ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

کاشت مژه مصنوعی با روش های طبیعی

کاشت مژه مصنوعی با طبیعی ترین روش ها!

کاشت مژه مصنوعی آرایشی بیست

کاشت مژه مصنوعی با طبیعی ترین روش ها!

– اول از همه این که مژه مصنوعی رو روی چشم خودتون قرار بدین و ببینین چه جاهایی از مژه به پلک شما فشار میاره ، اگر قسمت هایی از مژه به پلک شما فشار وارد می کرد یا ضربه می زد ، حتما اون قسمت ها اضافیه و شما باید اون قسمت ها رو با قیچی بریده و دور بریزین و این که یادتون باشه حتما قسمت های بلند مژه رو برای گوشه های خارجی چشمتون که به سمت بیرون هستن استفاده کنین.

– باید مژه ها و پلک شما تمیز باشه و هیچ آرایشی از قبل نداشته باشه پس مژه هاتون رو تمیز بشورین تا وقتی که از مژه مصنوعی استفاده می کنین خیلی طبیعی به نظر برسه . مژه ها رو با ی موچین بردارین و داخل چسب مایع مخصوص مژه بزنین و آروم روی پلک هاتون بزارین و با چند ضربه ی آروم مژه ها رو به پلک بچسبونید. حتما دستورالعمل استفاده از مژه ها رو بخونین ممکنه هر مژه ای دستورالعمل و راه کار مخصوصی داشته باشه.

– میتونین مژه های بلند رو از قسمت بیرونی چشم بچسبونین و به قسمت درونی چشم برسین اینجوری ممکنه راحت تر بتونین اندازه ی مژه ها رو تنظیم کنین.

– بعد از استفاده از مژه ها شما با مداد یا خط چشم روی مژه هاتون ی خط بکشین تا قسمت هایی که خالی دیده میشن پر شده و زیباتر به نظر برسن و همچنین از ریمل و سایه استفاده کنین تا زیبایی چشم هاتون تکمیل بشه .

– برای برداشتن مژه ها حتما قبل از برداشتن آب بزنین به چشم هاتون سپس به آرامی مژه ها رو بلند کنین.

چشمانی زیبا و جذاب همراه با ایده های سایت آرایشی بیست

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …