ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
فواید ماسک های ورقه ای چیست ؟
فواید ماسک های ورقه ای چیست ؟

فواید ماسک های ورقه ای چیست

فواید ماسک های ورقه ای چیست ؟


در این مطلب از سایت آرایشی ۲۰ به فواید ماسک های وقه ای  می پردازیم

 

فواید ماسک های ورقه ای چیست ؟
فواید ماسک های ورقه ای چیست ؟

ماسک ورقه ای چیست؟

محتویات ماسک های ورقه ای بیشتر مانند محتویات سرم هاست تا ماسک های معمولی. این ورقه ها از جنس پنبه و یا شبه پنبه ساخته شده اند که آغشته به مواد سرم مانند می باشد. این ماسک ها همانند ماسک های دیگر چرب و روغنی نیستند و نیاز به تمیز کاری ندارند و ترکیب آن ها تمیز و شیری است بیشتر شبیه ژل مایع رقیق.

ماسک های ورقه ای از قبل به شکلی طراحی شده و برش خورده اند که تمام پستی بلندی ها و خطوط صورت را می پوشانند، روی چشم و بینی و دهان باز می‌ماند.

 

چگونه ماسک های ورقه ای را استفاده کنیم؟

این ورقه ها را باید روی پوست پاک و تمیز قرار دهید و به مدت ۱۰ الی ۲۰ دقیقه روی پوست بماند. بهتر است هنگام استفاده دراز بکشید زیرا این ورقه ها نازک هستند و ممکن از روی صورت سر بخورند. با حالت خوابیده ماسک بهتر روی پوست را می پوشانند. در این ۲۰ دقیقه کاملا ریلکس باشید تا پوست بهتر تغذیه شود و در پایان احساس تازگی داشته باشید.

فواید ماسک های ورقه ای چیست؟

ممکن است از دیگران تاثیرات مختلف این ماسک ها را شنیده باشید. اما در واقع ماسک های ورقه ای چین و چروک های سطحی پوست را که در اثر خشکی بوجود آمده اند از بین میبرند، التهابات را از بین میبرند، پوست های خسته راتازه می کنند و به پوست درخشندگی میدهند.

اگر این ماسک ها را به صورت هفتگی استفاده کنید پوست را مرطوب و براق می کند. شاید مصرف روزانه انها بهتر باشد اما به علت گران بودن نمی‌توان این کار را انجام داد. یکی از نکات منفی این ماسک ها این است که جوش ها را از بین نمی برد و چربی پوست را کم نمی کند.

برای پوست های جوش دار بهتر است از ماسک های مناسب پوست های چرب استفاده کرد مانند ماسک خاک رس. البته با ترکیب ماسک ها نتیجه بهتری می گیرید. به عنوان مثال برای این که میزان رطوبت رسانی این ماسک ها را بالا ببرید میتوانید قبل از استفاده ابتدا صورت را لایه برداری کنید

تا سلول های مرده پوست از بین بروند و جذب رطوبت بیشتر شود. یا این که ابتدا ماسک رس بزنید و پس از آن ماسک ورقه ای. یکی دیگر از فواید این ماسک ها راحت بودن استفاده انها در هنگام سفر است. هم عمده جا گیر نیستند و هم این که نیازی به تمیز کاری ندارند حتی می توانید پس از استفاده صورت خود را نشوئید.

 

ماسک ورقه ای + کوکتل هیالورونیک اسید بیواکوا

BIOAQUA Hyaluronic Acid Water Reservoir Hydra Facial Mask

ماسک ورقه ای + کوکتل هیالورونیک اسید بیواکوا
ماسک ورقه ای + کوکتل هیالورونیک اسید بیواکوا
ارایشی بیست

 

مشخصات محصول :

 

۱- مرطوب کننده پوست
۲- کوچک کننده منافذ باز
۳- ضد خشکی پوست
۴- لایه بردار پوست
۵- ترمیم کننده پوست
۶- آبرسان پوست
۷- درخشان کننده پوست
۸- پاکسازی عمیق پوست
۹- مناسب انواع پوست

خرید محصول

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

بهترین روش شستشوی صورت

بهترین روش شستشوی صورت|آرایشی بیست

بهترین روش شستشوی صورت|آرایشی بیست در این مطلب از سایت آرایشی بیست می پردازیم به …