آرایش کردن آرایش روی صورتشون بهم می ریزه. برای داشتن یک آرایش زیبا و مقاوم در برابر گرما و تعریق و … باید چند نکته ریز رو رعایت کنید تا بدون نیاز به آرایشگر بتونید بهترین آرایش رو داشته باشید.

زیرسازی پلک ها

اکثر خانومای ایرانی از ماندگار نبودن آرایش چشم شکایت دارن و از اینکه نمای روغنی و چرب پیدا می کنه، اصلا راضی نیستن. باید بگیم که این مشکلات به خاطر عدماستفاده از پرایمر چشم هستش که می تونه پلک ها رو کاملا خشک نگه داره و آرایش رو طولانی تر کنه.

روی پوست شسته نشده هم آرایش نکنین، چون باعث میشه رنگ های آرایشی به هم بریزه.

کانسیلر چشم بزنین

با انگشت، ۳ نقطه کانسیلرزیر چشم بزنین و اونو با انگشت حلقه، کاملا صاف کنین. برای اینکه چین و چروک ها کاملا پوشیده بشه، یه نقطه در مرکز زیر چشم و یه نقطه در گوشه خارجی بزنین. اما معمولا گفته نمیشه که کانسیلر رو به گوشه داخلی چشم بزنین، اما برای خانومای ایرانی؛ لازمه که گوشه های داخلی چشم رو هم کانسیلر بزنن تا روشن تر بشه و از عمق اونا کم کنه.

سایه چشم

یه سایه چشم ۳ تایی برای شما مناسبه، به این صورت که رنگ روشن و نزدیک به رنگ پوست رو روی سرتاسر چشم بزنین و بعد رنگ متوسط رو، روی مرکز تا گوشه بیرونی بزنین و رنگ تیره تر روی گوشه خارجی بزنین. این ترکیب ۳ تایی از تناژهای روشن تا تیره، بهتره از رنگ های قهوه ای، آبی سورمه ای و دودی انتخاب بشه.

کرم پودر هم لازمه

کرم پودر رو هم با همون روش ۳ نقطه ای بزنین، اما روی پلک لازم نیست و همون پرایمر کفایت می کنه. نکته ای که باید درباره کرم پودر بدونین، اینه که باید رنگ اون از رنگ کلی پوست و کرم پودری که برای صورت استفاده می کنین، روشن تر باشه، چون پوست اطراف چشم ها هم معمولا تیره تر از بقیه صورته و لازمه که از کرم پودر روشن تر استفاده کنین.

ابروها رو هایلایت کنین

با یه هایلایترروشن، استخوان زیر ابرو رو روشن کنین تا فاصله بین ابرو تا چشم بیشتر بشه. این کار باعث میشه آرایش چشم هم بیشتر خودشو نشون بده و از طرفی، ابرو ها مرتب تر و زیباتر به نظر بیان.

رنگ مداد چشم

رنگ هایی که برای فرم و رنگ چشم شما خانومای ایرانی مناسبه، رنگ مشکی، قهوه ای و آبی تیره هستش که روی پلک بالا، جذابیت فوق العاده ای ایجاد می کند. اما نیازی نیست که به پلک پایین هم مداد بزنین  و فقط یه هاله روی خط مژه ها کفایت می کنه که می تونین اونو با قلمو و سایه چشم زیر پلک ایجاد کنین.

چشم ها و ریمل

معمولا چشم های نژاد ایرانی دارای گوشه های بالا نیستند و حالت معمولی دارن. این به شما اجازه استفاده از خط چشم گربه ای رو میده که کاملا با فرم چشم ها هماهنگه. اگه خط چشم نکشیدین، حتما مژه ها رو با فرمژه بالا بدین و مژه های بیرونی رو با ریمل زدن به طرفین حالت بدین.

برای تهیه با کیفیت ترین ریمل ها دکمه زیر را فشار دهید

ریمل های مرغوب و با کیفیت

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …