ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
آرایش عروس قسمت اول آرایشی بیست

آرایش عروس قسمت اول

یک فنجان چای برای خودت بریز. کمی به خودت استراحت بده بگذار از هیاهوی تدارکات عروسیت کمی دور بشوی بیا با من همراه شو تا باهم روز موعود را تصویر سازی کنیم ما می خواهیم خیالت را از بابت آرایش عروس راحت کنیم. وارد سالن عروسی می‌شوی با آن لباس زیبا و فاخر مثل نگین انگشتر می درخشی. همه بهت نگاه می کنند با دقت از سر تا پایت را بررسی می‌کنند آخه تو گل سرسبد مجلسی و تمام نگاه‌ها به سمت توست. در میان آرایش عروس، که تو باشی، چقدر مهم است؟  چقدر زیبا شده‌ای چشم‌هایت برق می‌زند چشم‌ها زیباترین عضو هر چهره‌ای هستند خصوصا وقتی از خوشبختی برق هم بزنند. دست در دست کسی هستی که می‌خواهی سال‌ها درکنارش تمام  لذت‌های  دنیا را بچشی. به چشم‌هایت نگاه می کند کلی حرف برای گفتن دارد ولی فقط به همین بسنده می کند  و می گوید عجب چشم‌های زیبایی داری!

امروز می‌خواهم کمی باهم در مورد آرایش عروس صحبت کنیم اگر دوست داری بدانی چه آرایش به مدل چشمها و چهره ات می آید و می توانی آرایش زیباتری داشته باشی با من همراه شو.

چشم‌ها در آرایش عروس مهم‌ترین قسمت هستند چشمها دریچه بدن‌‌اند که غم، شادی، نگرانی وعشق را می توانند آشکار سازند چشم‌ها درآرایش عروس نیز  بیشترین سهم را دارند.

آرایش عروس

آرایش عروس برای انواع چشم‌ها

شما برای آرایش عروس چه میزان قرار است هزینه کنید. مهم نیست، مهم این است که بدانید آرایشگرتان قرار است چه کاری برایتان انجام دهد. بهتر است الان بدانید آنروز چه اتفاقی برای ارایش عروس می افتد.

همانطور که مدلهای مختلفی از حالت‌های چشم وجود دارد به همان میزان در آرایش عروی مدل های میک آپ و آرایش چشم نیز وجود دارد. اینجا کمی راجع به مدل های مختلف چشم و آرایش عروس اطلاعاتی کسب خواهید کرد.

آرایش چشم مدل اسموکی در بین تمام آرایش چشم‌های آرایش عروس  از همه محبوب تر است. خانوم‌هایی که چشم‌های درشت و صورت پری دارند خیلی با این آرایش چشم زیباتر می شوند. در این مدل آرایش عروس سایه از سایه‌های تیره و دودی استفاده می‌شود. این مدل سایه به دلیل استفاده از رنگ‌های تیره از درشتی چشم‌ها کم می‌کند و معمولا اگر آرایش چشم تیره باشد  از رنگ رژ نه چندان تیره استفاده می‌شود مگر در مواقعی که به چهره بیاید.

آرایش عروس

عروس خانم ها اگر چشم‌هایتان درشت نیست و دلتان آرایش چشم اسموکی می‌خواهد نگران نباشید، شما هم می‌توانید از این مدل آرایش چشم استفاده کنید به شرط اینکه داخل چشم‌هایتان را تیره نکنید یا به همان شکل رهایش کنید، یا اگر چشم‌هایتان ریز است داخل چشم ها را مداد سفید بکشید. با کشیدن مداد سفید داخل چشم چشم‌ها درشت تر بنظر می‌رسند.

عروس خانم‌های عزیز اگر چشم‌های شما گرد است و دوست دارید کشیده و گربه‌ای به نظر برسند. روی خط چشم تاکید زیادی بکنید.‌ خط چشم خیلی در زیبایی چشم‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. گاهی اوقات نیازی به سایه‌های مدل دار و خیلی پررنگ و لعاب نیست و یک خط چشم گربه‌ای صاف و بی نقص با امتداد نسبتا زیاد می تواند صد برابر بیشتر بر زیبایی چشم‌ها بیافزاید.

اگر چشم‌هایی با فاصله مناسب از هم دارید یعنی نه زیاد از هم دورند و نه خیلی نزدیک از آرایش چشم گوشه تیره استفاده کنید این مدل سایه تقریبا به تمامی چشمها می آید و زیباست. در این مدل سایه گوشه  خارجی چشم  تیره است و معمولا کمی با رنگ‌های گرم ادغام می‌شود و حس غروبی دل انگیز را در پشت پلک‌ها پدید می آورد. برای پدید آوردن تمام این استایل های آرایشی حتما لوازم آرایشی مک را تهیه کنید

 

آرایش عروس

سبک آرایش عروس خود را به دقت انتخاب کنید

بعضی از عروس خانم ها آرایش لایت یا اروپایی را برای خود می پسندند که آن هم انتخاب خوبی است، فقط باید به این نکته توجه کنید که آرایش‌تان از بقیه افراد حاضر در مراسم کم‌تر به چشم می آید. البته لباس شما را از بقیه افراد متمایز می سازد ولی اگر دوست دارید این تمایز بیشتر به چشم بیاید آرایش خیلی لایت را انتخاب نکنید. در این مدل از آرایش عروس از رنگ‌های لایت و روشن استفاده می‌شود هم در سایه و هم در رژ لب.

 ادامه مطلب در قسمت دوم مطالعه بفرمایید

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …