ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

آموزش تصویری آرایش لایت و ساده

آموزش تصویری آرایش لایت و ساده

برای داشتن چهره جذاب و طبیعی در مهمانی های نوروز و عید دیدنی ها بهتر است از انواع آرایش ملایم، لایت و دخترانه استفاده کنید. برای این منظور باید نقاط ضعف چهره خود را بپوشانید و زیبایی صورت تان را برجسته کنید.
استفاده از رنگ های روشن و نود در کنار مژه های بلند،خط چشم دنباله دار و پوست صاف و یکدست می تواند چهره شما را بهتر و جذاب تر نشان دهد.

آماده سازی پوست

ابتدا پوست تان را باشوینده مناسب بشویید و کاملا خشک کنید. سپس کمی مرطوب کننده بزنید تا صورت تان آمادگی پذیرش کرم پودر را داشته باشد و اصطلاحا کرم پودر روی پوست تان بنشیند. (هیچ گاه روی باقی مانده آرایش قبلی، آرایش نکنید.)

 

انتخاب کرم پودر مناسب

باید کرم پودری را انتخاب کنید که کاملا همرنگ پوست تان باشد. بهتر است برای آرایش روزانه از یک کرم پودر سبک استفاده کنید. به اندازه کافی کرم پودر به پوست تان بزنید و با استفاده از یک اسفنج یا براش آن را روی صورت پخش کنید. 

اگر پوست تان صاف و یکدست است، اصلا نیازی ندارید که کرم پودر را به همه صورتتان بزنید، فقط بخش هایی که نیاز دارند با کرم پودر کاور شوند را بزنید تا پوست یکدستی ایجاد شود.

♦ برای مخفی کردن معایب صوت از جمله لک، خال، جای زخم،  سیاهی دور چشم و چین و چروک باید ازکانسیلر استفاده کنید، کانسیلر پوست صورت تان را بدون هیچ عیب و نقصی نشان میدهد. برای زیر چشمان خود از یک کانسیلر روشن تر از کرم پودر استفاده کنید

اگر پوست تان صاف و یکدست است، اصلا نیازی ندارید که کرم پودر را به همه صورتتان بزنید، فقط بخش هایی که نیاز دارند با کرم پودر کاور شوند را بزنید تا پوست یکدستی ایجاد شود.

♦ برای مخفی کردن معایب صوت از جمله لک، خال، جای زخم،سیاهی دور چشم و چین و چروک باید از کانسیلر  استفاده کنید، کانسیلر پوست صورت تان را بدون هیچ عیب و نقصی نشان میدهد. برای زیر چشمان خود از یک کانسیلر روشن تر از کرم پودر استفاده کنید

 

 

آرایش چشم

جهت داشتن یک آرایش ساده و دخترانه بهتر است سراغ سایه چشم  نروید یا از رنگ های نود که بسیار ملایم هستند و با رنگ رژگونه تان هماهنگ است، استفاده کنید.

برای کشیدن خط چشم  هر چه بیشتر تمرین کنید مهارت بیشتری پیدا می کنید. می توانید از یک چسب در گوشه چشم ها کمک بگیرید تا خط چشم تان متقارن شود. پیشنهاد می کنیم یک خط چشم نازک و دنباله دار بکشید.

به منظور ریمل زدن به مژه‌های پلک بالا، قبل از کشیدن برس ریمل روی مژه‌ها، برس ریمل را روی ریشه و پایه مژه‌های‌‌تان بمالید تا به اندازه کافی، رنگ روی مژه‌ها بنشیند سپس این رنگ را با استفاده از برس ریمل از پایین تا بالای مژه به خوبی بکشید.

 

رژگونه 

رژگونه  را دقیقا روی سیب گونه و به سمت گوش بزنید. لبخند بزنید و برجسته ترین قسمت گونه را پیدا کنید،

برای آرایش ملایم ایام عید باید از رژگونه هایی به رنگ های مانند کالباسی، گلبهی، مسی و هلویی استفاده کنید. خواهش می‌کنم در این مرحله اصلا زیاده‌روی نکنید. قرار است تنها یک سایه ملایم روی گونه‌های شما بیافتد

می توانید برای برجسته کردن گونه هایتان، زیر خط گونه از کانتور استفاده کنید. به این صورت که زیر برجستگی گونه ها، یک خط تیره بکشید و آن را محو کنید.

 

آرایش لب

برای آرایش لب ها، از رژلب های مات به رنگ های کالباسی یا رنگ های ملایم استفاده کنید، اگر دوست دارید لب هایتان کمی بزرگتر و برجسته تر به نظر برسند باید ابتدا خط لب بکشید آن هم روی خط بیرونی لب ها.

به هیچ عنوان از خط لب تیره تر از رنگ رژ لب خود استفاده نکنید به این دلیل که چهره تان را بسیار مصنوعی نشان می دهد.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …