ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
استفاده از هایلایتر برای آرایش صورت÷

استفاده از هایلایتر برای آرایش صورت

چگونه از هایلایتر برای آرایش صورت استفاده کنیم؟

هیچ آرایشی بدون هایلایتر کامل نمی شود. افراد مشهوری همچون کارداشیان ها و جنرها نقش مهمی در همه گیر کردن کانتور و هایلایتر داشتند و آن را هر چه بهتر و بیشتر به دوستداران آرایش و زیبایی معرفی کردند. هایلایت کردن در واقع با درخشنده کردن بخش هایی از پوست، ویژگی های صورت را برجسته می کند. البته این تکنیک چندان هم ساده نیست اما مسلط شدن بر آن هم فقط کار آرایشگران حرفه ای نیست و شما هم می توانید خودتان این کار را در خانه انجام دهید.

ممکن است شما فرمول ایده آل برای انتخاب هایلایتر را هنوز پیدا نکرده باشید اما حتما دوست دارید مانند ستاره های هالیوود آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید. ما اینجا به شما خواهیم گفت که چگونه از هایلایترهای پودری، استیکی و مایع استفاده کنید.

چگونه از هایلایتر استفاده کنیم؟

از هایلایتر می توان به عنوان حقه آرایشی نام برد. در واقع یک درخشش طبیعیست که طراوت و شادابی را به پوست بازمی گرداند و به نظر می رسد صورت تان نوری طبیعی دارد اما باید در جای درست و به اندازه استفاده شود تا شبیه به آرایش های هالووینی جلوه نکند. برای آنکه اطمینان یابید استفاده از هایلایتر چندان سخت نیست، اینجا ترفندها و تکنیک های مربوط به آن را به شما آموزش خواهیم داد تا در برجسته سازی زیبایی های صورت حرفه ای شوید.

ابزارهای مورد نیاز

علاوه بر ابزار و وسایل معمول  آرایشی، شما نیاز به یک سایه روشن تر از رنگ پوست تان دارید که بهتر است براق و پر از اکلیل باشد. همچنین به یک براش باریک و یک اسفنج آرایشی برای محو کردن نیازمندید. این انتخاب شماست که می خواهید هایلایترتان بافت مایع، پودری یا استیکی داشته باشد. هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.

چگونه از هایلایتر برای آرایش صورت استفاده کنیم؟

آماده سازی

قبل از هایلایت کردن، مانند همیشه آرایش کنید. این بدان معنی است که شما ابتدا باید از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید و سپس به چهره تان رنگ دهید. اگر از کرم پودر مایع استفاده می کنید، چون پوست تان سطح نرم تری به خود می گیرد می توانید ار هایلایتر پودری استفاده کنید. اگر می خواهید صورت تان را متعادل سازی یا به اصطلاح کانتور کنید، حتما رنگ انتخابی تان باید از پوست و کرم پودرتان تیره تر باشد. بعد هم به زیر چشم تان کانسیلر بزنید و با اسفنج کمی آن را محو کنید. به همین راحتی پوست تان را به طور کامل آرایش کرده اید.

هایلایتر برای آرایش صورت

مناطق مناسب برای هایلایتر

برای اینکه هایلایتی طبیعی داشته باشید، باید مناطقی از صورت را برجسته کنید که به طور طبیعی نور به آن قسمت ها می تابد. بالای استخوان گونه، پایین قوس ابرو و امتداد پل بینی نقاطی هستند که اگر زیر آفتاب بایستید به طور طبیعی نور به این نقاط می تابد پس بسیار مناسب هایلایت کردن هستند. همچنین می توانید درست بالای لب و روی چانه را هم هایلایت کنید. برای هایلایت کردن، گوشه های داخلی چشم را فراموش نکنید زیرا باعث درشت تر نشان دادن چشم های شما می شود. هایلایت کردن شاید کاری بسیار پیش پا افتاده به نظر برسد اما زیبایی آرایش تان را دو چندان می کند پس از آن غافل نشوید.

چگونه از هایلایتر استفاده کنیم؟

چگونه از هایلایتر استیکی استفاده کنیم؟

هایلایترهای استیکی ابزاری عالی برای آرایش محسوب می شوند اما در استفاده از آنها شما نیاز به حرکاتی سریع دارید. اگر می خواهید برای مراسم رسمی آماده شوید پس از زدن کرم پودر، یک پودر فیکس کننده به تمام صورت بزنید و حالا نوبت استفاده از هایلایتر است. هایلایتر را بر روی مناطقی که گفتیم بزنید و سپس با یک اسفنج آرایشی یا حتی نوک انگشتان تان آن ها را محو کنید.

چگونه از هایلایتر استیکی برای آرایش صورت استفاده کنیم؟

چگونه از هایلایتر پودری استفاده کنیم؟

هایلایتر پودری فشرده یک انتخاب عالیست اگر می خواهید برجسته سازی ظریف و حرفه ای داشته باشید. وقتی کرم پودر زدید، با یک براش جارویی روی چانه، بینی و گونه تان را هایلایت کنید. اگر طرفدار آرایش های طبیعی و ساده هستید، استفاده از هایلایتر پودری، درخششی طبیعی به کمک خطوط نازک را به آرایش تان می دهد.

چگونه از هایلایتر پوری برای آرایش صورت استفاده کنیم؟

از چه براش هایی برای هایلایتر استفاده کنیم؟

چند گزینه در انتخاب براش مناسب برای هایلایتر وجود دارد. اول اینکه باید سایز آن متوسط باشد و دوم اینکه درخشانندگی و پوشش دهی را تضمین کند. براش های زاویه دار، عملکردی دقیق تر دارند. می توانید برای مناطق بزرگ تر مانند پیشانی، چانه و گونه از براش بزرگ تر و برای لب، ابرو و بینی از براش های ابرو که کوچک و ظریف هستند استفاده کنید.

چگونه از براش هایی برای هایلایتر استفاده کنیم؟

چگونه از هایلایترهای مایع یا کرمی استفاده کنیم؟

هایلایترهای مایع یا کرمی که بافت جامد ندارند، معمولا غلیظ تر هستند و اگر به دنبال یک ظاهر کاملا براق هستید از این مدل ها استفاده کنید. رنگدانه های این هایلایترها بیشتر است و انتخاب جسورانه ای محسوب می شود فقط مراقب باشید که بیش از حد از آنها استفاده نکنید. استفاده بیش از حد از این نوع هایلایتر، ظاهری غیر طبیعی به شما می دهد. سعی کنید از اسفنج یا انگشتان تان برای محو کردن آن استفاده کنید تا درخشش مطلوبی که می خواهید را به دست آورید.

چگونه از هایلایتر مایع یا کرمی برای آرایش صورت استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از هایلایتر

صورت را با کرم پودر، یکدست کنید.

خطوط صورت را کانتور کنید.

از یک کانسیلر برای برطرف کردن نقایص صورت استفاده کنید.

اکنون هایلایتر انتخابی خود را به نقاطی که مشخص کردیم بزنید.

به آرامی و با استفاده از نوک انگشتان تان، هایلایتر را کمی محو کنید.

 

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …