ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

راه حلی برای ماسیده نشدن کرم پودر

راه حلی برای ماسیده نشدن کرم پودر

چکار کنیم کرم پودر روی پوستمان خوب بخوابد؟

و  کرم پودر بعد از ساعتی برق نیفتد؟ چکار کنیم منافذ پوستمان معلوم نشود و کرم پودر روی پوستمان تکه تکه و خشک نشود و به قول معروف نماسد؟ شما باید تمام مراحل زیر را برای انجام یک آرایش حرفه ای و بدون نقص انجام دهید تا پوستتان کاملا صاف و یکدست و مخملی شود.

در درجه اول باید نوع پوستتان را بفهمید 

۱- صورتتان را قبل از میکاپ با شوینده ی مخصوص پوستتان بشورید اینکار شاید به نظرتان هیچ تاثیری نداشته باشد ، اما در واقع چربی های روی صورت را پاک میکند. برای اینکار از اسکراب پوست و ژل شستشو استفاده کنید. هر دو اینها باید مناسب با نوع پوستتان انتخاب شوند

۲- مرطوب کننده – Moisturizer : اگه پوستتان مختلط یا چرب است ، مرطوب کننده و آبرسان پوست از نوع ژله ایش یا آنهایی که بیس و پایه شان آب است استفاده کنید ، چون نوع کرمی آن روغن و چربی دارد بعد از زدن نیز چند دقیقه صبر کنید تا کاملا جذب پوستتان شود.

 

۳- پرایمر oil control: این یک مرحله بین پوست و آرایش است  که انتخاب پرایمر درست خیلی خیلی مهم است( به جاهایی بزنید که پوست ان قسمت ها چرب است نه کل صورت) پرایمر یک کرم با بافت کرم یا ژله ای مانند است که پوست شما را اماده میکند برای کرم پودر. به این صورت که منافذ پوست صورت شما را میبندد ، ماندگاری کرم پودر شما را زیاد میکند و چربی پوستتان را کنترل میکند و نمیگزارد کرم پودر بعد ساعتی روی پوست شما روغنی و چرب شود. 

۴-کرم پودر بدون چربی  و مات: یادتان باشد چه در زدن پرایمر و چه کرم پودر مقدار زیادی محصول به پوستتان نزنیادتان باشد چه در زدن پرایمر و چه کرم پودر مقدار زیادی محصول به پوستتان نزنید و برای زدنش از براش استفاده کنید ( باید براشتان تمیز باشد ، چون اگر از قبل روی آن مواد باشد میتواند چربی های کهنه  و باکتری را به پوستتان منتقل کند )

 

 

۵- برای بِلِند کردن کرم های هایلایت و کانتور از روغن آرایشی استفاده نکنید،  و بجای کرم کانتور از کانتور پودری استفاده کنید

۶- فیکس کردن کرم پودر: از پنکک ها برای فیکس کردن استفاده نکنید شاید بعد از زدن در ظاهر خوب باشد ، اما اینکار باعث میشود یک لایه دیگر از کرم پودر ، به لایه زیری اضافه شود بهترین گزینه پودرهای ترنسلوسنت هستن و یا اگر میخواهید پنکک هم بزنید بهص ورت ضربه ای بزنید و پد یا براش خود را روی صورت نکشیدو بلکه بصورت آرام و ضربه بروی پوست صورتتان بزنید.

 

 

۷- از محصولاتی که به پوست برق و شاین میدهند دوری کنید ؛ مثل برنزر شیمر دار، یا رژگونه ی براق شاید خیلی زیبا باشند اما حالت چربی پوست را در ظاهر بیشتر نشون میدهند و منافذ باز صورت شما را بازتر نشان میدهند ، اگه هایلایتر هم میزنید تا محدوده ی نزدیک بینی نزنید فقط همان بالا، گوشه ی انتهایی گونه.

۸-  هرچه محصولات کرمی که برای میکاپ استفاده میکنید بیشتر باشد احتمال برق افتادن پوست هم بیشتر است.

۹- استفاده از اسپری فیکس بدون چربی یا کنترل کننده چربی استفاده کنید.

 

برای خرید کرم پودر های اصل آرایشی بیست دکمه زیر را فشار دهید

 

مشاهده انواع کرم پودر

 

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …