ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

رازهای باکلاس شدن با رنگ رژلب مناسب

رازهای باکلاس شدن با رنگ رژلب مناسب

خیلی از خانم ها همیشه یک رنگ ثابت از رژلب را انتخاب می کنند و بعضی ها هم برایشان فرقی ندارد که چه رنگی را استفاده کنند، همین که رژلب بزنند برایشان کفایت می کند. اما خانم هایی باکلاس و شیک به نظر می رسند که ترفندهای باکلاس شدن و راز و رموز آن را بلد باشند و بدانند در چه موقعیت هایی، باید چه رنگ رژلبی را انتخاب کنند تا هم مناسب باشد و هم باعث بهتر شدن استایل آنها گردد. 

شما هم اگر تا به حال به این مسئله اهمیتی نمی دادید، بهتر است با زیبامون دات کام همراه شوید تا رازهای باکلاس شدن را بیاموزید.

موقعیت های رسمی و غیر صمیمی

اگر قرار است به جایی بروید که در آن مجبورید شئونات خاصی را رعایت نمایید (مانند محل کار، دانشگاه و…)، بهتر است از آرایش بسیار ملایمی استفاده کنید که در آن، رنگ رژلبتان روشن باشد. رنگ هایی مانند صورتی، گلهبی و رنگ طبیعی لب، باعث می شوند آرایش ملایم و باکلاسی داشته باشید که کاملا هم مناسب باشد.

 

آرایش روزانه

خب معمولا خانم ها تمایل دارند که رنگی را برای آرایش روزانه خود استفاده کنند که باعث شود رنگ و روی چهره شان شاداب و زیبا به نظر برسد. رنگ هایی که باید انتخاب کنید، می تواند کمی تناژ تیره تری به خود بگیرد مانند قرمز – صورتی و رژلب هایی با تناژ رنگ بنفش که واقعا برای آرایش روزانه شیک هستند، اما نباید رنگ رژلبتان تیره و بولد باشد.

 

آرایش ملایم برای روزهای گردش و تفریح 

خب در این موقعیت ها هم باید کاملا شیک و باکلاس باشید، البته نه با رنگ هایی مانند قرمز و قهوه ای! برای موقعیت های صمیمی و دوستانه که به بیرون از منزل می روید و دوست دارید آرایش لایت و باکلاسی داشته باشید، یک رژلب با رنگ طبیعی لب های خودتان بزنید و روی آن، یک برق لب شاینی! این فوق العاده است، امتحانش کنید.

رنگ لباس ساده و یکنواخت

یک پیشنهاد هم برای استایل شما داریم. اگر معمولا عادت دارید که لباس هایی با رنگ تیره و خنثی بپوشید، مانند طوسی، مشکی، خاکستری و…، در این صورت یک ترفند برای باکلاس شدن آرایش، استفاده از یک رژلب بولد مانند رنگ قرمز یا نارنجی – صورتی است.

پاییز و زمستان

برای فصل پاییز و زمستان، بهتر است از رنگ های گرم استفاده کنید تا صورتتان را باکلاس جلوه دهد. هرچیزی باید متناسب با حال و هوایی که در آن هستید، انتخاب شود و به همین خاطر اصلا مناسب نیست که مثلا در فصل زمستان و با لباس های گرم زمستانی، رژلب روشن و صورتی بزنید. رزلبی که در آن رنگ نارنجی دیده شود، خیلی عالی و باکلاس است.

آرایش مهمانی

برای آرایش مهمانی، دستتان باز است که هر رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید اما باید یک نکته توجه و دقت داشته باشید تا آرایش صورتتان، همان طور که می خواهید باکلاس و زیبا باشد و آن اینکه، حتما باید بین سبک آرایش چشم و آرایش لب، تناسب وجود داشته باشد. مثلا رنگ تیره رژلب را با آرایش چشم روشن و آرایش چشم اسموکی و دودی (تیره) را با رژلب روشن همراه کنید.

 

برای تهیه بهترین رژ لب ها دکمه زیر را فشار دهید

 

رژ لب و پالت رژ لب

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …