ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آرایش روزانه تان را در ۵ دقیقه انجام دهید!

آرایش روزانه تان را در ۵ دقیقه انجام دهید!

میکاپ صورت و آرایش روزانه به سبک مدرن، نباید یک ساعت تمام وقت شما را بگیرد، چون قرار است هر روز و هر روز تکرار شود و اگر طولانی و خسته کننده باشد، نتایج راضی کننده ای نخواهد داشت. در واقع آرایش روزانه باید کوتاه و موثر باشد و رنگ و زیبایی خاصی در چهره ایجاد کند که در ۵ مرحله خلاصه می شود.

کرم پودر و فونداسیون

ابتدا روی پوست خود یک لایه کرم مرطوب کننده مناسب نوع پوستتان بزنید.

اگر در آرایش ۵ دقیقه ای تان، وقتی برای کرم پودر ندارید، مشکلی نیست. فقط قسمت هایی از صورتتان که لک یا جوش دارد را بپوشانید. با یک فونداسیون استیکی، روی لک های تیره و قرمز صورت، اطراف بینی، چانه و پیشانی بزنید و سریع با یک اسفنج آن را صاف کنید. سپس کانسیلر کرمی را زیر چشم و روی لک هایی که هنوز به جا مانده اند بزنید، این کار را با انگشت (ضربه ای) انجام دهید تا پوستتان را بیدار کند. سپس کانسیلر را هم روی پوست محو کنید.

این کار نباید بیش از یک دقیقه وقتتان را بگیرد و در عوض، یک پوست صاف و یکدست را برایتان ایجاد کند.

 

رژگونه

رژگونه بهترین لوازم آرایش برای رنگ دادن به پوست و ظاهر صورت است. برای اینکه کارتان سریع تر پیش برود، رژگونه کرمی – استیکی استفاده کنید و آن را با انگشت به زیر گونه ها بزنید. استفاده از انگشت باعث می شود که خیلی سریع انجام شود و خیلی خوب روی پوست بنشیند.

مقدار کمی را روی انگشت بزنید و روی ناحیه مناسب زیر گونه اعمال کنید و خوب آن را روی پوست محو کنید. به همین سادگی دومین دقیقه از آرایش مدرن و سریع خود را انجام دادید.

 

ریمل ابرو

ابروها نقش پررنگی در زیباتر شدن صورت و آرایش آن دارند. با یک ریمل ابرو  خیلی سریع تر می توانید ابروهایی پر و جذاب داشته باشید. تارهای ابرو را با کمی ریمل ابرویی که رنگی نزدیک به رنگ ابروها دارد، رنگی و بولد کنید.

 

سایه چشم و ریمل مژه

خوب دقت کنید که رنگ های شامپاینی براق، قهوه ای روشن و هلویی، رنگ هایی هستند که جذابیت فراوانی در چشم ها ایجاد می کنند و همین که کمی از هر کدام از این رنگ ها روی پلک وجود داشته باشد، کافیست و نیازی به آرایش با براش و وقت گذاشتن برای فرم دادن به حالت چشم نیست. پس یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید و کمی روی پلک بزنید.

حالا نوبت مژه هاست.ریمل زدن را از بیخ مژه ها شروع کنید و به حالت زیگراگی به سمت بالا بروید تا به خوبی مژه ها بولد و حجیم کند.

رژلب

رژ لب مدادی بهترین انتخاب برای یک آرایش سریع است. سعی کنید همیشه رژلبتان را به حالتی تیز و آماده نگه دارید تا بهتر بتوانید از آن استفاده کنید. دور تا دور لب را بکشید و بعد با انگشت داخل آن را پر کنید. این کار علاوه بر اینکه سرعتتان را بالا می برد، باعث می شود تمیزتر و حرفه ای تر رژلب بزنید.

آرایش ۵ دقیقه ای شما به اتمام رسید، اگر هر روز آن را تکرار کنید، خودتان بهتر از هر کسی می توانید مدت زمان آن را کوتاه تر کنید و حرفه ای تر هم آن را انجام دهید.

 

چرا آرایشی بیست؟ کیفیت بالا محصولات را با ما تجربه کنید

 

رژلب های با کیفیت

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …