ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خانم ها چه هستند؟

تعداد بیشماری محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار وجود دارند که این تعداد زیاد و تنوع بالای برندها و انواع مختلف آن‌ها می‌تواند گیج کننده باشد و خانم‌ها را در انتخاب محصولات ضروری و مناسب سردرگم کند. این سردرگمی نه تنها باعث هزینه‌های زیاد و غیرضروری می‌شود بلکه ممکن است نیازهای ضروری و اصلی نیز تحت پوشش قرار نگیرند و آن طور که باید از محصولات آرایشی و بهداشتی بهره و سود نبرید. اما در میان این همه محصولات آرایشی و بهداشتی متنوع کدام موارد ضروری هستند و حتما باید آن‌ها را داشته باشید؟ در این مقاله اختصاصی از سایت آرایشی بیست آن محصولاتی را معرفی می‌کنیم که حتما باید داشته باشید و با داشتن و استفاده از آن‌ها به چیز دیگری نیاز ندارید.

پاک کننده صورت

پاک کردن پوست و شستن صورت به صورت روزمره از ضروری‌ترین نیازهای هر فرد است و برای این کار شما به شوینده مناسب صورت نیاز دارید، شوینده‌ها و پاک کننده‌هایی که نیاز به آبکشی دارند معمولا اولین انتخاب هستند و در کنار آن‌ها پاک کننده‌های میسلار هم می‌تواند برای راحتی بیشتر هر روز استفاده شود.

کرم دور چشم

کرم دور چشم وکالی آرایشی بیست

پوست اطراف چشم نازک‌ترین و خشک‌ترین قسمت پوست بدن است و به همین دلیل همیشه اولین چروک‌ها در این قسمت تشکیل می‌شود. برای پیشگیری از این اتفاق لازم است از میانه و اواخر دهه بیست زندگی استفاده از کرم دور چشم را آغاز کنید. کرم‌هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند بهترین نوع کرم دور چشم هستند.

فونداسیون یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی مهم

پوست شما همیشه در حالت ایده‌آل قرار ندارد و گاهی (برای برخی افراد همیشه) خوب است که از کرم پودر و فونداسیون برای یکدست کردن سطح پوست و جلوه بهتر آرایش استفاده شود. کرم پودر را همرنگ پوست خود و بر اساس نیاز و ویژگی‌های آن انتخاب کنید.

کرم مرطوب کننده بدن

 

کرم دور چشم وکالی آرایشی بیست

بیشتر خانم‌ها به مرطوب کردن صورت خود اهمیت می‌دهند اما پوست بدن را فراموش می‌کنند. هرچند پوست بدن نسبت به صورت در معرض آسیب کمتری است اما لازم است که هر بار پس از استحمام (به خصوص حمام آب گرم) از کرم مرطوب کننده مناسب روی پوست بدن استفاده شود.

رژگونه

رژگونه دوسه آرایشی20

هیچ آرایشی بدون رژگونه کامل نیست و این رژگونه است که به چهره شما طراوت می‌دهد و آن را جوان و درخشان نشان می‌دهد. پس اگر قصد آرایش کامل دارید حتما رژگونه هم استفاده کنید و آن را از رنگ مناسب پوست خود تهیه کرده و به روش درست به کار ببرید تا آرایشی طبیعی داشته باشید.

نرم کننده مو

مهم نیست موهای صاف و نرم داشته باشید یا وز و حجیم، استفاده از نرم کننده یکی از کارهای ضروری در مراقبت و بهداشت مو است. نرم کننده رطوبت از دست رفته مو را به آن باز می‌گرداند و تحت شرایطی می‌تواند جایگزین شامپو هم باشد. نرم کننده را حتما متناسب با جنس موی خود انتخاب کنید.

بالم لب یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی ضروری

همه-محصولات-آرایشی-و-بهداشتی-که-خانم_ها-باید-داشته-باشند-آرایشی بیست

لب‌ها در طول روز در معرض عوامل محیطی آلودگی، خشکی و … قرار دارند و به همین دلیل خشک و پوسته پوسته می‌شوند. برای مقابله با این عارضه لازم است که مرتب از بالم لب استفاده کنید. بالم لب با ایجاد مانع از خشک شند رطوبت سطح لب جلوگیری کرده و آن را نرم و براق می‌کند.

لوسیون بدن

لوسیون بدن کاربرد آرایشی و زیبایی دارد و تقریبا معادل کرم پودر برای بدن است. این لوسیون‌ها با یکدست کردن رنگ پوست و پوشاندن لکه‌ها زیبایی آن را بیشتر می‌کنند و اگر خاصیت ضدآفتابی هم داشته باشند با یک تیر دو نشان زده‌اید.

خط چشم

مهم نیست چقدر اهل آرایش باشید، این که کشیدن خط چشم دنباله دار و بلند کار هرروزه شما باشد یا به یک خط نازک داخل چشم بسنده کنید در هر صورت شما به خط چشم نیاز خواهید داشت. اگر آرایش سریع و نه چندان بی‌عیب را ترجیح می‌دهید خط چشم مدادی را امتحان کنید، خط چشم‌‌های ژلی و مایع هم برای کسانی که وقت و تمرین زیادی دارند مناسب است.

اسپری مو

اگر یک مدل موی تمیز و زیبا می‌خواهید که با وزش باد دگرگون نشود لازم است که پس از درست کردن موها از اسپری مو هم استفاده کنید. اسپری مویی را انتخاب کنید که بوی خوبی داشته باشد و موها را سنگین نکند و حالت چسبندگی به آن ندهد.

اسکراب بدن یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی ضروری

پوست بدن نیز مانند پوست صورت نیاز به اسکراب و لایه برداری مرتب دارد و این لایه برداری با اسکراب‌های شیمیایی وو فیزیکی امکان پذیر است. این اسکراب‌ها را روی پوست مرطوب ماساژ دهید و آبکشی کنید تا اثری از آن و سلول‌های مرده پوست روی آن باقی نماند.

شامپوی خشک

شامپوی خشک لوازمی که خانمها ضروری اند در آرایشی بیست

زمانی پیش می‌آید که موهای شما چرب شده‌اند ولی وقت حمام کردن و شامپو زدن موها فرا نرسیده است. در این موقعیت شما باید از شامپوی خشک استفاده کنید. شامپوی خشک را شب روی موها اسپری کنید و تا صبح شاهد از بین رفتن چربی‌های اضافی روی آن باشید.

کرم مرطوب کننده صورت

پوست صورت شما باید همیشه مرطوب باشد و این رطوبت را از دست ندهد تا دچار چروک و آسیب‌های دیگری نشود. خشکی پوست نه تنها منجر به چروک پوستی می‌شود بلکه می‌‌تواند التهاب پوست را افزایش داده و باعث آسیب‌های جدی شود.

ضدآفتاب روزمره

ضد آفتاب روزمره لوازم ضروری که خانم ها لازم دارند در آرایش بیست

آفتاب از عوامل آسیب رسان به پوست صورت و بدن است و بهترین روش برای جلوگیری از این آسیب‌ها (که گاهی ممکن است خطرناک هم باشند) استفاده روزمره از کرم ضدآفتاب است. کرم ضدآفتاب را متناسب با نوع پوست خود و شدت تابش نور خورشید در محل زندگی خود انتخاب کنید.

کرم دست

دستان شما هرروز در معرض تماس با مواد شوینده و عوامل محیطی متعددی قرار دارند و ممکن است پوست دست در اثر این عوامل خشک و ملتهب شود. برای جلوگیری از این اتفاق هر شب از کرم دست مناسب و آبرسان استفاده کنید و پوست دست را نرم و مرطوب نگه دارید.

ریمل

زیبایی مژه‌ها و چشم‌ها نقش مهمی در زیبایی چهره دارند و ریمل می‌تواند این زیبایی را کامل کند. در کنار خط چشم استفاده از ریمل هم برای آرایش چشم توصیه می‌شود و برای این منظور می‌توانید ریمل‌های مشکی یا رنگی تیره استفاده کنید.

رژ لب

رژ لب حرارتی کامفور بیوتی آرایشی بیست

بخش اصلی لوازم آرایش هر خانمی را رژ لب تشکیل می‌دهد. رژ لب با اضافه کردن جذابیت به لب‌ها، زیبایی چهره را کامل می‌کند. رژ لب می‌تواند رنگ‌های مختلفی داشته باشد اعم از طیف قرمز و صورتی و یا رنگ‌های خنثی مثل کالباسی.

شامپو از ضروری‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی

موها به مرور زمان بر اثر چربی سطح پوست و آلودگی‌های محیطی کثیف می‌شوند و لازم است که هفته‌ای دو تا سه بار شامپو شوند. شامپو را بر اساس نوع موهای خود انتخاب کنید و ترجیحا از شامپوهای فاقد سولفات و پارابن استفاده کنید.

لاک ناخن

لاک شاین لودانقی آرایشی بیست

دستان زیبا با ناخن‌های زیبا کامل می‌شوند و در کنار مانیکور و رسیدگی به بهداشت ناخن و زیبایی آن بهتر است از لاک ناخن با رنگ مناسب هم استفاده کنید. لاک با رنگ ملایم و خنثی بهترین انتخاب برای خانم‌های فعال در جامعه است.

دئودورانت

تعریق بدن از مشکلاتی است که باعث بد بو شدن بدن و عوارض دیگری می‌شود و برای کم کردن تعریق و از بین بردن بوی آن لازم است هر روز از دئودورانت استفاده کنید. اگر تعریق بالایی دارید بهتر است از ضدتعریق استفاده کنید.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …