ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آرایش مناسب فصل زمستان

آرایش مناسب فصل زمستان

باید: از رژ لب با رنگ‌های‌ قرمز تیره و شرابی بیشتر استقبال کنید

 

 

یک از بهترین ‌راه‌ها برای داشتن چهره‌ای زیبا در فصل پاییز و زمستان، استفاده از رژ لب‌هایی با رنگ گرم است. با سرد شدن هوا، از رژ لب قرمز تیره و رنگ‌های مایل به کبود استفاده کنید. رژ لب تیره براق یا مات، لب‌های شما را برجسته‌‌‌تر می‌کند توجه‌ها را به سمت صورت شما جلب می‌کند. همچنین آرایش زمستانی بهترین زمان برای امتحان کردن رژ لب‌ با رنگ‌‌هایی مثل بنفش، بادمجانی، شکلاتی است که جسارت بیشتری می‌خواهند.

 

مشاهده رژلب ها در آرایشی بیست

 

نباید:سراغ رژلب صورتی و گلبهی بروید

همه ما دوست داریم در زمستان، رژ لب قرمز بزنیم؛ نه فقط به خاطر پرطرفدار بودنش بلکه رنگ قرمز با اکثر رنگ‌هایی که در زمستان می‌پوشیم، مثل قهوه‌ای، مشکی و خاکستری بسیار هماهنگ است. اما نکته‌ای که باید دقت کنیم انتخاب نوع قرمز است. رژ لب قرمز با پایه رنگ صورتی یا گلبهی و نارنجی، اصلا مناسب زمستان نیست.

 

 

باید: لاک ناخن خاکستری و کرم را امتحان کنید

لاک ناخن بیشتر از فقط آراسته کردن ناخن است؛ لاک ناخن مکمل جواهرات روی دست شما و لباستان است و بعضی از طراحان مد معتقدند که لاک ناخن یک نوع زیورآلات است؛ پس مطمئن شوید که ناخن‌ها همیشه مرتب شده و رنگی مناسب داشته باشند. رنگ لاکی که زمستان باید داشته باشید می‌تواند از خانواده رنگ‌های خاکستری، کرم (رنگ پوست)، آلبالویی، آبی تیره، مشکی و یا حتی لاک‌ اکلیلی طلایی و نقره‌ای باشد.

 

 

نباید: از لاک‌های نئون و فسفری استفاده کرد

لاک‌های صورتی جیغ به همان اندازه که روی ناخن‌های شما براق و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسند، اشتباه‌ترین انتخاب برای استایل زمستانه نیز هستند. اگر رنگ مورد علاقه شما صورتی است، می‌توانید در زمستان آن را با رنگ زرشکی یا عنابی جایگزین کنید و رنگ‌های رنگین‌ کمانی لاک را برای تابستان نگه دارید.

 

 

مشاهده انواع لاک در آرایشی بیست

 

باید: گونه‌های خود را با رژ گونه صورتی و گلبهی آرایش کنید

یک ویژگی دوست‌داشتنی زمستان و هوای سرد گل انداختن گونه‌هاست. شما می‌توانید با استفاده از رژگونه هلویی و صورتی، این ظاهر طبیعی و جذاب را بازسازی کنید. استفاده از این رنگ رژ گونه، گرمی طبیعی پوست که در اثر سرما از بین رفته، به پوست برمی‌گرداند.

 

 

 

مشاهده انواع رژگونه در آرایشی بیست

 

نباید: برنزه کردن گونه‌ها را ادامه دهید

با محو شدن رنگ برنزه پوستمان که یادگاری از تابستان است، بهتر است رنگ پریده و روشن پوستمان را بپذیریم و سعی نکنیم آن را با آرایش تغییر دهیم چون در این صورت آرایش ما مصنوعی می‌شود. به‌جای رژگونه قهوه‌ای یا برنزه، رژگونه‌های هلویی و صورتی را جایگزین کنیم؛ چراکه می‌توانند مکمل خوبی برای رنگ روشن پوست باشند.

 

 

باید: چشمان را برجسته و نافذ آرایش کنید

اگر در برندهای مختلف آرایش چشم نام kohl (سرمه) را دیدید، بدانید که بهترین گزینه برای آرایش چشم در پاییز و زمستان را پیدا کردید. چه آرایش گربه‌ای تمیز با خط چشم دوست داشته باشید و چه آرایش چشم محو با مداد چشم، رنگ سیاه یک اصل در آرایش زمستانه است. رنگ سیاه و ذغالی آرایش چشم با رنگ روشن پوست در زمستان ترکیب فوق‌العاده‌ای می‌سازد.

 

 

 

 

مشاهده انواع خط چشم و مداد چشم در آرایشی بیست

 

نباید: از رنگ‌های سبز و آبی در آرایش چشم استفاده کنید

خط چشم آبی و سبز طرفداران خود را دارد ولی متاسفانه این نوع رنگ‌ها در زمستان جذابیتی به چشم نمی‌دهند. اما اگر دوست دارید کمی رنگ به چشم‌هایتان اضافه کنید، می‌توانید از خط چشم طلائی استفاده کنید. در غیر این صورت، خط چشم دودی و ذغالی با بافت مخملی از بهترین گزینه‌ها هستند.

 

 

 

 

مشاهده انواع سایه چشم در آرایشی بیست

 

باید: نگاهی به سایه چشم مسی و طلایی داشته باشید

سایه طلائی و مسی را می‌توان به راحتی در هم در روز و هم در شب استفاده کرد؛ فقط کافیست کمی درخشش و تیرگی روشنی آن را کم و زیاد کنیم. اگر فکر می‌کنید شما جزو افرادی که سایه متالیک و طلائی می‌زنند نیستید، می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای، بنفش تیره خاکستری با بافتی مات استفاده کنید و استایل خودتان را حفظ کنید.

 

 

 

 

نباید: از پالت رنگ‌های خام و نئون استفاده کنید

یک بار دیگر، بهتر است در پاییز و زمستان از هر رنگ فسفری و جیغ دوری کنید. در طول زمستان، هروقت که می‌خواستید به سراغ پالت رنگ‌های روشن مثل صورتی، سبز و آبی بروید، به یاد بیاورید که رنگ‌های تیره‌تری هستند که به شما چشمانی گیراتر و جذاب‌تر بدهند.

 

 

 

باید: روی محصولات آرایشی مرطوب کننده تمرکز کنید

همانطور که هوا سردتر و خشک‌تر می‌شود، نگرانی اول شما باید مرطوب نگه‌داشتن پوستتان باشد. به جای استفاده از کرم‌پودر همیشگی بهتر است از کرم پودر یا پرایمر مرطوب کننده و آب رسان استفاده کنید و همچنین کرم ضد آفتاب را کنار نگذارید (بله در زمستان هم به کرم ضد آفتاب احتیاج دارید.)

 

 

 

 

 

مشاهده انواع کرم پودر در آرایشی بیست

 

 

نباید: از کرم‌ پودر تابستان خود استفاده کنید

 

 

این یک اشتباه بسیار رایج است که از یک کرم پودر در تمام فصل‌های سال استفاده کنید. همانطور که می‌دانید پوست شما در زمستان روشن‌تر می‌شود و کرم پودر قبلی برای پوستتان بیش از حد تیره است که باعث تفاوت رنگ صورت با گردن و بدن می‌شود. در فصل‌های سرد بهتر است به دنبال یک کرم‌پودر یا پنکیک مرطوب کننده باشید تا اینکه بخواهید پوست سفیدتان را برنزه جلوه دهید.

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …