ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
زغال اکتیو در ارایشی بیست

فواید زغال برای مو و پوست شما

تقویت پوست و مو با زغال فعال ( زغال اکتیو )

زغال فعال یک عنصر بسیار موثر جهت تقویت پوست و مو محسوب می شود

http://dl.oghyanos.ir/uploads/1448885250021.jpg

زغال فعال یک عنصر بسیار موثر جهت تقویت پوست و مو محسوب می شود. با قرار دان زغال بر روی پوست و در موها می توانید شاهد سلامتی و زیبایی این دو عضو مهم باشید.

زغال فعال آن زغالی نیست که برای طبخ کباب استفاده می شود، بلکه یک نوع زغال است که بیشتر در مصارف پزشکی و آن هم جهت تصفیه هوا استفاده می شود.

همچنین این ماده همراه با مواد شیمیایی آن به عنوان یک دارو در اورژانس جهت درمان مسمویت ها استفاده می گردد.

امروزه بسیاری از مردم جهت سم زدایی آب و مواد غذایی و سفید کردن دندان ها از این ماده کمک می گیرند.

حال خوب است که بدانید چطور این ماده ی شگفت انگیز در درخشان کردن و تقویت پوست و مو نیز موثر است.

ما به شما پیشنهاد می کنیم زغال فعال را به صورت پودر در آورده و بر روی مو و پوست صورتتان بریزید.

بسیاری از مردم شاهد نتایج شگفت انگیزی پس از استفاده این ماده بوده اند، زیرا سموم به راحتی به زغال فعال می چسبند که این خود سبب سم زدایی و پاک سازی می شود. به علاوه اینکه چون این ماده یک عنصر طبیعی است و فارغ از هر گونه ماده ی شیمیایی می باشد عوارض بدی برای مو و پوست ندارد. زغال فعال از طرق زیر می تواند سبب تقویت پوست و مو شود.
کوچک تر کردن منافذ و پاک سازی پوست
سموم و ذرات ریز زیادی در طول روز به منافذ پوست ما می چسبند و آن را آلوده می سازند. زغال فعال به این منافذ اتصال یافته و مانع اتصال این مواد آلوده به پوست می شود و سبب پاک شدن و درخشان ماندن پوست می شود. همچنین این ماده با لایه برداری سلول های مرده ی پوست، آن را شاداب تر می سازد.
مراقبت از پوست چرب
زغال فعال سبب ایجاد تعادل در چربی پوست شده و مانع جوش زدن صورت می شود. بنابراین بهتر است افرادی که پوست چرب دارند، یک یا دو بار در هفته از زغال فعال به عنوان ماسک صورت استفاده کنند. ولی استفاده ی بیش از حد آن ممکن است سبب خشکی زیاد پوست شود.
درمان آکنه
بسته به نوع آکنه و علت تشکیل آن، زغال فعال می تواند آن را از بین ببرد. این ماده به شکل یک صابون عمل کرده و تمام چربی ها و آلودگی ها را از پوست می زداید. اگر نمی خواهید از این ماده در تمام پوست خود استفاده کنید، آن را فقط بر روی محل آکنه قرار دهید.
درمان نیش حشرات و مشکلات پوستی
اگر پوست مورد گزش حشراتی مانند زنبور قرار بگیرد و یا به هر دلیلی دچار بریدگی و خراش شود، زغال فعال می تواند درد را تسکین دهد و علائم آن را از روی پوست محو کند.
برخی عفونت ها نیز می توانند توسط این ماده ی مهم درمان شوند.برای این منظور، بهتر است پودر زغال را با کمی آب مخلوط کرده و به صورت خمیر در آورید. سپس خمیر را بر روی محل مورد نظر قرار دهید.
خلاص کردن موها از شر سموم
با قرار دادن زغال فعال بر روی موها می توان آن ها از شر گرد و خاک و چربی اضافه خلاص کرد،درست مانند پوست. می توان برای تقویت و بهبودی موها از شامپوهای دارای زغال فعال استفاده کرد. در غیر این صورت می توانید در فواصل زمانی مشخص در هنگام استحمام یک قاشق پودر زغال فعال را به شامپویتان اضافه کنید. فقط به یاد داشته باشید استفاده ی زیاد از زغال ممکن است باعث خشکی بیش از حد موها شود.
حجیم ساختن موها
اگر موها آلودگی زیادی را حمل کنند، سبب خم شدن و بی حجم شدن شان می شود. در حالیکه زغال فعال با زدودن آلودگی ها، علاه بر پاک سازی موها باعث حجیم شدن آن می شود.
درمان پوست سر
شوره سر، قرمزی و خارش پوست سر چرب با زغال درمان می شود. با مخلوط کردن کمی از این ماده با شامپو، خود را از شر این مشکلات نجات دهید.

درباره‌ی مدیر آرایشی بیوآکوا پخش آرایشی

سارا سبحانی هستم کارشناس سایت آرایشی بیست و خوشحالم که میتونم مشاور شما باشم تا بهترین برند ها و محصولات آرایشی رو انتخاب کنید . امیدوارم که همیشه شاد و خرم و پیروز و سربلند و خوشگل و جذاب باشید .

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …