ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
تاریخ انقضا و نگهداری لوازم آرایشی صورت در آرایشی بیست

همه چیز درباره تاریخ انقضا و نگهداری از لوازم آرایشی صورت

آیا لوازم آرایش منقضی می شود؟

اگر اعتقاد ندارید که به روز کردن لوازم آرایشی خود بسیار خطرناک است، شما تنها نیستید. براساس یک مطالعه بریتانیا، برخی از زنان پس از پایان دوره لوازم آرایشی شان، آرایش خود را تا شش سال حفظ می کنند و ۷۰ درصد زنان هرگز برس های لوازم آرایشی خود را تمیز نمی کنند .
اما حفظ محصولات لوازم آرایشی قدیمی می تواند ما را به سموم مضر تبدیل کند و مشکلات جدی سلامتی را به همراه داشته باشد ، به همین دلیل ما یک راهنمای بسیار مفید و عمیق را برای تاریخ انقضا لوازم آرایشی جمع آوری کردیم . ما هم با هم کشیده ایم .

چه زمانی لوازم آرایشی منقضی می شود؟

زندگی بنیاد شما بستگی به مواد آن دارد. یک محصول مبتنی بر آب تا ۱۲ ماه طول می کشد، در حالی که پایه های نفتی آن را تا ۱۸ ماه به طول می انجامد زیرا روغن نگهدارنده طبیعی است.

علائم انقضا لوازم آرایشی: زمانی که روغن ها به سمت بالا می روند و قوام ضعیف می شود، به این معنی که پایه شما یک پایان ناهموار، ناهموار و متناقض ایجاد می کند.

چگونه برای محافظت: شما می توانید از بین بردنلوازم آرایشی خود را از طریق جدا کردن آن در جایی سرد و به طور منظم تکان دادن مایع برای مخلوط کردن روغن، آب خالص و تشکیل ذرات با هم جلوگیری از. ابزارهای نرم افزاری خود را نیز تمیز نگه دارید و از داشتن لایه پایه خود در حد امکان جلوگیری کنید تا باکتری ها را خنثی نگه دارید.

تاریخ انقضا کرم پودر و لوازم آرایشی پودری چقدر است ؟

آیا پیراستن آرایش منقضی می شود؟ بله – و زمان توصیه شده برای نگه داشتن لوازم آرایشی پودری ۱۸ ماه است. محصولات پودر حاوی آب نیستند، بنابراین رشد باکتری ها مشکل تر است. شیمیدان لوازم آرایشی Ni’Kita ویلسون توصیه می کند که برای کسانی که عصاره های گیاهی مانند آلوئه، عصاره چای سبز و بابونه را نگاه می دارند توصیه شود. ویلسون توضیح می دهد که روغن ها در هنگام استفاده از پودر بیش از محصولات مایع یا کرم صورت می گیرند تا به موهای قلم مو خود برسند و به محصول شما منتقل شوند، که باعث ایجاد یک فیلم خاکستری خشن در محصول می شود.

علائم انقضا لوازم آرایشی : یک پودر سخت بر روی پودر شما متوجه شدید؟ این به علت مواد معدنی در سرخ شدن شما با مخلوط کردن روغن با اضافه بار پوست شما است.

چگونه برای محافظت: همیشه فشرده سازی خود را بسته و پس از استفاده از درب را ببندید تا از اکسیداسیون جلوگیری شود، که می تواند رنگ پودر را تغییر دهد. همچنین قبل از اعمال لوازم آرایشی ، از استفاده از سرسرهای نرم کننده یا چرب استفاده نکنید. به علاوه، مطمئن شوید که قبل از هر استفاده از برس همیشه تمیز باشد تا مقدار روغن را که در پودر شماست، محدود کنید. اجازه دهید خشک شود و آن را به خوبی به عنوان جدید است.

کرم-پودر
چه زمانی ریمل مژه و ابرو تاریخ انقضا دارد ؟

سه ماه با استفاده روزمره و شش ماه با استفاده گاه به گاه. محیط های مرطوب باکتری ها را دربر می گیرند، به همین دلیل است که محصول زیبایی که ما دوست داریم، چنین دوره کوتاهی دارد. باکتری ها به طور طبیعی بر روی مژه ها وجود دارند و این میکروب ها از چشمان ما به گردن های ما و داخل لوله ریمل مژه و ابرو منتقل می شوند. در واقع، تحقیقات دو دانشگاه برزیلی نشان داد که ۷۹ درصد از نمونه های ریش تراشی متعلق به زنان با باکتری های استاف آلوده هستند.

علائم انقضا: اگر بوی بد بو بگذارد، از بین رفته است، اما به ما اعتماد دارد، فقط پس از ۳ تا ۶ ماه آن را بچشید. این ممکن است دلهره آور برای دیدن آرایش خود را منقضی، اما نیشکر که در حال حاضر برای شما در طولانیمدت بهتر است.

چگونگی محافظت: پدال را پمپ نکنید، زیرا هوا را درون لوله قرار می دهد و موجب خشک شدن می شود. در عوض، آن را بیرون بکشید و داخل محوطه لوله قرار بگیرید تا محصول را انتخاب کنید. اگر ریمل مژه و ابرو شما خشک شود، با چند قطره روغن کودک احیا شوید.

فکر می کنم ممکن است زمان برای یک ریمل مژه و ابرو جدید باشد؟ مسابقه پودر برای پیدا کردن ریمل مژه و ابرو مناسب برای شما.

تا چه زمانی خط چشم  تاریخ انقضا دارد؟

هنگامی که به لگد زدن: سه ماه تا سه سال. Eyeliners مایع دارای همان فرمول باکتریایی و بسته بندی به عنوان ریمل مژه و ابرو است، در حالی که pencil eye liner ها دارای قدرت پایدار بیشتری هستند؛ زیرا شما آنها را تیز کنید، باکتری هایی را که از چشمتان استفاده می کنید حذف می کنید.

علائم انقضا: اگر یک فیلم سفید که نمیتوان آن را تیز کرد، بر روی خط چشم شما توسعه پیدا می کند، آن را با یک نام تجاری جدید جایگزین کنید.

چگونه برای محافظت: با استفاده از تمیز کردن نوک پس از هر استفاده، میکروب ها را در مایع خط چشم مایع محدود کنید. اگر از یک مداد استفاده می کنید، به طور مرتب تیزکن خود را با پشم و عصاره الکل ضد عفونی کنید تا مانع از برداشتن باکتری ها بر روی تیغه و پایان دادن به خط چشم خود شوید.
ریمل
۷۰ در صد بانوان در سراسر دنیا به تاریخ لوازم آرایشی اهمیت نمی دهند و از آن به طور مداوم استفاده می کنند. این یک آسیب جدی برای پوست شماست . ما به طور کلی یک بررسی انجام داده ایم و به طور متوسط تاریخ انقضا هر لوازم آرایشی را در این مقاله آورده ایم .

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …