ورود به کانال تلگرام ورود به پیج اینستاگرام

راز ناخن های بلند، محکم و زیبا

چطور ناخن های بلند، محکم و زیبا داشته باشیم؟

اگر مایلید صاحب ناخن هایی زیبا و سالم داشته باشید و از دیدن آن ها لذت ببرید بهتر است از راز هنرپیشگان و آرایشگران حرفه ای در این زمینه باخبر شوید این مقاله را حتما بخوانید.

چطور ناخن بلند ، قوی و زیبا داشته باشم ؟

۱.مخلوط حاصل از دو قاشق روغن زیتون و دوقاشق آب لیمو تازه به اندازه مساوی رو درون یک کاسه به خوبی هم بزنید و به آرامی ناخن هارو هرکدوم پنج مرتبه و هر مرتبه دوبار با این مخلوط به خوبی ماساژ دهید تا ناخن های قوی و بلندی داشته باشید.

۲.روغن دانه کتان یکی از بهترین مرطوب کننده طبیعی برای محافظت از سلامت ناخن های شماست، استفاده از ماساژ ۱۰ دقیقه ای از این روغن بر روی ناخن و پوست اطراف اون بسیار فوق العاده موثر خواهد بود.

۳. اگر ناخن‌های بسیار شکننده و خشک شده دارید، استفاده از مواد غذایی حاوی ویتامین A (مثل هویج،‌بروکلی، زردآلو، پنیر و…) کلسیم (مثل شیر، ماست، پنیر، بادام‌ و…) را حتما در برنامه غذایی خود قرار دهید.

۴.تغذیه ی مناسبی داشته باشید برای اینکه ناخن های زیبا و سالمی داشته باشید به تغذیه مناسب سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارید.

۵.اگر همیشه از یک کرم دست استفاده کنید، دست شما نرم می ماند و وقتی با دیگران دست می دهید همه متوجه این لطافت و زیبایی در دستان شما می شوند.

۶.هرگز  وسایل ناخن خود را در اختیار دیگری قرار ند هید چون باکتری ها و میکروب های دیگران برروی سایل شما میماند باعث سرایت میکروب به شما می شود و هرچند ماه آن را عوض کنید.

۷.رفتن مداوم به سالن‌های مانیکور و پدیکور ناخن، کاری بسیار لوکس است و بسیاری از خانم‌ها به دفعات این کار را انجام می‌دهند اما افرادی که به‌صورت مستمر و در فاصله زمانی کوتاه به این سالن‌ها سر می‌زنند، بیشتر از دیگران در معرض خطر بی‌دوامی و خشکی بستر ناخن قرار می‌گیرند.

قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی می‌تواند یکی از دلایل چنین اتفاقی باشد.

نکات اموزشی زیبایی ناخن در آرایشی بیست

درباره‌ی مهندس درویش زاده پشتیبان لاین استور

همچنین ببینید

ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز ضدجوش

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز

فواید ماسک حبابی آمینواسید ایمیجز با سلام به همراهان عزیز آرایشی بیست  از مهترین فواید ماسک …