ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

بدترین اشتباهات رژ لب زدن

بدترین اشتباهات رژ لب زدن

خانم ها به استفاده از رژلب، بیش از سایر لوازم آرایشی معمول، علاقه دارند و شاید دلیل این علاقه آنها به این وسیله آرایشی، اضافه شدن رنگ های زیبا به صورتشان باشد و یا شاید هم، راحتی رژلب زدن در هر شرایطی و پاک کردن ساده و بدون دردسر آن!

اما به هر حال، باید بیاموزید که در هر شرایطی، بهترین آرایش لب را داشته باشید و از اشتباهات رایج در آن دوری کنید.

رژلب های چسبنده

گاهی اوقات یک رژلب با قیمت نسبتا بالا می خرید اما در هنگام استفاده متوجه می شوید که بیش از اندازه حالت چسبنده دارد و لب ها، با هر بار باز و بسته شدن، حالت کش دار مایع رژلب را نشان می دهند.

 این حالت را باید با یک ترفند ساده برطرف کنید و آن این است که قبل از رژ زدن، کمی پرایمر لب یا فونداسیون بزنید تا تمام رژلب را در خود جذب کند و حتما بعد از رژ زدن، با یک دستمال، اضافی آن را پاک کنید.

فقط یک لایه نزنید

خیلی از خانم ها فقط یک لایه رژلب می زنند که این می تواند یک شیوه معمول برای رژلب زدن روزانه باشد، اما برای یک مهمانی و مراسم چطور؟

سعی کنید برای آرایش لبتان، یک نگاه دراماتیک و جذاب ایجاد کنید. یک لایه رژلب بزنید و بعد از ۲ تا ۳ دقیقه، یک لایه دیگر و حتی می توانید تا ۳ لایه هم آن را افزایش دهید. این باعث می شود که اولا رژلب به سادگی از روی لب پاک نشود و دوما هم اینکه، حالت تکه ای و گله گله پیدا نکند.

رژلب های با ماندگاری طولانی

درباره استفاده از این نوع رژلب ها، باید کاملا حرفه ای عمل کنید. این نوع از رژلب ها، دارای حالت خشک و چسبنده ای هستند که اگر درست و با دقت زده نشود و بخواهید آن را پاک کنید، حتما مجبور به شستن صورت خواهید شد، زیرا در اطراف لب ها لک و سایه رنگی غلیظ ایجاد می کنند.

رژلب زدن، بدون مرطوب کننده!

هر چقدر هم که لب هایتان نرم و مرطوب باشد هم نیاز دارید که زیرسازی لازم را انجام دهید. ساده ترین زیرسازی، یک مرطوب کننده ساده است که لب ها را کاملا آماده دریافت آرایش می کند.

رژلب رنگدانه ای قوی بدون خط لب

رژلب هایی که رنگدانه های قوی دارند، مانند رنگ های ارغوانی، بادنجانی، قرمز، بورگاندی و… می توانند روی پوست اطراف لب ها حرکت کنند و حالت مویرگی از رنگ را در اطراف لب ایجاد کننده اصلا زیبا نیست.

راه حل برطرف کردن این مشکل، استفاده از خط لب همرنگ با رژلب است تا از عبور رژلب جلوگیری کند.

پوسته های لب

یکی از بدترین اشتباهات آرایش که هر خانمی می تواند مرتکب آن شود، رژلب زدن روی لب هایی است که پوسته پوسته شده اند. این پوسته وقتی رنگی شوند، بیشتر از حالت عادی وضعیت نامناسب لب ها را نشان می دهند و اصلا نمای زیبایی ندارد.

قبل از اینک رژلب بزنید، با یک مسواک تمیز یا حتی با یک تکه پارچه، کمی از مخلوط شکر و آب یا شکر و عسل را روی لب ها ماساژ دهید تا پوسته ها را برطرف کند.

برای تهیه بهترین و زیباترین رنگ های رژ لب دکمه زیر را فشار دهید

پالت رژ لب

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …