ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

خوشبو کننده ها برای بانوان حامله

خوشبو کننده ها برای بانوان حامله

 

خانم های باردار در طول دوره بارداری مجاز به استفاده از عطر و ادکلن هستند و برای آن ها خطری ایجاد نمی کند؟

جسم و روح مادر در دوران بارداری دستخوش تغییرات بسیاری می‌شود اما یکی از تغییراتی که می‌تواند برای مادران باردار آزاردهنده باشد، تغییر در پوست صورت و بدن است. اما با رعایت نکات ساده‌ای می‌توان به محافظت از پوست در این دوران پرداخت تا مادران با دغدغه‌های کمتری روبرو شوند.

 

 

ادکلن و اسپری و عطر آرایشی بیست

 

 

استفاده از چه کرم‌هایی در این دوران آزاد و بی خطر است؟

استفاده از کرم‌های ضد آفتاب نه تنها بی‌خطر است بلکه بسیار مفید نیز هست. تفاوتی ندارد که دوران بارداری شما در فصل تابستان سپری می‌شود یا زمستان اما برای محافظت از پوست خود از کرم‌های ضد افتاب استفاده کنید. خانم‌های باردار به دلیل ایجاد ملانین یا همان لکه‌های تیره مستعد لک‌های پوستی قهوه‌ای رنگ هستند که به دلیل تغییر در عملکرد هورمون‌های استروژن و پروژسترون تولید می‌شوند. این لک‌ها معمولا در سه ماهه دوم تا سوم بر پوست گردن، بینی و گونه‌های مادران ظاهر می‌شوند. برای محو کردن این لک‌ها از کرم‌های لایه بردار یا ضد لک استفاده نکنید. اجازه دهید دوران بارداری به پایان برسد زیرا معمولا لک‌ها با اتمام دوران بارداری از بین می‌روند.

 

کرم های ضد آفتاب

 

آیا استفاده از عطر و  اسپری خطرناک است؟

استفاده از عطر، اسپری یا مام در این دوران خطرناک نیست اما اگر دچار ویارهای شدیدی هستید که با استشمام بوی این مواد تشدید می‌شوند، توصیه می‌شود که استفاده از چنین موادی را در دوران باردرای فراموش کرده یا کاهش دهید زیرا می‌تواند با تشدید حالت تهوع، سرگیجه، سردرد و …. پاسخ داده شود.

 

مام مکس لیدی پخش آرایشی بیست

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …