ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

ریمل های مناسب برای چشم های حساس

ریمل های مناسب برای چشم های حساس

 

ریمل یکی از ملزومات آرایش چشم ها بوده و در زیبایی آنها بسیار موثر و تاثیر گذار است. برخی از خانم ها به دلیل حساسیت های چشم ها به مواد آرایشی، کمی در انتخاب آن با مشکل روبرو می شوند.

انواع مختلفی ازریمل ها در بازار موجود است. برخی از آن ها حجم دهنده و برخی بلند کننده طول مژه ها هستند. این گونه ریمل ها در برگیرنده مواد تشکیل دهنده و مواد شیمیایی هستند که می توانند برای چشم حساس شما مضر باشند. بنابراین بهتر است یک ریمل ساده بخرید.

 

از خرید ریمل های حاوی کارمین(Carmine) برای چشم های حساس خودداری کنید:

کارمین یکی از موادی است که برای ایجاد سایه های قرمز رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. به خاطر اسید موجود در آن، می تواند پوست و سیستم ایمنی شما را تحریک نماید. برای اینکه مطمئن شوید ریمل تان کارمین ندارد برچسب روی آن را خوب بخوانید.

• به دنبال موارد تشکیل دهنده ای باشید که در برگیرنده واژه قرمز یا کارمین هستند.

• بهتر است از ریمل های کاملا سیاه استفاده نمایید. برخی از ریمل های رنگی حتی قهوه ای رنگ در برگیرنده کارمین یا سایر مواد تحریک کننده هستند.

 

در نزدیکی پایه چشم ریمل نزنید:

بیشتر افرد توصیه می کنند تا جایی که ممکن است ریمل را نزدیکی پایه چشم اعمال نکنید. اگر چشم حساسی دارید اینکار ممکن است مانع از بروز حساسیت شود.

• سعی کنید ریمل را در وسط و انتهای دور از چشم بر روی مژه ها اعمال نمایید.

 

در انتهای روز ریمل را پاک کنید:

• برای پاک کردن چشم و مژه ها ازپاک کننده مناسب استفاده کنید.

• پاک کننده آرایش را روی پنبه تمیزی اعمال کنید. چشم خود را ببندید و پنبه را برای ۱۰ ثانیه روی مژه ها بگذارید و سپس به آرامی چشم را تمیز کنید. اینکار را تکرار کنید.

• هرگز چشم خود را به هنگام آرایش نمالید.

 

احتیاط های ضروری در استفاده از ریمل

از استفاده هر روزه ازریمل های ضد آب اجتناب نمایید.بهتر است فقط گاهی از آنها استفاده کنید.

حتی اگر چشم های شما حساسیت خاصی هم ندارد،ریمل هایی که تاریخ مصرف آنها گذشته را دور بیندازید، چرا که استفاده از این محصولات تاریخ گذشته می تواند موجب خارش ،التهاب و حساسیت بیشتر چشم ها شود.

زمانیکه از ریمل برای مژه های پایین استفاده می کنید، برس آن را عمودی نگه دارید و با حرکات جلو و عقب، مژه ها را ریمل بزنید تا کنترل بهتری روی برس ریمل  داشته و مانع از ورود آن به داخل چشم ها شوید.بعد اجازه دهید مژه ها خشک شوند و سپس آنها را مرتب کرده و پودرهای اضافه ای که روی مژه ها ریخته را کاملا پاک کنید.

در آخر، به دلیل اینکه چشم ها از حساس ترین ارگان های بدن محسوب می شوند،نه تنها مارک های معتبر و کاملا استاندارد را انتخاب کنید، بلکه به مدت طولانی هم ریمل را نگه ندارید، بلکه پس از ۳ ماه ریمل قبلی را دور انداخته و آن را تجدید نمایید.

 

ریمل های ضد حساسیت را از فروشگاه بیست تهیه کنید

ریمل ضد حساسیت

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …