ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

بلک ماسک چیست؟

بلک ماسک چیست؟

 

ماسک سیاه دارای انواع مختلفی است که هر کدام با ترکیبات و شکل خاصی در بازار موجود هستند. در واقع بلک ماسک یا ماسک سیاه، همان ذغال فعال است که مصارف زیبایی زیادی دارد، اما عمده تبلیغاتی که برای ان می‌شود، داشتن پوستی صاف و بدون لک و جوش‌های سرسیاه موهای ریز در پوست صورت است.

 

نحوه استفاده بلک ماسک چگونه است؟

 

کمی از ماسک را روی پوست بمالید و آن را کاملا پخش کنید تا به صورت یک لایه نازک روی پوست درآید. با برس ماساژ دهید تا از حالت براق بودن به حالتی مات و کدر تبدیل شود. معمولا باید ۳۰ تا ۴۵ دقیقه صبر کنید تا ماسک کاملا خشک شود.

 

 

آیا بلک ماسک تاثیر گذار است؟

 

بله کاملا. این ماسک واقعا تاثیراتی که گفته می‌شود را دارد، اما معایبی هم دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد. با بلند کردن این ماسک از روی صورت، جوش‌های سرسیاه و زیر پوستی و حتی پرزها و موهای صورت هم کنده می‌شود و بعد از آن، پوستی صاف و نرم خواهید داشت چون این ماسک یک لایه بردار قوی است که سلول‌های سطح پوست را از بین می‌برد.

 

 

معایب این ماسک چیست؟

 

خب مثل هر محصول زیبایی دیگری، این ماسک هم دارای معایبی هست:

۱٫ ممکن است با استفاده طولانی مدت، به دلیل کشیدن شدن پوست هنگام جدا کردن ماسک از روی صورت، باعث شل شدن پوست شود.

۲٫ همچنین ذغال فعال به دلیل جذب کامل روغن از پوست، می‌تواند سبب ایجاد خشکی در آن گردد.

۳٫ این محصول همان طور که گفته شد، یک لایه بردار قوی است که می‌تواند در پوست‌های حساس یا حتی انواع دیگر، ایجاد حساسیت و تحریک کند.

 

نکات پایانی

۱٫ حتما قبل از استفاده از ماسک سیاه، آن را روی بخشی از پوستتان تست کنید تا مطمئن شوید که برایتان ضرری ندارد و ایجاد آلرژی و حساسیت نمی‌کند.

۲٫ بعد از استفاده از آن، حتما به صورتتان کرم مرطوب کننده بزنید.

۳٫ استفاده طولانی مدت: ممنوع! بهتر است تعداد دفعات استفاده از این ماسک کم و فقط برای از بین بردن جوش‌های سرسیاه باشد و به یک محصول زیبایی روتین و دائمی تبدیل نشود.

۴٫ اگر بعد از استفاده آثار حساسیت و تحریک پوستی در صورتتان دیدید، حتما مصرف آن را قطع کنید و از استفاده مجدد از این محصول خودداری نمایید.

 

از همین حالا شروع کن 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻

ماسک های زغالی

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …