ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
تکنیک های کشیدن خط چشم برای همه مدل چشم آرایشی بیست÷

تکنیکهای کشیدن خط چشم مناسب با مدل چشم

ما در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه متناسب با فرم چشم خود خط چشم بکشید. چه خط چشم مایع باشد یا ژله‌ای و یا مدادی فرقی نمی‌کند، مهم آن است که نحوه استفاده از آن را بلد باشید (متناسب با فرم صورت آرایش کنید).

زمان گذاشتن برای کشیدن خط چشم درست و متناسب با فرم چشم‌ها ارزش دارد زیرا نتیجه کشیدن خط چشم بدشکل حتما برای شما آزاردهنده خواهد بود. ما می‌خواهیم شما همیشه زیبا باشید و بدرخشید و اگر اشتباهات کوچکی نیز در نحوه آرایش کردن خود دارید، در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد که این اشتباهات را برطرف کنید. با ما همراه باشید تا نحوه کشیدن خط چشم بر اساس فرم چشم را آموزش دهیم:

چشم گرد

کشیدن خط چشم برای چشم گرد
از گوشه بیرونی  بالا و پایین چشم‌ها خط چشم بکشید

خط چشم برای کسانی که چشم‌های گرد دارند می‌تواند کمک کند که چشم‌ها پهن‌تر به نظر برسد. خط چشم گربه‌ای می‌تواند مناسب باشد و بسیار جذاب است. اگر فکر می‌کنید کشیدن این مدل خط چشم برایتان سخت است و شما را عصبی می‌کند، فقط کافی است از گوشه بیرونی  بالا و پایین چشم‌ها خط چشم بکشید (سعی کنید خط به سمت بالا باشد).

اگر می خواهید چشم‌ها کشیده به نظر برسند، از نیمه چشم خط چشم را پهن‌تر کنید و خط چشم را دنباله‌دار کنید. این مدل، چشم را درشت‌تر نشان می دهد (راهنمای کشیدن خط چشم دنباله‌دار).

چشم خمار (نیمه بسته)

خط چشم برای چشم خمار
می‌توانید یک خط ضخیم در قسمت بالای مژه‌ها چشم‌ها بکشید.

در این مدل چشم‌ها پوست پشت چشم چندان قابل رویت نیست و در واقع فرم استخوان ابرو که بالای پلک قرار دارد، حالت خماری را در چشم‌ها ایجاد می‌کند. این مدل چشم‌ها ممکن است کمی خسته به نظر برسند اما برخی مدل‌های خط چشم می‌تواند این حس را از بین ببرد. اگر گوشه‌های چشم ها را کمی دنباله بدهید، این مدل چشم را جذابتر خواهد کرد. از خط چشم‌های دائمی یا واترپروف (ضدآب) استفاده کنید و از کشیدن خط در داخل چشم‌ها بپرهیزید زیرا به چشم سنگینی می دهد و آن را ریز نشان می دهد.

می‌توانید یک خط ضخیم در قسمت بالای مژه‌ها چشم‌ها بکشید. خط چشم را از داخل مژه‌ها بکشید و امتداد بدهید به سمت بیرون. این به تقارن و زیبایی چشم‌ها کمک می‌کند.

چشم بادامی

خط چشم برای چشم بادامی
از بالای گوشه بیرونی چشم شروع کنید و خط چشم باریکی از بالای مژه‌ها بکشید تا وسط چشم‌ها

آرایش چشم بادامی بسیار آسان است. این مدل چشم بیضی است اما گوشه‌های انتهایی آن کمی رو به بالاست. از بالای گوشه بیرونی چشم شروع کنید و خط چشم باریکی از بالای مژه‌ها بکشید تا وسط چشم‌ها. نیم دیگر خط چشم را داخل چشم بکشید طوری که خط چشم از بیرون دیده نشود. اگر می‌خواهید خط چشم پررنگ‌تر جلوه کند، نیمه انتهایی یعنی از گوشه خط چشم تا میانه چشم را خط چشم داخل چشم‌ها بکشید.

چشم افتاده (قوس رو به پایین)

خط چشم برای چشم افتاده
کشیدن خط چشم در گوشه بیرونی چشم‌ها، چشم را از حالت خوابیده بیرون می‌آورد.

این مدل چشم کمی خسته به نظر می‌رسد اما با کشیدن خط چشم می‌توانید چشم را بازتر نشان دهید. کشیدن خط چشم در گوشه بیرونی چشم‌ها، چشم را از حالت خوابیده بیرون می‌آورد.

آرایشگرها در آرایش کسانی که چشم افتاده دارند سعی می‌کنند لبه‌هایی از چشم که افتاده است را به بالا بکشند. اگر می‌خواهید توازن چشم‌ها حفظ شود، در گوشه بیرونی چشم‌ها خط چشم دنباله‌دار بکشید تا چشم را بالا بکشد. خط چشم گوشه چشم‌ها درست شبیه چشم بادامی کشیده می‌شود با این تفاوت که اینجا یک دنباله اضافه می‌کنیم.

تک پلکی

خط چشم برای چشم تک پلکی
بهتر است خط چشم پهن و پررنگ کشیده شود و خط چشم کاملا مشهود باشد

افرادی با این مدل چشم، پلک یکسره دارند و چین پلک ندارند به همین خاطر باید خط چشم و سایه کمی پهن‌تر کشیده شود. بهتر است خط چشم پهن و پررنگ کشیده شود و خط چشم کاملا مشهود باشد. اگر می‌خواهید جذابتر شوید، می‌توانید امتداد خط چشم را دنباله‌دار کنید یا شکل گربه‌ای بدهید. از کشیدن خط چشم داخل چشم بپرهیزید اما می‌توانید در امتداد گوشه مژه‌های پایین چشم، سایه استفاده کنید.

اگر حالت چشم‌های شما به گونه‌ای است که پلک‌ها مشخص نمی‌شود، می‌توانید از تکنیک‌هایی برای کشیدن خط چشم استفاده کنید که به چشم حالت دهد. بسته به اینکه می‌خواهید چقدر چشم‌ها درشت شوند، می‌توانید در حالتی که چشم را بسته‌اید، خط چشم را بالای مژه‌ها بکشید و خط چشم را دوباره بکشید تا پهن شود. بدین شکل وقتی چشم‌ها باز است، خط چشم روی پلک مشخص و نمایان است.

چشم‌هایی با قوس رو به بالا

خط چشم برای چشم با قوس رو به بالا
بالا و داخل چشم‌ها خط چشم بکشید اما خط چشم گوشه بیرونی چشم‌ها را ضخیم‌تر یا سیاه‌تر کنید

چشم‌های رو به بالا شبیه چشم‌های بادامی هستند مضاف بر اینکه شکل بیضی دارند و کمی انتهای بیرونی چشم‌ها رو به بالاست. اما چندان متقارن به نظر نمی‌رسد. بالا بودن گوشه بیرونی چشم‌ها بیشتر مشهود است. از خط چشم می‌توان برای ایجاد تقارن در این چشم‌ها استفاده کرد. بالا و داخل چشم‌ها خط چشم بکشید اما خط چشم گوشه بیرونی چشم‌ها را ضخیم‌تر یا سیاه‌تر کنید تا تقارن ایجاد کند.

چشم‌هایی با فاصله زیاد از هم

خط چشم برای چشم‌های فاصله‌دار
خط چشم باریکی داخل چشم بکشید و دنباله خط را به سمت بینی ببرید.

بهترین روش آرایش چشم این است که خط چشم باریکی داخل چشم بکشید و دنباله خط را به سمت بینی ببرید. بدین صورت چشم‌ها نزدیکتر به هم دیده می‌شوند و جلوه خاصی به چشم‌ها می‌دهد.

چشم‌هایی با فاصله کم از هم

خط چشم برای چشمها با فاصله کم
تنها نیمه انتهایی چشم‌ها را خط چشم بکشید و به آن دنباله بدهید.

اگر می‌خواهید فاصله چشم‌ها کمی بیشتر به نظر برسد تنها نیمه انتهایی چشم‌ها را خط چشم بکشید و به آن دنباله بدهید. هر چه دنباله خط چشم بیشتر و پررنگ‌تر باشد، فاصله چشم‌ها بیشتر به نظر می‌رسد. گوشه چشم قسمت مجاری اشک را هایلایت کنید تا این قسمت روشن‌تر و پهن‌تر به نظر برسد.

چشم‌های ریز

خط چشم برای چشمهای ریز
خط چشم رنگ پوست یا کرمی را داخل چشم‌ها بزنید

چشم‌های ریز نیاز به آرایش و خط چشم بیشتری دارند. استفاده از سایه روشن یا خط چشم روشن می‌تواند بسیار مفید باشد. خط چشم رنگ پوست یا کرمی را داخل چشم‌ها بزنید، این کار سفیدی چشم را بیشتر نشان می‌دهد و چشم‌ها درشت‌تر جلوه می‌کنند.

بهتر است خط چشم بالای پلک را تا جای ممکن پهن کنید تا چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسد. اگر می‌خواهید از خط چشم در داخل چشم استفاده کنید، تمرکز خود را بر گوشه بیرونی بگذارید.

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

کرم بدن ابریشم و مروارید بیوآکوا

فواید کرم بدن ابریشم و مروارید بیوآکوا

فواید کرم بدن ابریشم و مروارید بیوآکوا با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین …