ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

چگونه آرایشمان را تمدید کنیم؟

چگونه آرایشمان را تمدید کنیم؟

همیشه لحظه ای که آرایش می کنید همه چیز عالی و بی نقص است چون همه چیز با کیفیت و سر جای خودش است. اما بعد از گذشت چند ساعت کمی تغییر پیدا می کنید. حالا سوالی که پیش می آید این است که چه کنیم آرایشمان در طول روز دست نخورده باقی بماند. تنها راهی که وجود دارد، تمدید کردن آرایش می باشد. در این قسمت در مورد روش صحیح تمدید آرایش صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

روش تمدید رژ لب

چه موقع تمدید کنیم؟ بعد از صرف ناهار.
رژ لب تاثیر فوق العاده ای در ظاهر ما دارد. اما از بی رنگ آن گرفته تا پررنگ ترین آن، حداقل به دو تا سه بار تمدید در روز نیاز دارد. بهترین زمان برای تمدید رژ لب بعد از ناهار می باشد.

روش تمدید کانسیلر

چه موقع تمدید کنیم؟ دقیقا قبل از جلسه و کنفرانس.
تمدیدکرم پودر برای کل صورت تقریبا نوعی اتلاف وقت است. مخصوصا اگر سرتان هم شلوغ باشد. به جای این کار به مناطقی مثل زیر چشم ها بیشتر دقت کنید. مقداری از کانسیلر کرمی با رنگ هلویی  به نقاط سیاه زیر چشمانتان بزنید.

 

روش تمدید ریمل

چه موقع تمدید کنیم؟ بعد از ظهرها یا قبل از خروج از محل کار.
صبح ها قبل از ریمل حتما از پرایمر مژه استفاده کنید. پرایمر حجم دهنده مژه باعث افزایش حجم و طول تک تک تارهای مژه می شود. بعد از پرایمر ریمل بزنید.  بعد از ظهر می توانید دوباره ریمل بزنید.

 

روش تمدید مرطوب کننده

چه موقع تمدید کنیم؟ هرزمان که دلتان خواست.
استفاده از مرطوب کننده مخصوصا برای پوست های خشک باعث نشاط و سرحالی می شود. تمدید  مرطوب کننده باعث آبرسانی پوست می شود و میکاپ شما را نیز بهم نمیریزد.

برای تهیه ماسک ها و کرم های مرطوب کننده آبرسان دکمه زیر را فشار دهید

ماسک های آبرسان پوست

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …