ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

نکات آرایشی ویژه روزهای بارانی و مکان های مرطوب

نکات آرایشی ویژه روزهای بارانی و مکان های مرطوب

فصل بهار و پاییز، فصل باران های ناگهانی و زیاد است و اکثر خانم ها نگران به هم خوردن آرایش خود در این روزها هستند. تکنیک های آرایشی مخصوص روزهای بارانی به شما کمک می کند تا آرایش تان به بهترین شکل ممکن حفظ شود. همچنین هنگام سفر به مناطق مرطوب و پر باران می بینید که چطور آرایش تان به سرعت به هم می ریزد یا موهایتان حالتش را از دست می دهد و وز می شود. با ما همراه باشید و با استفاده از این نکات، زیبایی خود را در روزهای بارانی افزایش دهید.

پیشنهاد می کنیم در روزهای بارانی ساده ترین آرایش را برای صورت تان انتخاب کنید. زیرا هر چه آرایش بیشتری داشته باشید احتمال به هم ریختن آرایش تان در اثر رطوبت و باران بیشتر می شود و زیبایی چهره تان از بین می رود. مسلما داشتن یک آرایش ملایم و ساده بهتر از آرایش زیاد و به هم ریخته است.

بنابراین بهتر است آرایش چشم تیره مدل موهای پیچیده و رژلب های پر رنگ را در روزهای عادی و هوای خشک استفاده کنید.

 

اولویت با پرایمر است

در روزهای بارانی به شما پیشنهاد می کنیم از پرایمر استفاده کنید. قبل از شروع آرایش، مقداری پرایمر به تمام قسمت های صورت بزنید. با این روش آرایش و کرم پودر، برای مدت زمان طولانی تری روی پوست ثابت می ماند و همچنین پوست تان صاف و یکدست می شود.

 

کرم پودر ضد آب یا BB کرم

در روزهای بارانی بهتر است ازکرم پودر ضد آب استفاده کنید. از آنجایی که کرم پودرهای ضد آب پوشش زیادی دارند و روی پوست تان سنگین می شوند می توانید از مرطوب کننده های رنگی یا bb کرم استفاده کنید. کرم های BB دارای قدرت پوشش دهی و کاور خوبی برای پنهان کردن لک ها و کک مک صورت است درست مانند یک کرم پودر با این تفاوت که بافت بسیار نرم و سبکی مانند کرم های مرطوب کننده را دارد و پوست را آبرسانی می کند و یک گزینه عالی برای روزهای بارانی به شمار می رود.

ریمل ضدآب فراموش نشود

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است در روزهای بارانی بیفتد خیس شدن چشم ها و پس دادن ریمل  است بنابراین استفاده از ریمل ضدآب یکی از ضروریات در روزهای بارانی است. با استفاده از این ریمل ها دیگر نگرانی بابت ریختن ریمل و به هم خوردن آرایش چشم ها نخواهید داشت.

رژگونه کرمی بزنید

استفاده از رژگونه باعث می شود که رنگ پوست تان شاداب تر و سرحال تر به نظر برسد. برای روزهای بارانی بهتر است از یک رژگونه با حالت کرمی استفاده کنید. زیرا با افزایش رطوبت هوا رژگونه های پودری به راحتی از روی پوست تان پاک می شود اما رژگونه های کرمی ماندگاری بیشتری دارند و تا مدت های طولانی صورت تان را زیباتر نشان می دهند.

 

رژلب باکیفیت

بهتر است در روزهای بارونی از یک  رژلب  باکیفیت استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از رژ لب مات است زیرا ضدآب هستند و ماندگاری بیشتری نسبت به رژ لب های دیگر دارند. اگر تمایل دارید که لب هایتان درخشان به نظر برسند می توانید از برق لب استفاده کنید.

اسپری تثبیت کننده آرایش

حتی اگر آرایش تان بسیار ملایم باشد بهتر است که از اسپری تثبیت کننده آرایش استفاده کنید. با استفاده از این اسپری تمام مواد آرایشی روی پوست تان تا مدت زمان طولانی ثابت می مانند و آرایش تان خراب نمی شود.

 

موهایتان را ببندید

مهم نیست که موهای صافی دارید یا فر، هوای بارانی می تواند موهای شما را وز و از حالت طبیعی خارج کند. بهترین ترفند آن است که به موهایتان کمی کرم مو بزنید تا کمی نرم شود، سپس آن را با کشی ببندید تا از پف یا وز کردن آن جلوگیری شود.

 

بهترین و جدیدترین محصولات آرایشی را از فروشگاه بیست تهیه کنید

 

کرم پودر

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …