ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام
تکنیک برای استفاده از لوازم ارایش ارایشی بیست

تکنیک های کارآمد برای استفاده درست از لوازم آرایش

تکنیک های ساده و کارآمد آرایشی برای استفاده درست از لوازم آرایش

 

که به زیباتر شدن شما کمک می‌کنند. فقط کافی است اصول اولیه و مهم استفاده از لوازم آرایش را بدانید. مهم نیست که تابستان است یا زمستان، با یاد گرفتن این تکنیکهای ساده برای استفاده از لوازم آرایش، جذابتر و زیباتر شوید. در این مطلب  به آموزش کشیدن رژ لب پررنگ به سبک آرایشگران حرفه ای می پردازیم.

در تمام طول سال می‌توانید از رژهایی استفاده کنید که رنگ شاخص دارند؛ صورتی پررنگ یا مرجانی برای تابستان و یک رنگ تیره و جذاب مثل بنفش یا قرمز تیره برای زمستان.

رژ لب پررنگ

در تمام طول سال می‌توانید از رژهایی استفاده کنید که رنگ شاخص دارند؛ صورتی پررنگ یا مرجانی برای تابستان و یک رنگ تیره و جذاب مثل بنفش یا قرمز تیره برای زمستان.

آنچه که لازم دارید:

کرم زیرساز

پودر صورت

رژ لب مورد نظر

برق لب

روش کار:

کرم زیرساز را به تمام لبتان بمالید. پودر صورت (یا اگر پودر صورت در دسترستان نیس، پنکیک ساده) را با یک قلم مو به لبتان بزنید. این کار باعث می‌شود رنگ طبیعی لبتان پوشانده شده و چربی پوست لبتان هم متعادل شود تا رژلب روی زمینه ای یکنواخت و طبیعی بنشیند.

با رژ لب موردنظرتان،خط دور لبتان را مشخص کرده و لبهایتان را فرم دهید. سپس کل لبتان را به رژ لب آغشته کنید. دوباره با یک قلم مو، پودر صورت یا پنکیک را روی لبهایتان بمالید. این کار نه تنها باعث می‌شود رنگ رژ طبیعی تر و بدون سایه تیره و روشن دیده شود، بلکه دوام رژ را در طول روز بیشتر می‌کند.

در آخر، رژ لب را دوباره به تمام لبتان بمالید و آن را فرم دهید. حالا می‌توانید همین جا کار را تمام کرده و رنگ لبتان را مات نگه دارید، یا اینکه از برق لب استفاده کرده و با زدن برق لب روی رژتان، لبهایی براق و درخشان داشته باشید

درباره‌ی مدیر آرایشی بیوآکوا پخش آرایشی

سارا سبحانی هستم کارشناس سایت آرایشی بیست و خوشحالم که میتونم مشاور شما باشم تا بهترین برند ها و محصولات آرایشی رو انتخاب کنید . امیدوارم که همیشه شاد و خرم و پیروز و سربلند و خوشگل و جذاب باشید .

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …