ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
هفت نکته درباره تشخیص لوازم آرایشی تقلبی در آرایشی بیست

هفت نکته درباره تشخیص لوازم آرایشی تقلبی

در این که مارک های لوازم آرایشی با کیفیت بالا اغلب جعلی هستند، شکی نیست. اما خرید لوازم آرایشی جعلی از مارک های محبوب تنها می تواند شما را فریب دهد و در نهایت می تواند برای سلامتی شما  خطر آفرین باشد.

در این مطلب جهت جلوگیری از این کلاهبرداری ها،  برخی از نکات که  شما را برای تهیه لوازم آرایشی اصل و اورجینال کمک می کند ، ذکر کرده ایم.با ما همراه باشید.

۱- خرید لوازم آرایشی ،‌فقط از فروشگاه های معتبر

اگر چه این توصیه واضح به نظر می رسد، اما واقعا مهم است. ممکن است باور کردنی نباشد، اما حتی فروشگاه های بزرگ نیز لوازم آرایشی جعلی می فروشند بدون آنکه خود نیز بدانند

. برای جلوگیری از یک خرید ناخوشایند، از وب سایت سازنده لوازم آرایشی بازدید کنید و لیستی از نمایند گی های برند مورد نظر خود را  بررسی کنید تا بتوانید محصولات معتبر خریداری کنید.

همه ما می دانیم که محصولات زیبایی قیمت بالایی دارند هر چند، قیمت بالا نیز همیشه تضمین کیفیت بالا نخواهد بود.

تخفیف بسیار بالا ممکن است از نشانه های جعلی بودن اقلام آرایشی باشدالبته نه همیشه


۲- به بسته بندی لوازم آرایشی توجه کنید

بسته بندی لوازم آرایشی تقلبی

برخی از لوازم آرایشی جعلی خیلی بد ساخته شده است به طوری که هیچ کس آنها را با محصول واقعی اشتباه نمی گیرد. اما تعداد زیادی از لوازم آرایشی جعلی بسیار پیچیده ساخته شده اند که تشخیص تقلبی بودن آنها بسیار دشوار است. یکی از راه های اطمینان از اینکه شما واقعا محصول اصل را بدست آورده اید، بازدید از وب سایت سازنده است، برای اینکه ببینید آیا محصولی که به دنبال آن هستید دقیقا مانند تصویر آنلاین است یا خیر.

حتی کوچکترین عدم انطباق مانند فونت، رنگ یا اندازه بسته بندی، و یا حتی وزن محصول نشانه تقلبی بودن آن است. البته، تشخیص وزن محصول در مغازه ایده خوبی نیست، اما شما می توانید یک لوازم آرایشی جعلی را فقط با نگه داشتن آن در دست خود تشخیص دهید. اگر نوشته های کالا کمرنگ تر از نمونه اصل آن باشد، پس می توانید مطمئن باشید که یک لوازم آرایشی جعلی در دست دارید.


۳-  کد باربری، شماره سریال و اطلاعات تولید محصول را بررسی کنید

اگر محصول تقلبی باشد ۲ یا ۳ رقم اول بارکد ممکن است با کشور مبدا که در بسته بندی یا روی خود محصول مشخص شده است مطابقت نداشته باشد.
لوازم آرایشی جعلی اغلب فاقد شماره سریال هستند. قبل از اینکه چیزی بخرید، اطمینان حاصل کنید که شماره سریال روی خود محصول با شماره درج شده روی جعبه آن مطابقت دارد.
همچنین، محصولات معتبر همیشه مواد تشکیل دهنده محصول را روی آن درج می کنند.  مارک های لوازم زیبایی با کیفیت بالا، اغلب به مشتریان خود اطلاعات اضافی را در چندین زبان ارائه می دهند. اگر بسته بندی اطلاعات بسیار کمی در مورد محصول داشته باشد، آن را معتبر نیست.


۴- رنگ و سایه های لوازم آرایشی را بررسی کنید

سایه چشم، سایه چشم، رژگونه، رژ لب و کرم پودر های جعلی اغلب در رنگ و سایه هایی تولید می شوند که در محصولات معتبر مورد استفاده قرار نمی گیرند. برای جلوگیری از خرید جعلی، از وب سایت سازنده دیدن کنید تا ببینید که کدام رنگ هر محصول آرایشی واقعی است.


۵- توجه به بو و غلظت مواد آرایشی

در لوازم آرایشی معتبر نباید هیچ نوع مواد عجیب و غریب یا درخشش نامناسب وجود داشته باشد، به ویژه زمانی که محصول مات و تیره باشد. لوازم آرایشی و بهداشتی کرمی نباید از هم جدا شوند و یا حاوی ناخالصی باشد. رژ لب های جعلی معمولا کمتر جذاب هستند و دارای نقایصی هستند.
ریمل مژه دار مارک واقعی همیشه دارای بوی بسیار ملایم است. اگر محصول بوی بد یا شدید عطر داشته باشد، پس یک لوازم آرایشی جعلی است. همچنین فرچه ریمل مژه و ابرو جعلی ممکن است با نمونه اصلی و معتبر خود متفاوت باشد.


۶- برس ها و اسفنج ها را چک کنید

عکس برس ها و اسفنج های آرایشی

حتی اگر بسته بندی یک لوازم آرایشی جعلی بسیار شبیه به نمونه واقعی به نظر می رسد، شما احتمالا می توانید از طریق بازرسی برس ها و اسفنج ها، به تقلبی بودن آن پی ببرید. آنها ممکن است در اندازه، شکل یا رنگ با مارک اصل متفاوت باشند، و کیفیت کلی آنها رضایت بخش نباشد.

۷- قبل از خرید محصولات آرایشی آن را تست کنید

از تست کردن لوازم آرایشی در فروشگاه ها دریغ نکنید. به یاد داشته باشید: رژگونه و سایه چشم با کیفیت بالا نباید در طول روز لکه دار شود و یا ریزش کند. یک رژلب اصل همیشه باید هموار و یکنواخت باشد، و ریمل مژه ای مارک معتبر هرگز ریزش نخواهد کرد.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …