ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

درشت کردن چشم ها

درشت کردن چشم ها

چشم ها تاثیر فوق العاده ای توی زیباتر و جذاب تر شدن صورت دارن و اگه به طور طبیعی زیبا باشن، قطعا چهره بازتر و دلنشین تری ایجاد می کنن. پس باید یه کم بیشتر بهشون برسید و نکته های آرایشی و تغذیه ای برای درخشان، سفیدتر و درشت تر شدن چشم ها رو یاد بگیرید.

تا حالا به این فکر کردید که چشم هاتون چقدر باز و درشت یا سفید و شاداب به نظر میرسن؟ در طول روز، خیلی عوامل وجود دارن که روی زیبایی چشم ها تاثیر منفی میزارن، مثل قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی های شهری و هوا، نگاه کردن به صفحه مانیتور گوشی و کامپیوتر، کمبود خواب و مالیدن چشم ها، استفاده از لوازم آرایش بی کیفیت یا حتی باکیفیت و خوابیدن با آرایش و… .

این عوامل باعث خسته، ریز و قرمز شدن چشم ها میشن که باید فکری به حال این موضوع کنید که مهم تر از بحث زیبایی، سلامتی چشم و بدن تون هم در میونه.

تکنیک های آرایش و نکات تغذیه ای برای داشتن چشم های سفید تر و درشت تر:

کرم دور چشم:

این کرم، پوست اطراف چشم رو تقویت و تغذیه رسانی می کنه و برای از بین بردن سیاهی و حلقه های تیره اطراف چشم لازم هستش، می تونید با مشورت یه کارشناس، نوع مناسبی از اون رو از داروخانه تهیه کنید.

کانسیلر دور چشم:

کانسیلر برای روشن تر کردن پوست اطراف چشم مناسبه و باعث میشه چشم ها، روشن تر و بازتر به نظر بیان.

کمی پودر یا سایه شیمری:

از این لوازم آرایش برای گوشه داخلی چشم استفاده کنید تا چشم ها رو  روشن و شفاف کنه.

مداد یا سایه چشم آبی:

استفاده از خط چشم یا سایه چشم به رنگ آبی (اما به طور کلی مداد چشم رنگی – هر رنگی – باعث سفیدتر و بازتر به نظر اومدن چشم ها میشه)، باعث میشه چشم هاتون روشن تر دیده بشن. به طور کلی رنگ آبی برای محو کردن رنگ قرمز یا زرد مناسبه.

ریمل مژه:

ریمل مژه باعث میشه توجه روی اطراف چشم زیاد بشه و خستگی و قرمزی چشم دیده نشه اما با این حال، بهتره که حتما اول فرمژه بزنید تا چشم ها بیدارتر بشن و مژه های پلک پایین رو ریمل نزنید یا یه ریمل روشن تر مثل قهوه ای بزنید تا توجه به سمت مژه های بالایی باشه.

ریمل چشم آرایشی بیست

نکات تغذیه ای برای روشن تر شدن چشم ها

نوشیدن مقدار زیادی مایعات:

باید با نوشیدن مایعات، آب و میوه ها و سبزیجات آبدار، بدن تون رو هیدراته نگه دارید تا عملکرد اون از هر نظر بهتر بشه، کمبود آب بدن، تاثیر منفی در رنگ و ظاهر چشم ها میزاره.

مواد غذایی رنگی بخورید:

به طور کلی باید تغذیه سالم و متعادلی داشته باشید تا تمام مواد مورد نیاز بدنتون تامین بشه اما برای سلامت و زیبایی چشم ها، خوبه که از میوه ها و سبزیجات رنگی بیشتر استفاده کنید مثل هویج، کدو تنبل، لیمو، پرتقال و… که دارای ویتامین ها و آنتی اکسیدان های ضروری برای سلامت و زیبایی چشم ها هستن.

نکات مراقبتی

  1.  دخانیات و مشروبات ممنوع!
  2.  خواب کافی داشته باشید.
  3.  نگاه کردن به صفحه گوشی، تلویزیون و کامپیوتر رو محدود کنید و اگه لازمه حتما از عینک مخصوص مانیتور استفاده کنید و نور نمایشگر رو کاهش بدید.
  4.  با مشورت و تجویز پزشک، از مکمل های دارویی یا قطره چشم مناسب برای حل مشکل قرمزی چشم ها استفاده کنید.

 

نکته بسیار مهم:

اگه در بیشتر مواقع روز و طی روزهای متعددی، سفیدی چشم ها به رنگ قرمز یا زرد یا هر حالت و رنگ غیرطبیعی بود، حتما سریعا به پزشک متخصص مراجعه کنید.

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …