ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
ترمیم لوزام آرایشی عکس شاخص در آرایشی بیست

آموزش ترمیم لوازم آرایشی

آیا برای شما هم پیش اومده وقتی رژگونه رو از داخل کیف آرایشی برمی دارید می بینید که کاملا پودر شده و دیگه قابل استفاده نیست؟ اون لحظه بدترین احساس رو دارید چون دیگه نمی تونید رژگونه یا سایه مورد علاقتون رو با خودتون حمل کنید. اما دیگه نگران نباشید امروز می خوام بهتون یاد بدم که چجوری لوازم آرایشی پودر شده رو ترمیم کنید.

ترمیم لوازم آرایشی پودر شده

وسایل مورد نیاز:

ترمیم لوازم آرایشی پودر شده

با استفاده از برس آرایشی تمام پودرها رو به جای اولش برگردونید.

ترمیم لوازم آرایشی پودری در آرایشی بیست

۱ قاشق چای خوری الکل داخل پودر بریزید. البته مقدار الکل بستگی به اندازه و مقدار لوازم آرایشی تون داره. در مرحله بعد با خلال دندون الکل و پودر رو هم بزنید تا به شکل خمیر در بیاد.

ترمیم لوازم آرایشی پودری با الکل در آرایشی بیست

یک تکه مقوا به اندازه قالب لوازم آرایشی که ترمیم می کنید بر دارید. ابتدا دستمال کاغذی رو روی پودر خمیر شده قرار بدید و مقوا رو روی دستمال بزارید و فشار بدید. استفاده از دستمال کاغذی برای اینه که الکل داخل پودر رو به خودش جذب کنه و رطوبتش رو بگیره. دوباره دستمال رو بردارید و قسمت خشکش رو روی پودر بزارید و باز فشار بدید تا تمام رطوبت الکل رو بگیره. این کار رو انقدر تکرار کنید تا به نتیجه دلخواهتون برسید.

لوازم آرایشی پودری چطور تعمیر می شود در آرایشی بیست

یک عدد دستمال کاغذی رو بردارید و باهاش اطراف سایه رو تمیز کنید تا مثل اولش تمیز و مرتب بشه.

مواد لازم برای تعمیر لوازم آرایشی در آرایشی بیست

تعمیر لوازم آرایشی مثل روز اول در آرایشی بیست

همانطور که می بینید من بارها از این روش برای درست کردن لوازم آرایشی خرد شده استفاده کردم و ظاهرشون اصلا نشون نمیده که قبلا یک بار خورد شدن.

تعمیر انواع لوازم آرایشی پودری با این روش در آرایشی بیست

حالا نوبت شماست. اگه سایه یا رژگونه ای دارید که خورد شده و دلتون نمیاد دور بندازیدش حتما از این روش استفاده کنید امتحانش ضرر نداره

 

ترمیم دیگر لوازم آرایشی

شکستن یا ترک خوردن برخی از لوازم آرایش یا آسیب رسیدن به آن ها باعث می شود که آن ها تقریبا غیر قابل استفاده شوند ولی اگر بتوانید آن ها را ترمیم کنید باز هم قابل  استفاده می باشند و این کار برایتان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

۱ – تنها با اسپری کردن چند قطره الکل سفید می توانید شکستگی یا ترک سایه های خود را از بین ببرید ، الکل را روی قسمت ترک خورده ی سایه یا پنکینگ خود اسپری کنید و پس از خشک شدن الکل از آن استفاده کنید.

۲ – برس های ریمل هایی که تمام شده اند و دیگر قابل استفاده نیستند را بردارید و کاملا با آب گرم و صابون ، چندین مرتبه بشویید وازآن ها به عنوان برس و شانه ابرو استفاده کنید.

۳ – سایه های بیش از حد تیره را که استفاده نمی کنید با کرم های مرطوب کننده مخلوط کنید و به عنوان کرم های برنزه کننده به روی دست و پاهای خود بمالید ، این کار باعث برنزه شدن دست و پاهای شما می شود و دیگر نیازی ندارید لوازم آرایشی برنزه کننده ی گران قیمت بخرید.

۴ – افزودن چند قطره استون به لاک های غلیظ یا خشک شده باعث رقیق و قابل استفاده شدن آن ها می شود.

۵ – از نرم کننده های مو به عنوان لوسیون اصلاح بدن استفاده کنید زیرا باعث نرم و لطیف شدن بدنتان بعد از اصلاح می شوند و همچنین پوست شما را آب رسانی می کنند و دیگر نیازی به خرید لوسیون های گران قیمت بعد از اصلاح ندارید.

۶ – مخلوط کردن انواع رنگ های سایه  چشم های پودری با براق کننده های ناخن ، لاک های خوش رنگی را می سازند که می توانید از آن ها استفاده کنید و همچنین می توانید رنگ های ترکیبی لاک ها را با ترکیب انواع رنگ های سایه ها برای خود تهیه کنید.

۷ – ته رژ لب های مصرف شده ی خود را خارج کنید ، درون ظرفی شیشه ای ریخته و با مقداری وازلین مخلوط کنید وبا یک خلال دندان به خوبی هم بزنید و به مدت ۱۰ ثانیه درون مایکرو فر قرار دهید تا کمی نرم شود ، اکنون رژ لبی روشن تر از رژ لب قبلی خود دارید که می توانید براحتی از آن استفاده کنید

 

رژگونه دوسه | پخش آرایشی امارات

سایه گلایتر میس پخش آرایشی امارات

کرم پودر کاور فیکس پخش آرایشی امارات

دستمال مرطوب دافی پخش آرایشی امارات

ریمل اصلی نیترو پخش آرایشی امارات

برس ابرو و پد آرایشی پخش آرایشی امارات

چرب لب ۲۴ ساعته پخش آرایشی امارات

‎رژ لب پاشا پخش آرایشی امارات

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …