ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
ژل دوش سنانا آبرسان
ژل دوش سنانا آبرسان

فواید ژل دوش سنانا

فواید ژل دوش سنانا

سلام به همراهان عزیزی و زیبای سایت آرایشی بیست همراه شما هستیم با این مطلب که در مورد فواید ژل دوش سنانا صحبت خواهیم کرد .

از مهمترین فواید ژل دوش سنانا این است که حاوی عصاره شکوفه های گیلاس است ، نکته ای که اشاره کنم این هست که در بین مردم ژاپن شکوفه های گیلاس به نام ساکورا شناخته میشود

از زمان‌های بسیار کهن در ژاپن به‌غیر از میوه، از گل و برگ شکوفه های گیلاس نیز به عنوان مادهٔ خوراکی استفاده می‌شده‌است.

  • در حال حاضر در جهان بیش از ۱۰۰۰ رقم گیلاس خوراکی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به‌طور کلی به سه گروه گیلاس شیرین، گیلاس ترش (آلبالو) و آلبالوی چینی تقسیم کرد. گیلاس آمریکایی و گیلاس ناپلئونی از انواع معروف گیلاس شیرین هستند. آلبالوی چینی امروزه به علت کوچک بودن اندازهٔ آن در بازار عرضه نمی‌شود.

با اینکه از ۳۰۰۰ سال پیش درخت گیلاس شیرین برای استفاده از میوهٔ آن در چین کشت می‌شده‌است در ژاپن کاشت درخت گیلاس شیرین به دوره میجی ۱۸۶۸–۱۹۱۲ میلادی برمی‌گردد. در این دوره درخت گیلاس شیرین از آمریکا وارد شد و کاشت آن در استان‌های هوکایدو، استان آئوموری، استان یاماگاتا و دیگر استان‌های شمالی آغاز گردید.

یک فنجان چای ساکورا
ساکورای نمک‌زده
برنج ژاپنی شکل داده‌شده مخلوط با ساکورا
یک فنجان چای ساکورا                           ساکورای نمک‌زده              اونیگیری یا برنج ژاپنی شکل داده‌شده مخلوط با ساکورا
  • ساکورایو یا چای شکوفهٔ گیلاس – یک نوع نوشیدنی ژاپنی است که از شکوفه های گیلاس مزه داده شده و آب جوش ساخته می‌شود. ساکورایو معمولاً در مراسم عروسی و خواستگاری به جای چای سبز صرف می‌شود. برای تهیه آن از یائه-زاکورا یا شکوفه های گیلاس پرگلبرگ و به‌ویژه از نوع شکوفه های گیلاس کانزان و فوگنزو استفاده می‌شود. نکتهٔ مهم در تهیهٔ ساکورایو این است که برای تهیه این چای، تنها باید از یک جفت ساکورای به‌هم‌چسبیده که نمادی از پیوند و پیمان میان دو نفر هستند، استفاده کرد.
  • ساکورای نمک‌زده – در تهیهٔ آن از یائه-زاکورا یا ساکورای پرگلبرگ و نمک و سرکهٔ آلو استفاده می‌شود. معمولاً ساکورا یک ماه در سرکهٔ آلو و نمک خوابانده می‌شود و پس از آن در یخچال یا کیسه‌های نایلونی نگهداری می‌گردد و تا یکسال بعد قابل مصرف است. از ساکورای نمک‌زده برای تزئین غذا و شیرینی‌های سنتی و آنپان (نوعی نان ژاپنی) استفاده می‌شود.
  • برگ ساکورای نمک‌زده بیشتر از برگ گیلاس اوشیما که خوش‌عطر است، در شیرینی‌های سنتی ژاپنی مانند ساکورا موچی به عنوان پوشش تزئینی مصرف می‌شود.
  • برنج ساکورا – طرز تهیه آن به سه صورت است.
    • اونیگیری ساکورا: ساکورای خردشده و مزه داده شده، بعد از پختن برنج ژاپنی یا گوهان با برنج مخلوط می‌شود و به شکل گرد یا سه‌گوش شکل داده می‌شود.
    • پختن برنج با گل ساکورا: ساکورای خردشده همراه با برنج پخته می‌شود.
    • پختن برنج با برگ ساکورا: هنگام پختن برنج از جوشاندهٔ به‌دست‌آمده از برگ ساکورا به جای آب استفاده می‌شود.
  • مربای ساکورا شکوفه های گیلاس : از انواع گوناگون ساکورا در تهیهٔ مربا استفاده می‌شود.
  • مصرف داروئی : از بعضی قسمت‌های پوست درخت شکوفه های گیلاس برای درمان سرفه، اکزما، عفونت پوست، تاول پا، و مسمومیت، با ماهی استفاده می‌شود.

توضیحات

ژل دوش سنانا

SENANA CHERRY BLOSSOMS PETALS BODY WASH

ژل دوش سنانا ابرسان
ژل دوش سنانا ابرسان

مشخصات محصول :

💖 حاوی عصاره شکوفه گیلاس
💖 بهبود دهنده رنگ چهره
💖 مرطوب کننده پوست
💖 روشن کننده پوست
💖 خوشبو کننده پوست
💖 مناسب انواع پوست

ژل دوش سنانا ( مشاهده )

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …