ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
رنگ مو از محصولات ارایشی بیست
رنگ مو از محصولات ارایشی بیست

انواع رنگ مو برای پوست های مختلف در محصولات ارایشی بیست امارات

اگر هم تمایل به استفاده از دکلره نداشته باشید قطعا مقداری رنگ نارنجی در موهای خود پس از رنگ آمیزی مشاهده خواهید کرد، و تنها می توانید موهای خود را به پایه های ۶ یا ۷ رسانده که در آن اثر رنگ قرمز و نارنجی بسیار مشهود خواهد بود. حالا این سوالات پیش خواهد آمد که آیا رنگ مو ضرر دارد؟  آیا رنگ مو باعث سفیدی مو میشود؟  برای پوست سبزه چه رنگ مو مناسب است؟ و  …. اگر شما نیز میخواهید به این سوالات و دیگر سوالات موجود در ذهن خود درباره رنگ مو پاسخ دهید توصیه می کنیم تا انتهای مطلب کاربردی امروز با ما باشید.

آیا رنگ مو شپش را از بین میبرد؟

درباره شپش سر و روش های درمان آن در مطالب گذشته بسیار برایتان گفته ایم، اما در این باره سوالات بسیار زیادی مطرح می شود که آیا واقعا رنگ مو می تواند شپش سر را ریشه کن کند یا خیر؟ شاید رنگ مو برای مدت کوتاهی شپش سر شما را ناپدید کند اما برای درمان شپش باید راه کارهای پزشکی را استفاده کنید تا نتایج قطعی آن را ببینید. به علاوه اینکه رنگ مو اگر به دفعات زیاد و با زمان طولانی بر روی موهای شما قرار بگیرد نه تنها نمی تواند منجر به از بین رفتن شپش ها گردد بلکه آسیب های جدی به پوست و موی سر شما خواهد زد.

در چه ماهی از بارداری میتوان رنگ موگذاشت
رنگ مو چه رنگی مد است ؟

آیا رنگ مو مو را سفید می کند؟

پاسخ این سوال خیر است. رنگدانه‌های موجود در سلول‌های ریشه‌ موها، عامل طبیعی رنگ مو هستند و زمانی که ساخت این رنگدانه‌ها در سلول متوقف شود، مو رنگ خود را از دست می‌دهد و سفید می‌شود. از مهم ترین عواملی که منجر به سفید شدن موها در افراد خواهند شد می توان به ژنتیک، مشکلات جسمی و روانی، بی خوابی و اضطراب، بیماری های غدد داخلی و بیماری های سیستم عصبی اشاره کرد.

چه چیزی رنگ مو را براق میکند؟ واریاسیون
چه چیزی برای موهای رنگ شده مناسب است

آیا رنگ مو برای زن حامله ضرر دارد؟

بله، در زمان بارداری به دلیل وجود مواد شیمیایی داخل رنگ موها و جذب آنها توسط پوست سر و سپس انتقال از خون مادر به جنین توصیه می شود به هیچ عنوان خانم های باردار از رنگ مو استفاده نکنند. در صورتی که خانم های باردار اصرار برای انجام این کار داشته باشند بهتر است از روش های جدید و زیبای دیگری همچون مدل رنگ مو آمبره استفاده کنند، تا رنگ مو با پوست سر در تماس نباشد. به خاطر داشته باشید که در زمان رنگ مو در دوران بارداری حتما از ماسک استفاده کنید.

زن باردار چه موقع میتونه موهاشو رنگ کنه؟ سه ماهه سوم
چه مقدار اکسیدان برای رنگ مو

آیا رنگ موی مشکی ضرر دارد؟

چطور رنگ موی مشکی را پاک کنیم ؟ رنگ موی مشکی نیز همانند دیگر رنگ ها همان قدر برای سلامتی بدن ضرر خواهد داشت.  تنها فرق رنگ مشکی با رنگ های دیگر این است که حذف آن بر روی موهای شما بسیار سخت خواهد بود. حتی اگر پس از یکسال هم برای تغییر آن اقدام کنید حتما باید قبل از رنگ کردن از ریموور یا دکوپاژ استفاده کنید تا موهای شما اصطلاحا بتواند رنگ باز کند و میزبانی برای رنگ های دیگر باشد

نواع رنگ مو برای پوست های گوناگون در محصولا ارایشی بیست

به موی رنگ شده کی شامپو بزنیم؟

زمانیکه قصد به رنگ کردن موهای خود دارید اجازه دهید تا موهای شما چرب باشد. هیچ گاه نباید قبل از رنگ کردن موهای خود حمام رفته و موها را بشویید، چراکه چربی طبیعی موجود بر روی موهای شما از آسیب های شدید رنگ مو خواهد کاست. زمانیکه موها خود را رنگ کردید حدود ۲ تا ۳ روز از شامپو زدن به موهای خود پرهیز کنید تا رنگ مو به خوبی بر روی سر شما فیکس گردد و سپس اقدام به شامپو زدن کنید. در این زمان بهتر است از انواع ماسک مو ها و نرم کننده های مو استفاده کنید تا موهای شما از خشکی نجات یابد، چراکه این نوع از مواد بهداشتی کمک می کنند تا موهای شما رطوبت از دست رفته خود را به دست آورند

به جای رنگ مو از چی استفاده کنیم ؟

به جای استفاده از رنگ مو های شیمیایی می توانید از انواع رنگ های طبیعی و بدون آمونیاک استفاده کنید. در گذشته نیز خانم ها برای زیبایی رنگ مو های خود از حنا و قهوه و یا برای روشن شدن موها از آب لیمو استفاده می کردند. این روزها شامپو رنگ های متفاوتی نیز در بازار موجود هستند که می توانید پس از روشن شدن موهای خود از آنها استفاده کنید؛ با این کار دیگر نیازی نیست تا مداوم از رنگ های دائمی استفاده کرده و از آسیب جدی موهای خود خواهید کاست.

ترکیب رنگ موی نسکافه ای با رنگ مو شکلاتی
انواع مدل از رنگ موی کاراملی

چرا رنگ مو قرمز میشود؟

تا حالا از خود پرسیده اید که “چرا رنگ موهات عوض میشه الکی ؟ “به خاطر داشته باشید که مو در ایرانی ها به دلیل رنگ تیره پس از رنگ شدن کمی ایجاد رنگ قرمز خواهد کرد. بنابراین در زمان استفاده از رنگ های مختلف باید از دسته ای استفاده کنید که در آنها پایه زرد، قرمز و نارنجی وجود نداشته باشد. عموما رنگ های سری بلوند دارای درصدی زردی و قرمزی خواهند بود و بهترین رنگ ها برای کاهش قرمزی مو طیف رنگی دودی خواهد بود

رنگ مو از محصولات ارایشی بیست
          رنگ مو از محصولات ارایشی بیست

اما از سری عواملی که پس از رنگ کردن موها به تدریج ایجاد رنگ قرمز و یا نارنجی خواهند کرد و یا منجر به تغییر رنگ موها خواهند شد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شامپو حاوی سولفات
  2. نور خورشید
  3. آب کلردار
  4. لایه های متعدد رنگ مو
  5. نوع رنگ مورد استفاده

چرا رنگ مو سبز میشود؟

عموما در تمامی موها زیر تناژ های متفاوتی وجود دارد که منجر به تغییر رنگ و واکنش پس از گذاشتن رنگ مو خواهد شد. به همین دلیل است که در برخی از افراد شاهد رنگ سبز و در برخی شاهد رنگ قرمز خواهید بود. در حالت کلی زمانیکه یک رنگ با پایه های آبی را به موی زرد و یا طلایی بزنید نتیجه آن سبز خواهد شد.

چه رنگ مویی به پوست گندمی میاد؟
چه رنگ مویی به پوست سبزه میاد؟

بنابراین برای از بین بردن این رنگ سبز باید رنگی که دارای پایه بنفش و یا قرمز است را جایگزین رنگ قبلی کنید تا بتوانید از این طریق سبز شدن موها را خنثی کنید. راه دیگر استفاده از اصلاح کننده هاست، که باید آنها را با کمی اکسیدان با ولوم پایین مخلوط کرده و روی موها قرار دهید تا پایه سبز، آبی و یا قرمز ایجاد شده را خنثی کنید. نکته مهم این است که برای اصلاح رنگ ها باید از متضاد آنها استفاده کنید مثلا برای موهای سبز شده از قرمز، موهای نارنجی شده را با رنگی با بیس آبی و رنگ موهای زرد و کاهی را با رنگی با بیس بنفش اصلاح کنید.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

کرم بدن ابریشم و مروارید بیوآکوا

فواید کرم بدن ابریشم و مروارید بیوآکوا

فواید کرم بدن ابریشم و مروارید بیوآکوا با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین …