ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

استفاده از کانسیلر برای جوان تر شدن

روش استفاده از کانسیلر برای جوان تر شدن

استفاده از کانسیلر امروزه از واجبات آرایش است و به اندازه استفاده از فونداسیون و کرم پودر مهم میباشد. به کمک کانسیلر شما میتوانید نقاط تیره ، قرمز ، رگها و جای زخمها را بپوشانید, کانسیلرها در واقع کرم پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما میتوانید آنها را قبل و یا بعد از کرم پودر استفاده کنید ولی توصیه من بعد از کرم پودر است.

 

کانسیلر چیست؟

کانسیلرها درواقع کرم پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید البته بعضی ها می گویند بهتر است بعد از کرم پودر زدن استفاده شود. این کانسیلرها به صورت های مختلفی وجود دارند؛ یکی به صورت Stick یا ماتیکی که استفاده از آن راحت تر است، حالت دیگر کرم مانند نیمه جامد و در نهایت کانسیلرهای مایع.
کانسیلر معمولا باید یک درجه از رنگ کرم پودر استفاده شده روشن تر باشد. اگر خیلی روشن تر از کرم پودر باشد به جای پوشانندگی لکه های تیره را بیشتر نشان خواهد داد.

فرق کانسیلر با اصلاح کننده

اصلاح کننده های صورت (کورکتور) با پوشاننده ها (کانسیلر) فرق دارند. این اصلاح کننده ها معمولا دارای تن رنگ های مختلفی چون سبز و هلویی، صورتی و… هستند و بیشتر زمانی استفاده می شوند که زیر چشم بیش از اندازه سیاه باشد یا برای پوشاندن قرمزی ها و تورم به کار می روند. از این اصلاح کننده ها باید قبل از کانسیلر و کرم پودر استفاده کرد تا کرم پودر کمک کند پوست یکدست شود و دیگر تن رنگی اصلاح کننده خود را نشان ندهد.

چند نوع کانسیلر داریم ؟

۱) بصورت Stick یا ماتیکی که استفاده آن راحت است .
۲) کرم

جای زخم را با کانسیلر زرد بپوشانید

 

کانسیلرها و پوشاننده های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام با توجه به مواد تشکیل دهنده خود دارای کارایی خاصی هستند، مثلا کانسیلری که برای پوشاندن سیاهی های زیر چشم است اصلا مناسب پوشاندن جای زخم یا تاتو نیست یا اصلا نمی تواند قرمزی ها را بپوشاند، چرا که کانسیلرهای زیر چشم حالت کرمی شکل دارند و از رنگ پوست کمی روشن تر هستند و در نتیجه قرمزی های پوست را فقط روشن تر کرده و کاری می کنند که بیشتر جلوه کنند. برای پوشاندن جوش ها، جای زخم ها و تاتو باید سراغ کانسیلرهایی بروید که تن زردرنگ دارند و تقریبا هم رنگ پوست صورت هستند.

کانسیلر زیر چشم چه ویژگی هایی دارد؟

کانسیلر زیر چشم باید یک یا ۲ درجه روشن تر از رنگ کرم پودری باشد که استفاده می کنید. از آنجا که پوست زیر چشم خیلی ظریف و نازک است رگ های آبی رنگ زیر آن به راحتی رنگ پوست این قسمت را کمی تغییر می دهد.
یک کانسیلر روشن با تن زرد به راحتی می تواند رنگ آبی این رگ ها را بپوشاند و پوست این قسمت را یکدست جلوه دهد. البته برای پوست های خیلی روشن کانسیلر صدفی رنگ مناسب تر است. هستند کسانی که پوست زیر چشم آنها تنها به یک پوشش خیلی جزئی نیاز دارد که به این افراد توصیه می کنیم سراغ کانسیلرهای استیکی بروند، یعنی کانسیلرهای جامد.
– اگر پوست خیلی روشنی دارید باید روشن ترین رنگ کانسیلر را انتخاب کنید.
– این کانسیلرها لکه های تیره را محو می کند. اگر می خواهید تیرگی اطراف چشم خود را بپوشانید از کانسیلر زرد استفاده کنید.
– اگر پوستی رنگ پریده دارید پیشنهاد می کنیم روشن ترین رنگ را انتخاب کنید. می توانید از عسلی قهوه ای روشن(bisque) یا صورتی روشن (light pink) استفاده کنید.
– اما اگر پوست تان کمی تیره است سراغ رنگ های هلویی یا هلویی تیره بروید.
– بسیاری از خانم ها لازم است برای زیر چشم از ۲ تا ۴ رنگ مختلف کانسیلر استفاده کنند. آنها باید این رنگ ها را با هم مخلوط کنند تا بتوانند رنگی شبیه به پوست خود را در بیاورند. البته اول از همه باید از اصلاح کننده (کورکتور) استفاده کنند و بعد کانسیلر.

اگر سیاهی زیر چشم بیش از اندازه است

اگر سیاهی ها و کبودی های زیر چشم بیش از اندازه باشد یک کانسیلر عادی نمی تواند کمک چندانی کند. در این مواقع توصیه می کنیم سراغ اصلاح کننده های هلویی رنگ و صورتی بروید تا بتوانید رنگ های زیر چشم را کاملا بپوشانید و بعد سراغ یک کانسیلر با تن زرد بروید تا بتوانید روی اصلاح کننده قبلی را بپوشانید و زیر چشم را روشن کنید. اما اگر پوست زیر چشم هایتان به شدت سبز یا بنفش است نباید از کانسیلر عادی استفاده کنید.

 

هر خانومی برای جوون تر نشون دادن صورتش باید کانسیلر استفاده کنه و باید نسبت به همه کانسیلر ها شناخت داشته باشه, حالا چه بهتر که انواع کانسیلر رو یک جا بتونیم ببینیم و اطلاعاتمون و بیشتر کنیم   👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

 

انواع کانسیلر مناسب هر پوست

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …