ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
استفاده صحیح از بوتاکس در سنین مختلف در آرایشی بیست

استفاده از بوتاکس به روش صحیح در سنین مختلف

روش درست استفاده از بوتاکس در سنین مختلف متفاوت است. در گذشته بوتاکس مخصوص خانمهای خانه دار بسیار ثروتمند بود که به طور کلی برای حفظ زیبایی خود تلاش می کردند و هزینه بالایی می پرداختند.

اما امروزه امری عادی برای حفظ زیبایی محسوب می شود. این روزها بیشتر افراد در سنین حدود ۲۰ تا ۳۰ سال از آن به عنوان روشی برای پیشگیری استفاده می کنند. جامعه جراحان پلاستیک امریکا گزارش داده است که پس از سال ۲۰۰۰ تزریق بوتاکس ۷۵% و متقاضی زیر ۳۰ سال ۶۴% افزایش پیدا کرده است.

حال که بسیاری از آن به عنوان راه پیشگیری از چروک و نه درمان آن استفاده می کنند بهتر است از نحوه درست انجام آن در سنین مختلف آگاه باشیم.

 

از ۲۰ تا ۳۰ سالگی:

برای جلوگیری از چروک پوست بسیاری از پزشکان پیشنهاد می کنند که از میانه ۲۰ سالگی به سمت بوتاکس بروید. این کار باعث می شود که عضلات صورت بیش از اندازه حرکت نکنند و به مرور باعث چروک نشوند. البته که استفاده روزانه از کرمهای ضد آفتاب حاوی SPF به طرز قابل توجهی از چروک پوست جلوگیری می کند. به طور کلی اگر تصور می کنید که در آینده از بوتاکس استفاده خواهید کرد می توانید به دوران ۲۰ سالگی به عنوان یک دوره آماده سازی و تمرین نگاه کنید. این کار می تواند واقعا موثر باشد. عضلات صورت عادت می کنند که بیش از اندازه حرکت نکنند. اگر می خواهید از به وجود آمدن چهره ای یخ زده و بی حرکت جلوگیری کنید به یاد داشته باشید که پزشک شما باید از مقدار کمتری بوتولینوم استفاده کرده و آن را سطحی تر تزریق کند. به خاطر داشته باشید که آن چهره یخ زده حاصل استفاده و تزریق  بیش از اندازه است.

از ۳۰ تا ۴۰ سالگی:

این همان دورانی است که شما کم کم متوجه بروز خطوط، معمولا در ناحیه میان ابروها و دور چشمها می شوید. بوتاکس معمولا این خطوط را ضعیف تر کرده یا حتی کاملا از بین می برد اما این در شرایطی اتفاق می افتد که به برنامه زمانی تزریق بوتاکس پایبند باشید و هر ۳ ماه آن را تکرار کنید. البته اگر چندان حساس نیستید و می خواهید به طور کلی کمی جوان تر به نظر برسید یا مثلا برای مراسم خاصی بدون هیچ گونه خط و چروکی ظاهر شوید در این سن می توانید هر ۶ ماه آن را تکرار کنید.

از ۴۰ سالگی به بعد:

در این سن پوست به سرعت در حال نازک شدن است و به این معنی است که چین و چروک واضح تر دیده خواهند شد. اگر در این سن قرار دارید و تا به حال از بوتاکس استفاده نکرده اید، چین و چروکها هر قدر کم باشند سطحی نیستند و ممکن است به طور کلی از بین نروند اما به طرز چشمگیری کمتر خواهند شد. به یاد داشته باشید که در این سنین حتما به برنامه بوتاکس خود پایبند باشید و هر سه ماه آن را تکرار کنید.

به طور کلی تزریق بوتاکس چیزی نیست که افراد به آن نیازمند باشند زیرا چین و چروک پوست روال طبیعی بالا رفتن سن است و هیچ ایرادی در آن نیست اما اگر از آن دسته اشخاص هستید که جوانی طولانی مدت ظاهر پوست برایتان مهم است هر چه سریع تر با پزشک خود مشورت کنید و برنامه مشخص و دقیقی را دنبال کنید تا در آینده بهترین نتیجه را داشته باشید.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …