ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

ریمل مناسب چه مشخصاتی دارد؟

توصیه ی کارشناس ها این هست که از ریمل های سبک برای مصرف روزانه تون استفاده کنین و اجازه بدین مژه هاتون نفس بکشه .

انتخاب ریمل برای آرایش چشم یکی از مهم ترین هاست و اگه اصولی استفاده نشه ممکنه حسابی روی زیبایی آرایش شما و سلامت چشماتون تاثیر بذاره . برای این که درست ترین انتخاب رو تو خرید ریمل داشته باشین باید چند تا اصل رو به خوبی رعایت کنین تا بهترین ریمل نصیب تون بشه.

با مجوز و پلمپ
خیلی از دست فروش ها در مترو یا بازارها شروع کرده اند به فروش با قیمت خیلی پایین و این باعث می شه شما برای خرید این کالا تحریک بشین اما اشتباه ترین کاری که ممکن هست انجام بدین همینه . ریمل با چشم شما سر و کار داره و اگه ریمل بی کیفیت و بدون مجوز بهداشت باعث بروز مشکلاتی مثل عفونت و پاره شدن رگ های چشم براتون به وجود بیاد هیچوقت نمی تونین اون رو برطرف کنین . پس قبل از هر کاری بهتره ریمل تون رو از فروشگاه های معتبر خریداری کنین، فروشگاهی که مجوز بهداشت داره و تایید سلامت کالا رو برای شما راحت می کند . به هیچ وجه وسایل بهداشتی و آرایشی بدون پلپ رو خریداری نکنین، خصوصا اون هایی که با چشم سر و کار داره و ممکنه عواقبی داشته باشه که جبران کردنی نیست.

ضد آب یا معمولی؟
انتخاب ریمل ضد آب یا معمولی کاملا به سلیقه و نظر خودتون بستگی داره. خیلی از خانم ها دوست دارن دائم ریمل روی مژه هاشون باشه و به راحتی پاک نشه و برای همین همیشه نوع ضد آب ریمل رو انتخاب می کنن اما برعکس یک عده ای هستن که دوست دارن ریمل شون به سادگی با آب پاک بشه. برای این دسته از افراد بهترین انتخاب ریمل های ساده و سبک هست . البته توصیه ی کارشناس ها این هست که از ریمل های سبک برای مصرف روزانه تون استفاده کنین و اجازه بدین مژه هاتون نفس بکشه . موندن ریمل ضد آب روی مژه هاتون برای مدت زمان طولانی باعث بروز مشکلات زیادی می شه.

ریمل پانک دوسه آرایشی بیست

حجم دهنده با بلند کننده؟
اگه مژه هاتون بلنده و کم پشت بهتره از ریمل های حجم دهنده استفاده کنین که معمولا داخلش خرده مژه داره و بعد از استفاده باعث می شه مژه های شما خیلی زیباتر و پر پشت تر به نظر برسه. اما اگه مژه هاتون به اندازه ی کافی پر پشت هست و دوست دارین بلند تر به نظر برسه، کافیه برس های بلند کننده انتخاب کنین با مایع ریملی که خیلی غلیظ نیست. البته گاهی اوقات شما هم مشکل کوتاهی مژه دارید هم کم پشتی ، توی این حالت بهترین کار اینه که از ریمل های دو کاربرده استفاده کنین ، اون هایی که هم مژه بلند می کنن و در کنارش بهش حجم می دن. اگه مژه هاتون صاف و تیز هستن بهتره سمت خرید ریمل های حجم دهنده نرید، به جاش از ریمل های بلند کننده استفاده کنین و تیزی و صافی مژه هاتون رو با فر مژه از بین ببرین .

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …