ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
استفاده صحیح از بوتاکس در سنین مختلف در آرایشی بیست
استفاده صحیح از بوتاکس در سنین مختلف در آرایشی بیست

ترفندهای آرایشی برای لاغر به نظر آمدن صورت

اگر تنها چند ترفند ساده را یاد بگیرید، می‌بینید که با آرایش می‌شود کار‌های فوق‌العاده‌ای انجام داد. اگر می‌خواهید این شعار به عنوان یک حقیقت به شما ثابت شود، کافی است نگاهی به عکس بدون آرایش افراد مشهور بیندازید، آن وقت خواهید دید که آرایشِ درست می‌تواند چه معجزه‌هایی داشته باشد. با زیرسازی و سایه‌روشن زدن‌های به جا و چند کلک کوچک و ساده دیگر، می‌توانید هر نگاهی را گول بزنید و کاری کنید تا صورت شما ظریف‌تر از آن چه که واقعاً هست، به نظر برسد.

طراحی کردن پوست

درست است که زیرسازی و گریم پوست یک فرآیند زمان‌بر محسوب می‌شود، اما شما لازم نیست که این کار را هر روز انجام دهید. برای مناسبت یا روز‌های خاص که می‌خواهید صورت و آرایشی زیبا و بی‌نقص داشته باشید، می‌توانید از این راه برای لاغر‌تر نشان دادن صورت خود استفاده کنید.

گریم کردن پوست به آن سختی نیست که فکرش را می‌کنید، در واقع کار فقط با شناخت درست صورت و ایجاد سایه و روشن انجام می‌شود، به این شکل که قسمت‌هایی از پوست را که می‌خواهید جلوه داشته باشد، یا لازم است برجسته به نظر برسد (مانند گونه‌ها) را روشن‌تر، و قسمت‌هایی را که بهتر است کم‌تر دیده شود، کمی‌تیره‌تر کنید (مثلاً کناره‌های بینی، یا پایین لپ‌ها). بعد از انجام این کار می‌بینید که بینی شما زیبا‌تر و صورت‌تان ظریف‌تر دیده می‌شود.

 

ضخیم کردن ابرو‌ها

از دیگر توصیه‌های مفید برای لاغر‌تر نشان دادن صورت شما این است که قسمت‌های دیگر را پررنگ‌تر کنید تا نگاه را به خود متوجه کنند. شاید ابرو‌های نازک و تمیز برداشته شده، زیبا به نظر برسند، اما باید بدانید که آن‌ها باعث می‌شوند صورت شما گرد و پُر دیده شود. اگر می‌خواهید صورت ظریف‌تری داشته باشید اما ابرو‌های‌تان نازک است، به سادگی با یک مداد یا ریمل ابرو کمی آن‌ها را پر کنید تا بهتر دیده شوند. نتیجه کار ظریف شدن صورت شما خواهد بود

 

آرایش چشم‌ها را کمی بیش‌تر کنید

اگر آرایش چشم شما به نحوی باشد که درشت و سرحال به نظر برسند، می‌توانید مطمئن باشید که صورت شما هم ظریف‌تر دیده می‌شود. با تمام کلک‌های آرایشی که بلدید، می‌توانید چشمان خود را درشت‌تر جلوه دهید، مثلا از مداد چشم در گوشه دا

خلی چشم استفاده کنید، فرمژه و ریمل بزنید و البته کشیدن خط چشم‌های گربه‌ای را هم فراموش نکنید، چرا که علاوه بر کشیده و درشت نشان دادن چشم‌ها، فرم کلی صورت‌تان را هم لاغر‌تر می‌کند.

کلک های ساده آرایشی برای لاغر نشان دادن صورت

برجستگی استخوان‌ها را روشن و براق کنید

با برجسته‌تر نشان دادن استخوان‌های صورت خود می‌توانید ظرافت ایجاد کنید. پودر یا کرم روشن‌کننده که کمی اکلیل هم دارد را در راستای استخوان گونه‌ها بکشید؛ این کار برجستگی قسمت‌های استخوانی شما را بیش‌تر نمایان می‌کند و نگاه‌ها به سوی این استخوان‌ها معطوف می‌شوند، در نتیجه صورت شما لاغر و زیبا به نظر می‌رسد.

 

چانه را کوچک‌تر کنید

توصیه دیگر ما برای ظریف کردن صورت‌تان با استفاده از آرایش، این است که اگر فکر می‌کنید چانه شما در صورت‌تان کمی درشت‌تر از آن چه دوست دارید به نظر می‌رسد، به کمک یک برنزه‌کننده، چانه خود را کوچک کنید. حواس‌تان باشد که محتاطانه و خیلی کم از برنزه‌کننده‌ها استفاده کنید، چرا که اگر تفاوت رنگ چانه با صورت‌تان زیاد باشد و به چشم بیاید، اصلاً ظاهر جالبی نخواهد داشت. در آخر، برنزه‌کننده را خوب محو کنید تا لکه و خط مشخصی از آن بر جای نماند.

 

بینی را قلمی‌کنید

برای زیبا و ‌تراشیده نشان دادن بینی خود، به یک روشن‌کننده و یک پودر یک تا دو درجه تیره‌تر از رنگ پوست‌تان احتیاج دارید. با پودر گریم خود، دیواره‌های کناری بینی را تیره‌تر کنید و روی قسمت‌های فرو رفته بالای سوراخ‌های بینی بزنید. هم‌چنین از کمی‌ پایین‌تر از ابرو‌ها، روشن‌کننده را به صورت یک خط صاف تا نوک بینی ادامه دهید. باز هم تأکید می‌کنیم که درست محو کردن آرایش را فراموش نکنید. اگر آثار واضحی بر جای بگذارید، تمام ترفندها و رازهای زیبایی شما آشکار می‌شود.

 

بگذارید لب‌های‌تان طبیعی به نظر برسند

آرایش زیاد لب‌ها باعث بزرگ‌تر دیده شدن صورت شما می‌شود، پس اگر می‌خواهید صورت‌تان ظریف دیده شود باید بگذارید لب‌های‌تان طبیعی باشند. از برق‌لب‌های کم‌رنگ یا فقط چرب‌کننده‌های بدون رنگ استفاده کنید و همان‌طور که در بالا هم اشاره شد، وقت و انرژی و آرایش بیش‌تر را برای چشمان خود بگذارید.

کلک های ساده آرایشی در آرایشی بیست

فرم دادن به پیشانی را فراموش نکنید

در آخر بدانید که فرم دادن به پیشانی هم از دیگر کار‌های ساده اما مهم است که باید انجام شود. با یک پودر گریم کمی تیره‌تر از رنگ پوست‌تان، وسط و بالای پیشانی خود را در راستای خط رستنگاه مو‌ها بکشید و خوب محو کنید، این کار باعث جلوه کردن بیش‌تر استخوان پیشانی شما و در نهایت لاغر‌تر دیده شدن می‌شود.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …