ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
موم اپلاسیون در خانه ارایشی بیست

روش درست کردن موم اپلاسیون در خانه

طرز تهیه موم اپیلاسیون ، روش تهیه موم اپیلاسیون خانگی
اگر شما زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه و اپیلاسیون موهای زائد را ندارید می توانید با یادگیری طرز تهیه موم در منزل با مواد طبیعی به راحتی و با صرفه جویی وقت و حفظ سلامت پوستتان از شر موهای زائد خلاص شوید.

طرز تهیه موم اپیلاسیون خانگی برای رفع موهای زائد

از جمله بهترین راه ها برای خلاص شدن از دست موهای زائد استفاده از موم است زیرا چندین روز طول میکشد تا موها مجددا از ریشه رشد کنند اما برای اینکار رفتن به آرایشگاه وقت زیادی از شما می گیرد پس ما روش تهیه ی موم خانگی را به شما توضیح می دهیم تا به راحتی و بدون اتلاف وقت این کار را در خانه انجام دهید و از موم های خانگی به جای موم های شیمیایی استفاده کنید.در این بخش از دنیای مد از نمناک چندین روش برای زدودن موهای زائد آورده شده تا مجبور نباشید از کرم های موبر و دستگاه های اپیلاسیون استفاده کنید .

طرز تهیه موم اپیلاسیون

چگونه موم خانگی درست کنیم؟

طرز و روش تهیه موم شکری برای اپیلاسیون

۳ راه برای تهیه ی موم خانگی و خلاص شدن از دست مو های زائد وجود دارد :

روش اول:

نصف فنجان آبلیمو و ۲ فنجان آب و ۳ فنجان عسل را باهم مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید تا جوش آید و بعد از آن به مدت ۳۰ دقیقه روی حرارت ملایم قرار دهید و مخلوط را هم بزنید وقتی رنگ مخلوط تیره شد موم آماده است در ضمن می توانید برای تهیه ی این موم از عسل یا شکری که قابل خوردن نباشد و تاریخ مصرف گذشته نیز استفاده کنید .

ساخت وکس طبیعی

درست کردن موم اپیلاسیون با عسل یا شکر

روش دوم:

دریک تابه یک فنجان شکر بریزید و روی حرارت ملایم بگذارید تا کمی رنگش عوض شود و هنگامی که کاراملی شد نصف فنجان آب لیمو ترش و یک فنجان عسل بیفزایید این مخلوط را می توانید در یک شیشه نگهداری کنید و اگر مواد خیلی سفت شد مقدار کمی به اندازه یک قاشق سوپ خوری آب بیفزایید .

طرز تهیه موم اپیلاسیون در منزل

درباره‌ی مدیر آرایشی بیوآکوا پخش آرایشی

سارا سبحانی هستم کارشناس سایت آرایشی بیست و خوشحالم که میتونم مشاور شما باشم تا بهترین برند ها و محصولات آرایشی رو انتخاب کنید . امیدوارم که همیشه شاد و خرم و پیروز و سربلند و خوشگل و جذاب باشید .

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …