ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

عادت های زیبایی که باید هر روز صبح انجام دهید

عادت های زیبایی که باید هر روز صبح انجام دهید

هر روز که از خواب برمی خیزید همواره در تلاش درخشیدن باشید و سعی کنید برخاستن از خواب برایتان هدفی را دنبال کند و یکی از هدفهایتان زیبایی باشد.

استفاده از آنتی اکسیدان ها : استفاده از کرم ها یا سرم های آنتی اکسیدان حاوی ویتامین های سی و ایی باعث جلوگیری از افتادگی و پیری پوست می شوند و استفاده ی آن ها در هنگام صبح باعث جذب بهتر می شوند.

 

 

مصرف پروتئین : مصرف پروتئین در وعده ی صبحانه مثلا تخم مرغ یا مقداری ماست یونانی باعث اجتناب از پر خوری در طول روز می شود و همچنین کاهش وزن و زیبایی اندام را به دنبال خواهد داشت.

 

 

 

استفاده از کرم ضد آفتاب : مهم ترین عامل پیری پوست اشعه های مضر آفتاب می باشد بنابراین مصرف ضد افتاب هایی که حاوی مرطوب کننده ها می باشند بسیار ضروری است.

 

 

 

نوشیدن آب : نوشیدن ۱ لیوان بزرگ آب هنگام صبح کمک بزرگی به دفع سموم بدن و بدنبال آن شادابی پوست می کند.

 

 

 

حرکت دادن بدن : مطالعات نشان می دهد که زنانی که صبح ها ورزش می کنند همواره بدن های خوش فرم تر و پوست بهتری نسبت به زنان دیگر دارند.

 

 

استفاده ی عطری با رایحه ی مرکبات : استفاده ی صبح هنگام از عطرهایی با رایحه های لیمو ، پرتقال یا دیگر میوه ها باعث جذاب تر شدنتان می شود.

 

عادت های زیبایی که باید هر روز صبح انجام دهید

 

نگه داشتن صورتتان در یخچال : اگر هنگام صبح در یخچال را باز کنید و صورتتان را درون یخچال ببرید و ۱ دقیقه صبر کنید باعث از بین رفتن پف صورت و چشم هایتان می شوید و این کار باعث زیبایی صورتتان می شود.

 

 

استفاده از چای سبز: اگر چای سبز را جایگزین قهوه و چای کنید هم از خاصیت ضد سرطانی آن بهره مند می شوید ، هم سوخت و ساز بدنتان بالا می رود و هم پوست شاداب تری خواهید داشت.

 

 

پیشنهاد میکنیم از کرم های ضد آفتاب فروشگاه آرایشی بیست دیدن کنید

 

کرم های ضد افتاب

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …