ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آرایش خود را به صورت مجازی امتحان کنید

آرایش خود را به صورت مجازی امتحان کنید

خرید اینترنتی با وجود امکانات زیادی که در چند سال اخیر برای انتخاب دقیق‌تر فراهم کرده،‌ هنوز هم سختی‌های خودش را دارد و در بعضی موارد رضایت مشتری را به‌طور کامل فراهم نمی‌کند. این موضوع درمورد بعضی کالاها پررنگ‌تر است. یکی از این کالاها لوازم آرایشی است که حساسیت زیادی هم در انتخاب آن‌ها وجود دارد. اما به‌تازگی تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) باز هم به کمک زندگی مدرن آمده و با امکانات جدید، خرید اینترنتی لوازم آرایشی را آسان‌تر کرده است.

صحبت از پلت‌فرمی است که شرکت Cargo در بستر واقعیت افزوده ارایه داده تا به‌وسیله‌ی آن رنگ انواع لوازم آرایشی را پیش از خرید روی چهره‌ی خود ببینید. این برند یکی از شرکای تجاری FaceCake است که پیش از این دست به ارایه‌ی امکانات مشابهی از جمله امتحان کردن زیورآلات روی گردن و گوش به‌‌صورت مجازی زده بود.

برای استفاده از پلت‌فرم واقعیت افزوده‌ی Cargo نیازی به آپلود عکس یا نصب اپلیکیشن ندارید. داشتن یک براوزر و وب‌کم کافیست.

به‌خاطر ملاحظات بهداشتی امکان تست لوازم‌آرایشی روی صورت در خرید حضوری هم وجود ندارد و بنابراین این امکان شاید باعث شود خرید اینترنتی را به حضوری ترجیح دهید. علاوه‌بر این حتی زمانی‌که قصد خرید ندارید،‌ می‌توانید قبل از رفتن به مهمانی رنگ‌های مختلف را روی صورت خود امتحان کرده و برای یک میک‌آپ مناسب تصمیم‌گیری کنید.

جالب‌تر از همه این‌که برخلاف اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی با کاربرد مشابه، برای استفاده از این پلت‌فرم واقعیت افزوده نیازی به آپلود کردن عکس یا نصب اپلیکیشن خاصی نیست چرا که روی HTML5 و JavaScript پیاده شده. کافی‌ست به یک وب‌کم دسترسی داشته باشید تا رنگ رژلب یا سایه چشم را روی پوست خود ببینید و با بررسی میزان هماهنگی آن با رنگ پوست و سلیقه‌تان دست به یک انتخاب دقیق بزنید. اگر خیلی سریع یا نزدیک به دوربین حرکت نکنید،‌ میک‌آپ با حالت چشم‌ها یا لب شما انعطاف پیدا می‌کند و در جای خود قرار می‌گیرد.

 

برای دیدن تمامی رژلب های آرایشی بیست دکمه زیر را فشار دهید 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …