ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
دلایل استفاده از فیس براش در آرایشی بیست

دلایل استفاده از فیس براش

اگر به پاکسازی پوست علاقه دارید و توجه زیادی به روشها مراقبت از پوست و زیبایی دارید پیشنهاد می کنم خواندن این مقاله را از دست ندهید. یکی از دغدغه های اصلی خانم ها بعد از آرایش صورت به طور معمول پاکسازی و تمیز شدن صورت از مواد آرایشی و آلاینده های موجود در فضا و مواد آرایشی است. تجمع این مواد بر روی پوست به مرور زمان موجب بسته شدن منافذ پوست و ایجاد چین و چروک می شود. لذا یکی از ابزار ارایشی که این روزها بسیار پرطرفدار شده فیس براشها هستند که در این مقاله به بیان فواید استفاده از فیس براش خواهیم پرداخت.

لایه برداری عمیق پوست با استفاده از فیس براش

صحبت های زیادی که برای فیس براش ها صورت می گیرند بسیار زیاد و قابل تامل هستند و طرفداران زیادی دارند. این وسیله پاک کننده آرایشی شش برابر بیشتر از روشهای معمول شستن چهره و پاک کننده های دیگر ،هرگونه ذرات خاک، روغن و آرایش را میشویند؛ از دیگر فواید فیس براش می توان به  افزایش جذب مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست اشاره کرد؛ آنها منافذ را عمیقا پاک میکنند و چین و چروک را کاهش می دهند. همه موارد گفته شده درست هستند منتهی در استفاده از هر محصولی باید بطور متعادل از آن استفاده کرد و در صورت استفاده بیش از حد موجب خشکی بیش از حد پوست و از دست رفتن آب بین بافتهای پوست میشود.

استفاده از فیس براش

بعد از استفاده از فیس براش احساس می کنید که پوست شما نفس می کشد

نکته آرایشی : دقت کنید همانطور که هر وسیله ای برای مراقبت از پوست و زیبایی،برای همه مناسب نیست، فیس براشها هم از این دسته مستثنی نیستند و به پوستهایی که دارای حساسیت زیاد و یا نازک هستند توصیه نمی‌شود.

جلوگیری از چین و چروک پوست با استفاده از فیس براش

یکی از  مهم ترین فواید فیس براش، جلوگیری از پیری زودرس پوست و کاهش چین و چروک است. همیشه لازم نیست تا از کرم های مختلف و گران قیمت استفاده کنیم. گاهی اوقات با انجام روشهای ساده ای می توانیم از ایجاد چین و چروک جلوگیری کنیم. یکی از عوامل مهم ایجاد چین و چروک در پوست تجمع آلاینده های پوست و بسته شدن منافذ و در نتیجه نرسیدن مواد لازم و همچنین اکسیژن به پوست است. که این موضوع در دراز مدت موجب مردن و از بین رفتن سلوهای پوست خواهد شد. حال اگر در طول زمان پوست را پاکسازی کنیم و منافذ پوست بسته نشود پوست شفاف و جوان خواهیم داشت.

ماساژ پوست با فیس براش

یکی از روش های خیلی مهم جهت بازسازی سلول های پوست که اغلب توصیه می شود ماساژ صحیح پوست است، که هزینه های زیادی را در بردارد حال با داشتن فیس براش بدون به راحتی و بدون پرداخت هزینه های اضافی هر روز علاوه بر پاکسازی عمیق پوست پوست خود را ماساژ می دهید.

استفاده از فیس براش

نحوه صحیح استفاده از فیس براش

استفاده از فیس براش ها  نباید بیش از دو یا سه بار در هفته باشد، چرا که در صورت استفاده مداوم و بیش از حد ، پوست گوشت طبیعی خود را از دست میدهد و این امر مانع تعادل  PH پوست می شود. همچنین دقت کنید برس باید بلافاصله پس از استفاده، برای از بین بردن باکتریها کاملا شسته و تمیز و خشک شود.

سعی کنید ابتدا با استفاده از شستشوی پاک کننده صورت یا فوم با استفاده از دست های مرطوب پوست را  به طور کامل ماساژ داده ، سپس با استفاده از حرکات دایره ای کوچک دستگاه و با درجه متوسط، قلم مو را فشار دهید. تمیز کردن می تواند منطقه گردن و دکلره را هم شامل شود. مدت زمانی بیش از تقریبا سه تا چهار دقیقه تمیز کردن را صرف نکنید. از آنجا که پوست اطراف چشم بیش از حد نازک و ظریف است از به کار بردن سر مخصوص صورت آن برای پاک کردن اطراف چشم خودداری کنید و از فیس براشهای مخصوص اطراف دور چشم استفاده کنید.

چند نکته مهم در استفاده از فیس براش

استفاده از فیس براش ها  نباید بیش از دو یا سه بار در هفته باشد، چرا که در صورت استفاده مداوم و بیش از حد ، پوست گوشت طبیعی خود را از دست میدهد و این امر مانع تعادل  PH پوست می شود. همچنین دقت کنید برس فیس براش باید بلافاصله پس از استفاده، برای از بین بردن باکتریها کاملا شسته و تمیز و خشک شود.

سعی کنید ابتدا با استفاده از شستشوی پاک کننده صورت یا فوم با استفاده از دست های مرطوب پوست را  به طور کامل ماساژ داده ، سپس با استفاده از حرکات دایره ای کوچک دستگاه و با درجه متوسط، قلم مو را فشار دهید. تمیز کردن می تواند منطقه گردن و دکلره را هم شامل شود. مدت زمانی بیش از تقریبا سه تا چهار دقیقه تمیز کردن را صرف نکنید. از آنجا که پوست اطراف چشم بیش از حد نازک و ظریف است از به کار بردن سر مخصوص صورت آن برای پاک کردن اطراف چشم خودداری کنید و از فیس براشهای مخصوص اطراف دور چشم استفاده کنید.

مزایای فیس براش

نکات مراقبتی استفاده از فیس براش

  • ابتدا آرایش را پاک کنید
  • از پاک کننده ملایم استفاده کنید
  • تعمیرات منظم انجام دهید

معرفی فیس براش و بند انداز جاندلی پخش آرایشی امارات

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …