ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
اسید هیالورونیک چیست ؟
اسید هیالورونیک چیست ؟

اسید هیالورونیک چیست ؟

اسید هیالورونیک پوست چیست ؟

درود به همراهان عزیز آرایشی بیست   در این مطلب به ماسک ضد چین و چروک خواهیم پرداخت

وفتی کم کم سن ما بالا میرود به مرور ، پوست استحکام، فربهی و درخشش خود را به دلیل تجزیه کلاژن و فیبرهای الاستیک، و کاهش ماده مرطوب‌کننده خود بدن یعنی اسید هیالورونیک از دست می‌دهد.

ساخت این عامل محافظت‌کننده در بدن با افزایش سن کاهش می‌یابد. کاهش سطوح هیالورونیک اسید با فرآیند افزایش سن مرتبط می‌شود. و تخمین زده می‌شود هنگامی که به ۴۵ سالگی می‌رسیم  . سنتز هیالورونیک اسید فقط حدود نیمی از نیاز بدن را تأمین می‌کند.

این ماده  که به اختصار HA، هیالورونان یا هیالورونیت نیز نامیده می‌شود. به صورت گسترده در شکل کپسول، محصولات مراقبت پوست و محصولات تزریقی وجود دارد.

هیالورونیت ترکیبی طبیعی است که در پوست یافت می‌شود . و عملکردهای بسیاری دارد؛ مانند حفظ رطوبت، انعطاف پذیری، کمک به بافت برای ترمیم، حفظ عوامل پوست مانند کلاژن و الاستین، و کمک به ایجاد مانعی حفاظتی در برابر میکروارگانیسم‌ها.

بدن ما تقریباً ۱۵ گرم HA دارد و در تمام بخش‌های بدن وجود دارد. و روزانه یک سوم آن تجزیه شده و سنتز می‌شود.

اینجاست که مشکلات بروز می‌کنند!

فیلرهای هیالورونیک اسید برای کاهش و بهبود چروک‌ها مفید هستند، به‌علاوه، پوست را جوان‌تر جلوه می‌دهند و رنگ آن را بهبود می‌بخشند. و پوست را نرم و لطیف جلوه می‌دهند.

محبوبیت فیلرهای پوستی در سال‌های اخیر به سرعت افزایش یافته زیرا بهبودهای زیبایی و جوان‌سازی ارائه می‌دهند که پیشتر تنها از طریق جراحی ممکن بود. اما اکنون با هزینه کمتر و زمان ریکاوری بسیار محدودتر ممکن شده‌اند.

محصولات مبتنی بر این ماده ایمن هستند زیرا این ماده به صورت طبیعی در پوست تولید می‌شود. از مواد انسانی یا حیوانی ساخته نشده است، و بنابراین خطر واکنش‌های آلرژی کمتری دارد.

فیلر‌های هیالورونیک اسید به‌منظور پشتیبانی از ساختار صورت و بافت‌هایی که ممکن است حجم یا انعطاف خود را به دلیل افزایش سن از دست داده باشند، مانند کوسنی حجیم عمل می‌کنند. همچنین این ماده سطح آب پوست را حفظ می‌کند و پوست را شاداب و لطیف نگه می‌دارد.

 

مشاهده محصولات حاوی اسید هیالورونیک

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …